Wacht maar af ! Als het een echte vent is komt hij heus wel effe terug hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:38 schreef beequeen het volgende:
Amanda is weg en Dennix zegt nix.
And flat as a pancake.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:40 schreef Nostalgist het volgende:
Nonverbaal drama in de slaapkamer nu......
"You're as cold as ice......" (hoor ik in gedachten)
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:40 schreef Deisyy het volgende:
volgens mij heeft Naad weer last van een putlucht, want Dennis stopt tijdens de discussie een pepermuntje in haar mond.
Ga slapen, para zuster van me!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:40 schreef BuffyJan het volgende:
Wat zei Huub volgens Nadia ook? Amanda zei dat tegen Brian maar ik mis even waar t over gaat
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:42 schreef beequeen het volgende:
Ik ga kappen, veel plezier nog Fokkertjes, succes voor de nachtploeg en tot morgen.![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Zoals iemand op VOL heel terecht opmerkte: dit moet wel het favoriete liedje van Dennis zijn :
Sitting on the cock of a gay..
Das nou echte liefdequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:40 schreef Deisyy het volgende:
volgens mij heeft Naad weer last van een putlucht, want Dennis stopt tijdens de discussie een pepermuntje in haar mond.
Voolgens mij voel ik binnenkort weer een liedje aankomen van Bwenniebr :-)quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Zoals iemand op VOL heel terecht opmerkte: dit moet wel het favoriete liedje van Dennis zijn :
Sitting on the cock of a gay..
Jongens. Een beetje rustig hoor.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:50 schreef BuffyJan het volgende:
Amanda gilt weer zo lekker hoog! Goed voor je stem Mannie!
En Lieke is lekker aan t zeuren
ach ze heeft gewoon lange tenen. Net zoals veel vrouwen including mequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:54 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Jongens. Een beetje rustig hoor.
Ze is gewoon zenuwachtig voor morgen.
Zij heeft nog niet zoveel gasten gehad. Kan me voorstellen, dat ze gespannen is.
Huub heeft laatst zelf aangegeven, dat hij dit soort dingen niet aanvoelt!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |