Zoveelste keer dat Amanda iets verpest.Nu kan Dennis nadenken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:29 schreef Nostalgist het volgende:
Amanda gaat vertellen over haar geweldige avond met Brian.... MUTE !
Denkt ze dat?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:28 schreef Nostalgist het volgende:
Nadia denkt dus dat Luc sex gaat hebben met Kim ???
Omdat hij van dat vieze haar heeft door die gore Murray"s.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:30 schreef STAP01 het volgende:
Waarom legt die losert elke nacht een handdoekje op zn kussen? Doe ik nooit
idd, spaar je stem en flikker op.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:30 schreef beequeen het volgende:
Moven Dellie, ik wil ruzie tussen Naad en Dennix.![]()
Too drunk to activate her braincel......quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:30 schreef beequeen het volgende:
Moven Dellie, ik wil ruzie tussen Naad en Dennix.![]()
vanwege al dat vet in zijn haar natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:30 schreef STAP01 het volgende:
Waarom legt die losert elke nacht een handdoekje op zn kussen? Doe ik nooit
ooooooooooooow, okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Omdat hij van dat vieze haar heeft door die gore Murray"s.
"GLOW"quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Omdat hij van dat vieze haar heeft door die gore Murray"s.
Ik heb alles op mute hier, wachtend tot Lieke of Amanda weggaat.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:29 schreef Ziet het volgende:
ik word eerlijk gezegd een beetje moe van Lieke haar ge-evalueer... ze sleurt er die anderen helemaal in mee. maak toch eens een beetje lol zeg
jaap en huub moeten gewoon afspreken dat ze elke voorkomende situatie meteen benutten om lol te maken, niet de hele tijd dat stomme geplan over de datum van uitvoeren van de ideeen...,
zo lijken ze net de club van 5 met zijn drieen, al zijn ze wel wat slimmer natuurlijk
maar het mag best wel wat spontaner
Wordt het dan toch nog spannend?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:33 schreef Nostalgist het volgende:
welk plan gaat Huub uitvoeren ?
Of gaan ze oefenen voor de internetshow?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:33 schreef Nostalgist het volgende:
welk plan gaat Huub uitvoeren ?
Ze wilden nu iets gaan doen, maar wat ????quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:36 schreef Clank het volgende:
[..]
Of gaan ze oefenen voor de internetshow?
Eat your heart out, Blank.....quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Volgens Amanda is Tas zo gek als een deur.![]()
Dat is zijn nieuwe rol, St. Brian.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:38 schreef Nostalgist het volgende:
Brian's ogen gaan nu ook open wat Natasia betreft, geloof ik..... Of ben ik naïef ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |