Knuffelt??? ze vreet hem bijna op en lulletje rozenwater kijkt weer toe.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:14 schreef Nostalgist het volgende:
Nadia knuffelt Luc
Knuffelt? Plakt zichzelf een aantal minuten aan hem vast en probeert te weten te komen hoe leuk hij Kim vindt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:14 schreef Nostalgist het volgende:
Nadia knuffelt Luc
Ze was inderdaad erg down tijdens en na de uitzending.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:12 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze zal ook een beetje haar frustatie kwijt gemoeten hebben na het zien van Jensen.
Logisch dat ze dat dan bij Amanda en Brian doet, die heel demonstratief niet naar de uitzending wilden kijken.
Snode plannen richting Nadia en Dennis. Brian heeft alles wel verteld aan Amanda.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:16 schreef farscapevr6 het volgende:
kan iemand mij ff snel vertellen waarin huub zich vergist tov amanda?
was er een paar dagen niet en heb dit volgens mij gemist
Ja, zo makkelijk eigenlijkquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:16 schreef Zora01 het volgende:
Nadia is jaloers.. precies de set up
En een sjaaltje.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:18 schreef Nomrc2 het volgende:
nix heeft een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel rood hoofd
Hoezo manipulatie...... ?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:18 schreef mootie het volgende:
Nadia: Je kan toch wel beter krijgen dan dat???
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:19 schreef avonne het volgende:
Nou, doe mij maar een lekkere ruzie tussen Dennis en Nadia, dan is wat mij betreft alles in orde
Das toch de bedoeling!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:19 schreef itsme het volgende:
Jezus wat is het duidelijk te zien dat Dennis zich totaal niet op zijn gemak voelt![]()
Wat een kreng dat wijf eigenlijk.![]()
Jaquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:19 schreef itsme het volgende:
Jezus wat is het duidelijk te zien dat Dennis zich totaal niet op zijn gemak voelt![]()
Wordt het volgende stadium kruipen over de oprijlaan ?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:20 schreef beequeen het volgende:
Dennix wordt langzaam een beetje para, neus wrijven, oor peuteren en pepermuntjes kauwen.
Buiten dat kreng dat vanavond bij Jensen was heb ik nog nooit een vuilere bitch gezien.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:19 schreef itsme het volgende:
Ik hoop het zo....quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:20 schreef schatje het volgende:
Hoe meer ze echt zegt hoe meer ze laat blijken dat ze jaloers is.
Als het off cam is...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:19 schreef avonne het volgende:
Nou, doe mij maar een lekkere ruzie tussen Dennis en Nadia, dan is wat mij betreft alles in orde
oooo, wat ewgquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:25 schreef Prospera het volgende:
Luc gaat weg.
Hier de compilatie van het gaat niet goed met Nixje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoveelste keer dat Amanda iets verpest.Nu kan Dennis nadenken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:29 schreef Nostalgist het volgende:
Amanda gaat vertellen over haar geweldige avond met Brian.... MUTE !
Denkt ze dat?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:28 schreef Nostalgist het volgende:
Nadia denkt dus dat Luc sex gaat hebben met Kim ???
Omdat hij van dat vieze haar heeft door die gore Murray"s.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:30 schreef STAP01 het volgende:
Waarom legt die losert elke nacht een handdoekje op zn kussen? Doe ik nooit
idd, spaar je stem en flikker op.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:30 schreef beequeen het volgende:
Moven Dellie, ik wil ruzie tussen Naad en Dennix.![]()
Too drunk to activate her braincel......quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:30 schreef beequeen het volgende:
Moven Dellie, ik wil ruzie tussen Naad en Dennix.![]()
vanwege al dat vet in zijn haar natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:30 schreef STAP01 het volgende:
Waarom legt die losert elke nacht een handdoekje op zn kussen? Doe ik nooit
ooooooooooooow, okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Omdat hij van dat vieze haar heeft door die gore Murray"s.
"GLOW"quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Omdat hij van dat vieze haar heeft door die gore Murray"s.
Ik heb alles op mute hier, wachtend tot Lieke of Amanda weggaat.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:29 schreef Ziet het volgende:
ik word eerlijk gezegd een beetje moe van Lieke haar ge-evalueer... ze sleurt er die anderen helemaal in mee. maak toch eens een beetje lol zeg
jaap en huub moeten gewoon afspreken dat ze elke voorkomende situatie meteen benutten om lol te maken, niet de hele tijd dat stomme geplan over de datum van uitvoeren van de ideeen...,
zo lijken ze net de club van 5 met zijn drieen, al zijn ze wel wat slimmer natuurlijk
maar het mag best wel wat spontaner
Wordt het dan toch nog spannend?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:33 schreef Nostalgist het volgende:
welk plan gaat Huub uitvoeren ?
Of gaan ze oefenen voor de internetshow?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:33 schreef Nostalgist het volgende:
welk plan gaat Huub uitvoeren ?
Ze wilden nu iets gaan doen, maar wat ????quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:36 schreef Clank het volgende:
[..]
Of gaan ze oefenen voor de internetshow?
Eat your heart out, Blank.....quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Volgens Amanda is Tas zo gek als een deur.![]()
Dat is zijn nieuwe rol, St. Brian.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:38 schreef Nostalgist het volgende:
Brian's ogen gaan nu ook open wat Natasia betreft, geloof ik..... Of ben ik naïef ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |