quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:34 schreef Disana het volgende:
Nogmaals, voor wj (en lobasca, niet kijken):
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=it&code=dc1594222be0dffb6fd65a3fac8db0b5
i still want youquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:40 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=arUqoKjU3D4
jouw slijm doet me goed, het perfect glijmiddelquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:44 schreef willem-jozef het volgende:
jo, bedankt voor de tekening, maar ik had liever effe low profile langsgedropt. straks word ik weer gepest omdat ik een slijmbal ben...en dat dan dankzij jullie met die kut tt, klootzakken en tyfushonden![]()
Je hebt wel doorzettings vermogen!! Die had je al al eerder los gelaten !!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:40 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=arUqoKjU3D4
Slijmbal? Slijmbal???? Heb je dat filmpje wel gezien dat ik van je heb gepost! Bruut die je bent!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:44 schreef willem-jozef het volgende:
jo, bedankt voor de tekening, maar ik had liever effe low profile langsgedropt. straks word ik weer gepest omdat ik een slijmbal ben...en dat dan dankzij jullie met die kut tt, klootzakken en tyfushonden![]()
http://www.youtube.com/watch?v=NPSJTVB3UAAquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt wel doorzettings vermogen!! Die had je al al eerder los gelaten !!
die heeft saanje ooit gepost, en ik vind het een heerlijk nr...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt wel doorzettings vermogen!! Die had je al al eerder los gelaten !!
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mag ik vragen wat dit nu weer voor slijmerige OP en TT is......![]()
Heb je mijn filmpje voor wj nog gezien... mag niet hoor!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
die heeft saanje ooit gepost, en ik vind het een heerlijk nr...
Maarre....ik begrijp dat U hier af en toe gluurt?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bent een ster:
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=b95fb426b4f0fc4271bbb7b7e439d016
Nee, ik ben braaf, je kent me toch...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je mijn filmpje voor wj nog gezien... mag niet hoor!
je weet me te vindenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:57 schreef willem-jozef het volgende:
moet nog steeds kijken, mn pentium of fok wil niet zo..
Sinds kort ! Nadat U me ook voorzien heeft van een aantal juiste antwoorden :-)quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
die heeft saanje ooit gepost, en ik vind het een heerlijk nr...
Maarre....ik begrijp dat U hier af en toe gluurt?
Misschien even helemaal opnieuw opstarten? Fok is hier niet traag.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:57 schreef willem-jozef het volgende:
moet nog steeds kijken, mn pentium of fok wil niet zo..
Op welke vragen heb ik deze gegeven?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Sinds kort ! Nadat U me ook voorzien heeft van een aantal juiste antwoorden :-)
Fietstochtje heeft je goed gedaan zekerquote:
en het sportdrankje...Ja tis weer laatquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Fietstochtje heeft je goed gedaan zeker![]()
Nou vooruit, je mag toch even kijken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, ik ben braaf, je kent me toch...![]()
Nee maar wel 2 x John Calequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Op welke vragen heb ik deze gegeven?positiejurkjes?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou vooruit, je mag toch even kijken.
hier ook een beetje, maar WJ ik verwijs je door naar doc Heidi den beste in het vakquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien even helemaal opnieuw opstarten? Fok is hier niet traag.
Ik ben de laatste die je hier weg wilt hebbenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
en het sportdrankje...Ja tis weer laatEn ik heb morgen zo'n druk program...
![]()
tis dat 'ie een kunstgebit heeft, anders liep 'ie nu te klagen over kiespijn..quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:05 schreef Pavement het volgende:
[..]
hier ook een beetje, maar WJ ik verwijs je door naar doc Heidi den beste in het vak
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben de laatste die je hier weg wilt hebben![]()
![]()
Wou je niet boors maken dus hier :quote:
Pas op he, ik zag er ook een over een tijger en je wilt toch niet dat ik er nog een voor jou maakquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
tis dat 'ie een kunstgebit heeft, anders liep 'ie nu te klagen over kiespijn..![]()
Slaap lekker WJquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:07 schreef willem-jozef het volgende:
ik moet morgen vroeg op.
truste iedereen!
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:07 schreef willem-jozef het volgende:
ik moet morgen vroeg op.
truste iedereen!
Truste jonge God!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:07 schreef willem-jozef het volgende:
ik moet morgen vroeg op.
truste iedereen!
truste heidi en apk ook btwquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben de laatste die je hier weg wilt hebben![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |