quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:34 schreef Disana het volgende:
Nogmaals, voor wj (en lobasca, niet kijken):
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=it&code=dc1594222be0dffb6fd65a3fac8db0b5
i still want youquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:40 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=arUqoKjU3D4
jouw slijm doet me goed, het perfect glijmiddelquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:44 schreef willem-jozef het volgende:
jo, bedankt voor de tekening, maar ik had liever effe low profile langsgedropt. straks word ik weer gepest omdat ik een slijmbal ben...en dat dan dankzij jullie met die kut tt, klootzakken en tyfushonden![]()
Je hebt wel doorzettings vermogen!! Die had je al al eerder los gelaten !!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:40 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=arUqoKjU3D4
Slijmbal? Slijmbal???? Heb je dat filmpje wel gezien dat ik van je heb gepost! Bruut die je bent!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:44 schreef willem-jozef het volgende:
jo, bedankt voor de tekening, maar ik had liever effe low profile langsgedropt. straks word ik weer gepest omdat ik een slijmbal ben...en dat dan dankzij jullie met die kut tt, klootzakken en tyfushonden![]()
http://www.youtube.com/watch?v=NPSJTVB3UAAquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt wel doorzettings vermogen!! Die had je al al eerder los gelaten !!
die heeft saanje ooit gepost, en ik vind het een heerlijk nr...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt wel doorzettings vermogen!! Die had je al al eerder los gelaten !!
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mag ik vragen wat dit nu weer voor slijmerige OP en TT is......![]()
Heb je mijn filmpje voor wj nog gezien... mag niet hoor!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
die heeft saanje ooit gepost, en ik vind het een heerlijk nr...
Maarre....ik begrijp dat U hier af en toe gluurt?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bent een ster:
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=b95fb426b4f0fc4271bbb7b7e439d016
Nee, ik ben braaf, je kent me toch...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je mijn filmpje voor wj nog gezien... mag niet hoor!
je weet me te vindenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:57 schreef willem-jozef het volgende:
moet nog steeds kijken, mn pentium of fok wil niet zo..
Sinds kort ! Nadat U me ook voorzien heeft van een aantal juiste antwoorden :-)quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
die heeft saanje ooit gepost, en ik vind het een heerlijk nr...
Maarre....ik begrijp dat U hier af en toe gluurt?
Misschien even helemaal opnieuw opstarten? Fok is hier niet traag.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:57 schreef willem-jozef het volgende:
moet nog steeds kijken, mn pentium of fok wil niet zo..
Op welke vragen heb ik deze gegeven?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Sinds kort ! Nadat U me ook voorzien heeft van een aantal juiste antwoorden :-)
Fietstochtje heeft je goed gedaan zekerquote:
en het sportdrankje...Ja tis weer laatquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Fietstochtje heeft je goed gedaan zeker![]()
Nou vooruit, je mag toch even kijken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, ik ben braaf, je kent me toch...![]()
Nee maar wel 2 x John Calequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Op welke vragen heb ik deze gegeven?positiejurkjes?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou vooruit, je mag toch even kijken.
hier ook een beetje, maar WJ ik verwijs je door naar doc Heidi den beste in het vakquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien even helemaal opnieuw opstarten? Fok is hier niet traag.
Ik ben de laatste die je hier weg wilt hebbenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
en het sportdrankje...Ja tis weer laatEn ik heb morgen zo'n druk program...
![]()
tis dat 'ie een kunstgebit heeft, anders liep 'ie nu te klagen over kiespijn..quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:05 schreef Pavement het volgende:
[..]
hier ook een beetje, maar WJ ik verwijs je door naar doc Heidi den beste in het vak
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben de laatste die je hier weg wilt hebben![]()
![]()
Wou je niet boors maken dus hier :quote:
Pas op he, ik zag er ook een over een tijger en je wilt toch niet dat ik er nog een voor jou maakquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
tis dat 'ie een kunstgebit heeft, anders liep 'ie nu te klagen over kiespijn..![]()
Slaap lekker WJquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:07 schreef willem-jozef het volgende:
ik moet morgen vroeg op.
truste iedereen!
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:07 schreef willem-jozef het volgende:
ik moet morgen vroeg op.
truste iedereen!
Truste jonge God!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:07 schreef willem-jozef het volgende:
ik moet morgen vroeg op.
truste iedereen!
truste heidi en apk ook btwquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben de laatste die je hier weg wilt hebben![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Pas op he, ik zag er ook een over een tijger en je wilt toch niet dat ik er nog een voor jou maak![]()
* HiDiHo vraagt: nuchter?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:09 schreef Pavement het volgende:
* Pavement luisterd naar snoeiharde punk terwijl die op zn nest moet liggen
http://www.youtube.com/watch?v=M5x60gCi0Cw![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:07 schreef willem-jozef het volgende:
ik moet morgen vroeg op.
truste iedereen!
* Pavement Pavement antwoord, jazekerquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Wou je niet boors maken dus hier :
Good old grunnings laidje :
http://uk.youtube.com/watch?v=Lu2FtVSQK-0
* HiDiHo zegt: goed bezig manquote:
Slijmbalquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:44 schreef willem-jozef het volgende:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:12 schreef willem-jozef het volgende:
[quote]Op zaterdag 13 oktober 2007 02:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Truste ouwe viese teringhond met je grote bek![]()
that's me. thanks en tot ziens![]()
Slaap fijn, lekker ding!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:14 schreef Pavement het volgende:
oi oi oi , http://www.youtube.com/watch?v=3v-1y48pVFY&mode=related&search= hiermee neemt de koningin afscheid en gaat ie moshe in zn nest !
![]()
![]()
![]()
NMNSquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nacht Lea......jij bent laat...?
Welterusten beidenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Slaap lekker Peef, ik ren zo achter je aan!
0900 centralequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
NMNS
Yep, drukke maar leuke avond bij de telefooncentrale
Dat is echt heel mooi.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok nait meer soezen: http://uk.youtube.com/watch?v=vG0_d1ruVpE
Weltruste Gertquote:
Dat had ik je per PM verteld en was dus vertrouwelijkquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
0900 centraleBen je er zo eentje....
![]()
Mag je doen, maar nee heb daar mn jeugd volbracht in de VeenKloten en een aantal jaren in de stad gewoond.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is echt heel mooi.
Mag ik aannemen dat jij in Groningen zit? Ik woon in de stad.
Aha. Nou, ik ben ook een import-Groninger. Leuke stadquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Mag je doen, maar nee heb daar mn jeugd volbracht in de VeenKloten en een aantal jaren in de stad gewoond.
Nee, ik was het die de hele avond op dat nummer tegen je zat te hijgen....quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat had ik je per PM verteld en was dus vertrouwelijk![]()
Zou je dat ff willen editten?!![]()
![]()
Schatje![]()
Oh? Was jij dat?? Hmmz... moet ik je nou morgen bedanken voor de boodschappen die ik kan doen van de opbrengst van het telefoontje??quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ik was het die de hele avond op dat nummer tegen je zat te hijgen....
Ik ben geen im[port maar export zal maar zeggen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Aha. Nou, ik ben ook een import-Groninger. Leuke stad![]()
Zou niet gek zijn......, wat eten we morgenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh? Was jij dat?? Hmmz... moet ik je nou morgen bedanken voor de boodschappen die ik kan doen van de opbrengst van het telefoontje??![]()
Jee, ik zie dat je in Amsterdam zit, een heel eind van huis. Groningen, da's waar je moet wezenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben geen im[port maar export zal maar zeggen.
Maar ja leuke stad, heb er een leuke tijd door gebracht en heb er nog steeds familie zitten. Soms verlang ik nog wel eens terug naar die goeie ouwe tijd
Shit, volgens mij begrijp je m'n zin niet helemaal goed....quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zou niet gek zijn......, wat eten we morgen![]()
Als het moet ben ik daar in 1,5 uur ! Dus wereledwijd gezien toch wel dichtbj toch?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Jee, ik zie dat je in Amsterdam zit, een heel eind van huis. Groningen, da's waar je moet wezen![]()
![]()
Nee pls, niet weer met mijn linkerarm.......hij is volledig gevoelloos. Ik wil niet meer bellen!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Shit, volgens mij begrijp je m'n zin niet helemaal goed....
Bel nog ff terug naar m'n 0900 nummer (0900-LEKKER DING) dan leg ik het je telefonisch nog ff uit![]()
ja dat was een friend van bwian, (kennis sinds dat Bwianop de ICT hogeschool kwam) en hij mag morgen weer komen omdat Huub dat gevraagd heeft met punten van de algemene pot ! Stemming schijnt unaniem geweest te zijn (ook nodig),quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:36 schreef Lobasca het volgende:
Ff een Cos vraag hier, was die Sandy een vriend van B en komt ie morgen weer?
Dan neem je je rechterarm maarquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee pls, niet weer met mijn linkerarm.......hij is volledig gevoelloos. Ik wil niet meer bellen!
Zo bekeken heb je gelijk. Maar wel jammer dat wij die snelle Zuiderzeelijn voor ons er weer niet kwam... we moeten dat gas maar eens zelf gaan houdenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het moet ben ik daar in 1,5 uur ! Dus wereledwijd gezien toch wel dichtbj toch?
Truste mop!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo bekeken heb je gelijk. Maar wel jammer dat wij die snelle Zuiderzeelijn voor ons er weer niet kwam... we moeten dat gas maar eens zelf gaan houden![]()
Ik ga slapen, welterusten![]()
Slaap lekker......er moest daar lachgas in de grond zitten, daar zou Nederland van opknappen....gewoon die luchtigheid rechtstreeks in iedere huiskamer.....quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo bekeken heb je gelijk. Maar wel jammer dat wij die snelle Zuiderzeelijn voor ons er weer niet kwam... we moeten dat gas maar eens zelf gaan houden![]()
ja die bel heeft me trouwens naar Amsterdam gestuurd .quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Nadat ik de kamer van de schrijver van het zwaard van Damocles heb achtergelaten ...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:47 schreef chufi het volgende:
[..]
ja die bel heeft me trouwens naar Amsterdam gestuurd .
Ik ga mijn bed nemen, open en bloot, met het licht aan omarm ik mijn kussen en leg mijn moede hoofd neder...quote:
Neem je haar een beetje teder?!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ga mijn bed nemen, open en bloot, met het licht aan omarm ik mijn kussen en leg mijn moede hoofd neder...
had je een nieuwe open gemaakt?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:55 schreef chufi het volgende:
[quote]Op zaterdag 13 oktober 2007 02:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik wens iedereen een prettige voortzetting![]()
![]()
![]()
![]()
[/quote
Dank en slaap lekker ! Mijn bier is nog niet op maar anders ...
Volgens mij moeten er morgen weer lakens verschoond wordenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neem je haar een beetje teder?!![]()
Truste![]()
![]()
Damn, goed dat je het zegt... morgen beddengoed wassen!!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij moeten er morgen weer lakens verschoond worden
Zie je wel ! Ik zal het ook maar weer eens doen trouwensquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, goed dat je het zegt... morgen beddengoed wassen!!
Ik lust maar één slokje, dan vind ik het alweer vies..quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee maar heb er nog wel een als je wilt ?
Is dat een "oeps... had al weken geleden moeten gebeuren"?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Zie je wel ! Ik zal het ook maar weer eens doen trouwens
Ik ken ze, die het één keer in de 2 á 3 weken doen, en dan nog de molton gewoon laten liggen...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is dat een "oeps... had al weken geleden moeten gebeuren"?
Ik was de molton niet iedere keer mee... die is eens in de zoveel keer aan de beurt.... maar het beddengoed ligt er bij mij dan ook geen 2 weken opquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ken ze, die het één keer in de 2 á 3 weken doen, en dan nog de molton gewoon laten liggen...
iets anders kan ook hoor ?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik lust maar één slokje, dan vind ik het alweer vies..
Nope, heb ze al een tijdje uit. Ik gaat op stal, truste Chuf en Lquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:03 schreef chufi het volgende:
Iemand nog zicht op de streams? heb ge F5-ed in het verkeerde window en nu mn streams kwijt
Slaap ze en ik ga er trouwens ook van tussen !! Tis mooi geweest voor vanavond.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nope, heb ze al een tijdje uit. Ik gaat op stal, truste Chuf en L![]()
![]()
![]()
Truste Lquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nope, heb ze al een tijdje uit. Ik gaat op stal, truste Chuf en L![]()
![]()
![]()
Truste Chufiquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Slaap ze en ik ga er trouwens ook van tussen !! Tis mooi geweest voor vanavond.
Trentequote:
Ola L stalie von shjie massie ber val veberreig stmaarig elleequote:
Daar had ik al moeten liggen... maar ik zei je alleen gedagquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ga je de bedstede in Leandra ?![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar had ik al moeten liggen... maar ik zei je alleen gedag
Dagquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar had ik al moeten liggen... maar ik zei je alleen gedag
Lieverd, geen idee wat je zegt, maar mocht je me beledigen doe dat dan iig in een taal die ik wel spreek... dus insults in English or Dutch pleasequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ola L stalie von shjie massie ber val veberreig stmaarig ellee![]()
Geen idee ?? Lul maar watquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lieverd, geen idee wat je zegt, maar mocht je me beledigen doe dat dan iig in een taal die ik wel spreek... dus insults in English or Dutch please
Mocht het iets aardigs zijn: jij ook
Zal ik het ff vertalen !!!quote:
Geef godverdomme je planten es water trutquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Geef godverdomme je planten es water trut![]()
Hehehehheee Niemand Liefquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
WTF?!
![]()
Wie ben jij?? Wie heb je vandaag gesproken?!
En die neem jij serieus?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar rode kwade smileys![]()
Doe ff normaal ... ik word al para hier. Niks verdachts aan .quote:
Waarvoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:42 schreef chufi het volgende:
Trusten allemaal ! Tis tijd
Nog een keer dan....Truste Chufiquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:42 schreef chufi het volgende:
Trusten allemaal ! Tis tijd
Zwakjes maar goed. Trustequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:45 schreef chufi het volgende:
Ja gewoon toch ? Laat en zo ! Maar ja ik kom ook wel eens om 4 uur online en ben dan net wakker ! Maar nu ff niet en ga naar bed Ok
Jahaaaaaaa mazzel ... Opzouten nou kunnen we over je roddelenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:48 schreef chufi het volgende:
trusten allen die nog wakker zijn
Dat zul je dan toch met SF moeten doen, want ik ga naar bedquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Jahaaaaaaa mazzel ... Opzouten nou kunnen we over je roddelen![]()
Hee taai je ook af !!! Truayywwwy Leandra Kteuuquiiiwwwquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zul je dan toch met SF moeten doen, want ik ga naar bed![]()
Truste![]()
![]()
tje?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Euj...lekker herfstvakantie leraartje?
Gaaaaf!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:24 schreef itsme het volgende:
Hey Mike. Ik ga zo naar Amsterdam. Meeting met oude punkie vrienden.![]()
(Ik heb mooie pics van fred!)
Internet is toch wel handig![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:56 schreef TherAngelina het volgende:
IK ZOU NAAR WALIBI GAAN MAAR DAT GING DUS MOOI NIET DOOR DOORDAT MIJN OUDERS ME VERGETEN ZIJN EN NU HEEFT ER IEMAND 2,5 UUR OP ME STAAN WACHTEN.
Wekker zetten wil ook wel eens helpen!!!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:56 schreef TherAngelina het volgende:
IK ZOU NAAR WALIBI GAAN MAAR DAT GING DUS MOOI NIET DOOR DOORDAT MIJN OUDERS ME VERGETEN ZIJN EN NU HEEFT ER IEMAND 2,5 UUR OP ME STAAN WACHTEN.
Nope. Helaas nietquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:03 schreef Djeda het volgende:
[..]
Wekker zetten wil ook wel eens helpen!!!![]()
Wat een kut ouders. Aangeven die hapquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:56 schreef TherAngelina het volgende:
Nee, maar ik zet ze uit in mijn slaap, ook als ze verder weg staanquote:
Zeg dat wel, hoe halen ze het in hun hoofd!?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:10 schreef itsme het volgende:
[..]
Wat een kut ouders. Aangeven die hap![]()
![]()
Mike. Zal ik doen.![]()
Hier de zweep er over.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:16 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Zeg dat wel, hoe halen ze het in hun hoofd!?
Hoe lang heb je je punkvrienden niet meer gezien? Wat leuk.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:07 schreef itsme het volgende:
[..]
Hier de zweep er over.![]()
25 jaar.![]()
[ afbeelding ]
Hier zit ik op de motor rechts
[ afbeelding ]
Uit de Revy:
Onderschrift bij deze foto:
Ilse Köch in eigen creatie: "Dripping Cunts". Naam van een punkgroep? In elk geval houdt T-shirt-art niet bij het hempie op.
die doos tampons
Leuk he?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:40 schreef TherAngelina het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat tof, die foto's!!
Had je al die tijd contact met ze gehouden dan of ze weer gevonden?
Ja die tampons.
Als je ze maar niet 2,5 uur laat wachtenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:13 schreef itsme het volgende:
[..]
Leuk he?
nee ze via internet gevonden.![]()
Shit ik ben as usual laat.
![]()
.
tot later.![]()
gewoon koffie hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:10 schreef doka het volgende:
Poep?
Is ook lekkerquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
gewoon koffie hoor![]()
![]()
goeiemiddag!!![]()
Hoi allemaal.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:55 schreef Neo_Skorrem het volgende:
WAT DE FUCK!?
Mwoah, 't is een afkoelban maar wél zonde.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:13 schreef Veulen het volgende:
Volgens mij zijn wij niet echt de personen van wie je dat kan eisen. Probeer het is bij gert
Wat heeft ze eigenlijk voor verschrikkelijks gedaan?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:15 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Mwoah, 't is een afkoelban maar wél zonde.
De waarheid gesprokenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat heeft ze eigenlijk voor verschrikkelijks gedaan?
Nee, vertel.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:20 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Ik neem aan dat ongeveer iedereen hier wel weet hoe KZ af en toe tekeer kan gaan.
Volgens mij heb jij vast wel screenprints van die posts..... doe me die eens ff toekomenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:20 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Ik neem aan dat ongeveer iedereen hier wel weet hoe KZ af en toe tekeer kan gaan.
Zet ze op VOL !quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij vast wel screenprints van die posts..... doe me die eens ff toekomen![]()
Mwah... ik heb het idee dat er tegenwoordig om niets al een TR geplaatst wordt (lees: omdat iemand iedere letter als een belediging opvat) dus ik dit geval lijkt het me een duidelijke kwestie van aansmeren..quote:
Volgens mij heb ik ze letterlijk op mijn HD staan.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij vast wel screenprints van die posts..... doe me die eens ff toekomen![]()
Juist.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... ik heb het idee dat er tegenwoordig om niets al een TR geplaatst wordt (lees: omdat iemand iedere letter als een belediging opvat) dus ik dit geval lijkt het me een duidelijke kwestie van aansmeren..
quote:
Mooi... MSN adresquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:58 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ze letterlijk op mijn HD staan.![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:59 schreef ppi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In blijvende herinnering aan ons aller Kleinzusje.
Daar had je wel iets beter je best op mogen doen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:59 schreef ppi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In blijvende herinnering aan ons aller Kleinzusje.
Niemand heeft haar een ban aangesmeerd.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... ik heb het idee dat er tegenwoordig om niets al een TR geplaatst wordt (lees: omdat iemand iedere letter als een belediging opvat) dus ik dit geval lijkt het me een duidelijke kwestie van aansmeren..
Ze had ook weinig gezegd wat niet waar is..... Dus ik weet niet wie haar voorgedragen heeft voor een ban maar als er zoveel achterbakse dingen gebeuren dan is het een beetje triest om degene die het gewoon open en bloot op tafel legt te straffen voor het bekend maken van het walgelijke gedrag van een ander.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Niemand heeft haar een ban aangesmeerd.
Heb er heeel erg mijn best op gedaanquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:02 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Daar had je wel iets beter je best op mogen doen.![]()
Het maakt me ook niet uit wie die mod er op geattendeerd heeft, maar misschien is het inhoudelijk handig om te weten waar het over gaat.... en ik heb het idee dat dat nogal eens mis gaat...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik ga het inhoudelijk niet bespreken maar enkel mods dragen mensen voor om te bannen.
Tuurlijk zie je zelf geen kikker... dat is het probleem met kikkers, die ziet de rest alleen....quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:08 schreef ppi het volgende:
[..]
Heb er heeel erg mijn best op gedaan![]()
![]()
![]()
Maar mein Herz schmerzt![]()
En dan is het resultaat vaak prut.
Maar ik zie nog steeds geen kikker, en ik had hier al minstens 5 minuten aan besteed.
Voor Kleinzusje schieten nu 1maal alle superlatieven tekort.
Maar ik weet het al:
[ afbeelding ]
Ze zit nu op haar stoel te rillen van pure verrukking
En toevallig worden alle bans aangevraagd doordat mods alle posts lezen??quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Leandra.... ALLE bans worden door een mod aangevraagd. Users hebben daar totaal geen invloed op
Jij bent gewoon fecking slecht in veters strikkenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het maakt me ook niet uit wie die mod er op geattendeerd heeft, maar misschien is het inhoudelijk handig om te weten waar het over gaat.... en ik heb het idee dat dat nogal eens mis gaat...
Maar goed, sommige dingen kun je beter laten gaan dan er op reageren.... net als mijn post waar je nu op gereageerd hebt.... nu is het immers een issue geworden, en uit je bovenstaande post kunnen we dus concluderen dat een mod KZ voorgedragen heeft voor een ban....
Gezien de gemiddelde mod hier niet meeleest en al helemaal niet genoeg meeleest om te weten wat hier daadwerkelijk gebeurt vermoed ik dus dat er weer een TR geweest is door iemand die sneller beledigd is dan ik m'n schoenen kan strikken, maar aan de andere kant zelf mensen nog makkelijker beledigt dan de snelheid van het licht.... maar uiteraard ligt het altijd aan een ander.
Maar users kunnen mods wel attenderen op bepaalde posts.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Leandra.... ALLE bans worden door een mod aangevraagd. Users hebben daar totaal geen invloed op
Nee dit keer zie ik idd geen kikker, maar anders na 1x pagina opnieuw laden wel.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk zie je zelf geen kikker... dat is het probleem met kikkers, die ziet de rest alleen....
Hee, ik kan echt wel goed veters strikkenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:18 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Jij bent gewoon fecking slecht in veters strikken![]()
Laat het nou maar gewoon rusten, KZ is een heldin dat ze in tegenstelling tot andere mensen wél gewoon durft te posten waar het op staat en niet achter iemands rug om via PM vriendjes gaat proberen te winnen.
Dat dit gebeurd weten we en kunnen we niets aan doen, ik persoonlijk spuug op die mensen en KZ heeft ook gewoon laten blijken wat ze ervan vind.
Dat dit blijkbaar banwaardig is wist ik niet maar om er nu lang over door te gaan heeft ook niemand wat aan.
Ik had het stukje tekst hoogstens weggehaald en hier in de SC een waarschuwing voor KZ achtergelaten als mod zijnde, maar goed.
Andy doet het.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:20 schreef ppi het volgende:
[..]
Nee dit keer zie ik idd geen kikker, maar anders na 1x pagina opnieuw laden wel.
Maar gelukkig heb ik jou en Neo![]()
Heb al een ander stemmig plaatje geplaatst.
Die het volgens mij wel doet.
En als die het ook niet doet plaats ik één of andere willekeurige grafiek, is ze dol op![]()
Zou er voor dit gelul ook alweer één staan?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hee, ik kan echt wel goed veters strikken![]()
![]()
Yep... ik heb het gelezen, en het was lekker duidelijk en helder... en het klopte als een bus, maar goed, er wordt wat afgeTR'd de laatste tijd, vooral als iemand een keer gewoon de waarheid post...
Zullen we eens ff lekker gaan PM'en.... jammer dat KZ geen PM heeft, want anders hadden we er een PM-vergadering van kunnen maken... dat schijnt tegenwoordig helemaal hot te zijnquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:19 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Maar users kunnen mods wel attenderen op bepaalde posts.
En als ik dat over élke post ga doen waar ik ook maar een heel klein beetje iets kan vinden waar ik misschien wel niet zo blij mee zou zijn zal dat gerust wel helpen.![]()
Zou toch vet zijn als ik hier een ban voor krijgquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:21 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Zou er voor dit gelul ook alweer één staan?![]()
Even uitproberen:
Ian_Nick is een kutuser!
Liever niet, ik vind dat soort menschen nogal zieligquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zullen we eens ff lekker gaan PM'en.... jammer dat KZ geen PM heeft, want anders hadden we er een PM-vergadering van kunnen maken... dat schijnt tegenwoordig helemaal hot te zijn![]()
Kun je deze post ff aanpassen?!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:21 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Zou er voor dit gelul ook alweer één staan?![]()
Even uitproberen:
Ian_Nick is een kutuser!
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:22 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Zou toch vet zijn als ik hier een ban voor krijg![]()
quote:Neo_Skorrem doet lelijk tegen Ian_Nick en mag even 48 uur afkoelen
Ik haat hem!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kun je deze post ff aanpassen?!
Ten eerste is het niet waar, en ten tweede is Ian_Nick er niet en dus ik het laf hem zo te beledigen
Dat zijn ze ook, maar dan bied ik m'n excuses aan jou aan, en dan accepteer je die niet en dan ga ik aan iedereen vragen wat zij er van vinden en dan ga ik ook bij iedereen klagen dat jij m'n excuses niet accepteert...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:22 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Liever niet, ik vind dat soort menschen nogal zielig![]()
quote:
Yeah right.... en ik ben de buitenechtelijke dochter van Prins Bernhardquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je kan zoveel TR's plaatsen als je wilt, dat maakt echt niet uit
Boh, hendig sjiek!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook, maar dan bied ik m'n excuses aan jou aan, en dan accepteer je die niet en dan ga ik aan iedereen vragen wat zij er van vinden en dan ga ik ook bij iedereen klagen dat jij m'n excuses niet accepteert...
Dan heb ik zo een PM-list![]()
Ik vond al dat je veel van hem weghebt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yeah right.... en ik ben de buitenechtelijke dochter van Prins Bernhard![]()
![]()
Volgens mij boeit het 'm bijzonder weinig inderdaad.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
Volgens mij vindt Ian het helemaal niet nodig dat een ander een ban krijgt omdat die hem beledigt...
Ik denk dat we ff moeten gaan editten.... WA vindt het vervelend als het bekend wordt....quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:27 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik vond al dat je veel van hem weghebt.![]()
Je hebt dus deels blauw bloedquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yeah right.... en ik ben de buitenechtelijke dochter van Prins Bernhard![]()
![]()
Das niet slim volgens mij..quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je kan zoveel TR's plaatsen als je wilt, dat maakt echt niet uit
Laat hem maar een TR sturenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat we ff moeten gaan editten.... WA vindt het vervelend als het bekend wordt....![]()
En jij een blauwe username.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je hebt dus deels blauw bloed![]()
Gemixt met het standaard rood is het idd paars geworden....quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je hebt dus deels blauw bloed![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:29 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
En jij een blauwe username.
Ik zie een connectie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
WOAAAAH!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit weg man!
Voor de modjes het zien!"Und wenn ihr Spiel begann
Hielt ich den Atem an..."
Maakt nix uit joh, al die kutn00bs hier zijn zo DGK verslaafd dat ze denken dat FOK! bestaat bij de gratie van DGK... geen hond die weet wie Maikuuul isquote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Edit je dit zelf ff of moet ik mezelf je een ban aansmeren wegens het openbaar maken van privé info?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wtf is ONZ!?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maakt nix uit joh, al die kutn00bs hier zijn zo DGK verslaafd dat ze denken dat FOK! bestaat bij de gratie van DGK... geen hond die weet wie Maikuuul is
Hendig sjiek slippenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maakt nix uit joh, al die kutn00bs hier zijn zo DGK verslaafd dat ze denken dat FOK! bestaat bij de gratie van DGK... geen hond die weet wie Maikuuul is
Veel plezier onder de douchequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:33 schreef ppi het volgende:
Ik ga afkoelen onder de douche, me helemaal insmeren met badedoes blue
Ik dacht dat het wel bekend konden makenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Edit je dit zelf ff of moet ik mezelf je een ban aansmeren wegens het openbaar maken van privé info?!
En gezien het feit dat ik een kloon van jou ben ga ik dus ookquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Veel plezier onder de douche![]()
Ik ga weer ff naar buiten om te kijken hoe t met de rally is![]()
Laters![]()
![]()
We, we, we?? We zijn gvd niet getrouwd... let een beetje op je woorden wil je?!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik dacht dat het wel bekend konden makenWe hebben lang genoeg gewacht
![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:35 schreef ppi het volgende:
[..]
wtf doet die leipe vogel daar bij jou ?
Pfew, gelukkig... het is trouwens wel lastig hoor... met 2 klonen (waarvan 1 mod) tegen jezelf rellenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:35 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
En gezien het feit dat ik een kloon van jou ben ga ik dus ook![]()
![]()
Het lukt ons aardig.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pfew, gelukkig... het is trouwens wel lastig hoor... met 2 klonen (waarvan 1 mod) tegen jezelf rellen
Alsof ik het nog moet leren.... van m'n eigen kloonquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Op een oude jonge fiets moet je het leren toch
Mod-vrije zone is ook niet alles natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:50 schreef Veulen het volgende:
Ooit werd er niet gemod in de SC kunnen we please weer terug naar onze mod vrije zone...?
En nooit gedacht dat ik dit ooit zou gaan zeggen: ik wil KZ terug...
(en de posts van NS lezen)
Ik weet niet wat ze zei. Maar ik krijg het gevoel dat we nu aan het doorslaan zijn van te makkelijk naar te moeilijk.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:08 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Mod-vrije zone is ook niet alles natuurlijk.
Maar hier werd vroeger niet zo fucking moeilijk gedaan over de dingen die KZ zei.
Het was niet erg vriendelijk ofzo.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze zei. Maar ik krijg het gevoel dat we nu aan het doorslaan zijn van te makkelijk naar te moeilijk.
Lezenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:28 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Het was niet erg vriendelijk ofzo.
Echt idereen weet waar dit over gaat he?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:46 schreef petraa het volgende:
WTF KZ een ban, waar slaat dat op!!!! Ze zei alleen de waarheid!
Ik was erbij, alle post van haar en NS zijn ge-edit, alleen die van mij staat er nog.!! De quote is alleen weggehaald.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Echt idereen weet waar dit over gaat he?
(behalve ik dan)![]()
Sorry, "De Waarheid" bestaat niet!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:46 schreef petraa het volgende:
WTF KZ een ban, waar slaat dat op!!!! Ze zei alleen de waarheid!
Oke ze gaf haar mening en dat was een mening die veel mensen delen!!! zo beterquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sorry, "De Waarheid" bestaat niet!
Heel Prima!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Oke ze gaf haar mening en dat was een mening die veel mensen delen!!! zo beter![]()
Ehhhquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heel Prima!
ik vind het veel meer kloten dat Nederland verloren heeft van Roemenië
Zucht......vrouwen!!!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Ehhhmoest Nederland voetballen??? Was het jong Oranje of Oranje?
![]()
Nu weet ik nog niets!!!! Waar moesten ze voor voetballen??? Vriendschappelijk of zat er nog iets aan vast.quote:
Voorrondes EK....quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Nu weet ik nog niets!!!! Waar moesten ze voor voetballen??? Vriendschappelijk of zat er nog iets aan vast.
sorry paul de leeuw vind ik leuker
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:07 schreef itsme het volgende:
[..]
Hier de zweep er over.![]()
25 jaar.![]()
[ afbeelding ]
Hier zit ik op de motor rechts
[ afbeelding ]
Uit de Revy:
Onderschrift bij deze foto:
Ilse Köch in eigen creatie: "Dripping Cunts". Naam van een punkgroep? In elk geval houdt T-shirt-art niet bij het hempie op.
die doos tampons
ik geloof niet dat wat ze heeft gezegd echt in een vrijezone past, het ging heel ver en was echt bruutquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:50 schreef Veulen het volgende:
Ooit werd er niet gemod in de SC kunnen we please weer terug naar onze mod vrije zone...?
En nooit gedacht dat ik dit ooit zou gaan zeggen: ik wil KZ terug...
(en de posts van NS lezen)
Ik ben inmiddels geïnformeerd. En ik denk dat het in dit geval gewoon meer een ding was van de waarheid doet pijn. Hoewel ik denk dat nuance soms beter is kan je niemand het kwalijk nemen als ze zeggen wat ze denken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:35 schreef Pavement het volgende:
ik geloof niet dat wat ze heeft gezegd echt in een vrijezone past, het ging heel ver en was echt bruut
Ik denk dat het wel verder ging dan de waarheid zeggen geen zin om er over uit te weiden maar ze heeft niet voor niets een ban, als het zogezegd iets zeggen is wat je denkt was er wel geedit en niet gebanned.quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels geïnformeerd. En ik denk dat het in dit geval gewoon meer een ding was van de waarheid doet pijn. Hoewel ik denk dat nuance soms beter is kan je niemand het kwalijk nemen als ze zeggen wat ze denken.
Er is ook geedit (heeft ook geen zin om terug te lezen itsme). Maar ik heb nooit geloofd dat het zin heeft om een ban uit te delen voor een meningsverschil.quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:09 schreef Pavement het volgende:
Ik denk dat het wel verder ging dan de waarheid zeggen geen zin om er over uit te weiden maar ze heeft niet voor niets een ban, als het zogezegd iets zeggen is wat je denkt was er wel geedit en niet gebanned.
Ik weet ook maar de helft hoor ik weet wel dat er meerdere mensen zich er niet goed door voelde.
Het was niets meer en niets minder dan zeggen wat je denkt, en er waren heel veel mensen die het er wel mee eens waren.quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:09 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel verder ging dan de waarheid zeggen geen zin om er over uit te weiden maar ze heeft niet voor niets een ban, als het zogezegd iets zeggen is wat je denkt was er wel geedit en niet gebanned.
Ik weet ook maar de helft hoor ik weet wel dat er meerdere mensen zich er niet goed door voelde.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Er is ook geedit (heeft ook geen zin om terug te lezen itsme). Maar ik heb nooit geloofd dat het zin heeft om een ban uit te delen voor een meningsverschil.
Het is net zo iets als dat ik tegen me paard zeg dat ik naar links wil en vervolgens gaat hij naar rechts. Dan word ik boos en gooi hem op stal...
Het 1 verhoud zich niet tot het ander.
Verder denk ik dat sommige mensen eens moeten bezeven dat dit internet is. Een persoonlijk áanval' is hier maar zelden ook echt een aanval.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:23 schreef petraa het volgende:
Saai hier!! Iedereen de kroeg in ofzo?
Hmm saaaaaaaaaaaai, ik wil ook de kroeg in!!!>quote:
quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wannnnneer ga je die troep 'ns opruimen schat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |