Domme muts alert!quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:23 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Zomaar een kind in elkaar schoppen, dat is geen excessief geweld dan?
quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:17 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Dan verschuil je je er gewoon achter vind ik.
Nee, mijn voorbeeld. Maar ik heb mijn zegje gedaan. En ik ga er vandoor.quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:24 schreef YPPY het volgende:
[..]
Waar heb jij het nu over? Een ander topic?
Ja, het topic wordt ineens wel erg veel woordjes heh.quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:27 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Nee, mijn voorbeeld. Maar ik heb mijn zegje gedaan. En ik ga er vandoor.
Doe eens even niet zo lullig. Ze gaf hierboven een ander voorbeeld, dáár had ze het over.quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:28 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, het topic wordt ineens wel erg veel woordjes heh.
Het is haar 'gewoon' aangeleerd..quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:37 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oke, maar dat is jouw kind, door de bank genomen vind ik niet dat je dat al van een 2,5 jarige kan, mag of hoeft te verwachten.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:59 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik kan het verder niet echt kwijt op een ander subforum...:
Weet iemand waar ik een vouwstep voor volwassenen kan kopen? Ook nog een beetje voor een redelijke prijs? Want dan kan ik op de step tussen station en school steppen. Het stukje is namelijk net te lang om steeds te lopen, te kort voor de bus of tram.
Dan zou ik vanmiddag even in Utrecht kunnen gaan kijken...
Zoiets zocht ik idd. Ik was al bang dat een goede vouwstep aardig wat zou kosten...quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:04 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Weet niet wat je een redelijke prijs vind maar anders een kijken op Step
Em ik weet uit ervaring dat ze goeie levering enzo hebbenquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:11 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Zoiets zocht ik idd. Ik was al bang dat een goede vouwstep aardig wat zou kosten...
Ik weet alleen niet welke maat ik nodig heb. Ik ben zelf ongeveer 1.80m. Weet jij dat toevallig?quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:19 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Em ik weet uit ervaring dat ze goeie levering enzo hebben![]()
Volgens mij kun je wel een mailtje sturen met vragen. Denk dat hun het iets beter weten dan ikquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:44 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet welke maat ik nodig heb. Ik ben zelf ongeveer 1.80m. Weet jij dat toevallig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |