Is het ook, daarom slaap ik denk ik ook zo onrustig.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 08:19 schreef Belana het volgende:
faja, zwaai je even als je langs Hoorn rijdt
is wel een idee trouwens om weer eens heen te gaan
het zou mooi weer zijn dacht ik?
diaan, lekker uitpakken, ik vind dat altijd fijn na een verhuizing, lekker rommelen in je nieuwe stekje
en idd, dames met nieuwe banen van harte
En dan krijg je weer moeite hem 's ochtends zijn bed uit te krijgen voor schoolquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 09:16 schreef Belana het volgende:
ja, daar zie ik dit keer ook wel een beetje tegen op idd, die klok
maarja, we zullen het ermee moeten doen en het zal wel weer eens goed komen. over een jaar of 10 slaapt ie wel uit denk ik
jaquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 09:25 schreef snoopy het volgende:
[..]
En dan krijg je weer moeite hem 's ochtends zijn bed uit te krijgen voor school
Och..quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:04 schreef Syrena het volgende:
Ik ben nog wakker. Een jaar aan R&P topics doorspittenEn dan ontdekken dat anderen een heel stuk discreter op het web zijn dan je zelf bent
![]()
Dean slaapt vaak uit tot half 11quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 08:51 schreef Belana het volgende:
nog steeds vroeg wakker, maar hij komt nu tussen ons in liggen en ligt dan nog rustig een uur te doezelen, en daar kan ik mee levenvanmorgen gingen we er uiteindelijk om 7 uur uit, dus dat vond ik echt luxe
Jaquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:53 schreef PM-girl het volgende:
Luxe he Vivi! Hier hebben we die mazzel ook wel eens, doorgaans is het 9 uur, maar soms zomaar 10 uur of nog later!
Ik heb weer wat bedacht en daarvoor heb ik een lege linnen tas nodig, zo'n schoudertas. Waar koop je zo'n ding, zonder opdruk. Creatieve winkel?
Jep, bij de Pipoos hebben ze ze ook.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:53 schreef PM-girl het volgende:
Luxe he Vivi! Hier hebben we die mazzel ook wel eens, doorgaans is het 9 uur, maar soms zomaar 10 uur of nog later!
Ik heb weer wat bedacht en daarvoor heb ik een lege linnen tas nodig, zo'n schoudertas. Waar koop je zo'n ding, zonder opdruk. Creatieve winkel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |