Nee, ik ben braaf, je kent me toch...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je mijn filmpje voor wj nog gezien... mag niet hoor!
je weet me te vindenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:57 schreef willem-jozef het volgende:
moet nog steeds kijken, mn pentium of fok wil niet zo..
Sinds kort ! Nadat U me ook voorzien heeft van een aantal juiste antwoorden :-)quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
die heeft saanje ooit gepost, en ik vind het een heerlijk nr...
Maarre....ik begrijp dat U hier af en toe gluurt?
Misschien even helemaal opnieuw opstarten? Fok is hier niet traag.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:57 schreef willem-jozef het volgende:
moet nog steeds kijken, mn pentium of fok wil niet zo..
Op welke vragen heb ik deze gegeven?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Sinds kort ! Nadat U me ook voorzien heeft van een aantal juiste antwoorden :-)
Fietstochtje heeft je goed gedaan zekerquote:
en het sportdrankje...Ja tis weer laatquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Fietstochtje heeft je goed gedaan zeker![]()
Nou vooruit, je mag toch even kijken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, ik ben braaf, je kent me toch...![]()
Nee maar wel 2 x John Calequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Op welke vragen heb ik deze gegeven?positiejurkjes?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou vooruit, je mag toch even kijken.
hier ook een beetje, maar WJ ik verwijs je door naar doc Heidi den beste in het vakquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien even helemaal opnieuw opstarten? Fok is hier niet traag.
Ik ben de laatste die je hier weg wilt hebbenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
en het sportdrankje...Ja tis weer laatEn ik heb morgen zo'n druk program...
![]()
tis dat 'ie een kunstgebit heeft, anders liep 'ie nu te klagen over kiespijn..quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 02:05 schreef Pavement het volgende:
[..]
hier ook een beetje, maar WJ ik verwijs je door naar doc Heidi den beste in het vak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |