Luc denkt van niet, ik denk van wel, het is zo'n op zich zelf verliefd sekreet. Als Luc het spel een beetje volhoudt flikkert ze in de kuil die ze denkt gegraven te hebben voor het ventje die er voor haar moet invallen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:54 schreef Nostalgist het volgende:
Luc: Ik denk niet dat er iets gaat gebeuren..... (tussen Nadia en hem)
Kim mag waarschijnlijk niet alles zeggen van het hokje, jammer.quote:
Van de trainer van APC dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:57 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik ga alleen maar een handtekening vragen
Dat weten wij, maar dat weet Brian schijnbaar niet, volgens mij is hij aan het dementeren!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:57 schreef schatje het volgende:
[..]Huub heeft die fandag afgezegd om romantisch met Lieke te eten. Jan Willem kookte toen. En ze kreeg mooie oorbellen. Later was er ook nog etentje die Brian en Amanda zo nodig moesten verstoren.
De naam zegt het al, ik krijg er kippenvel van.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:03 schreef Nostalgist het volgende:
Wat een dolle boel in de chill.......
o, jemig. Zo kunnen we nooit weten wie er het best verkocht is, als ze op het zelfde CD-tje staan.quote:
Dat weet Brian dondersgoed. Hij was er immers zelf bij. Hij is gewoon Huub aan het kopieren.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:04 schreef Djeda het volgende:
[..]
Dat weten wij, maar dat weet Brian schijnbaar niet, volgens mij is hij aan het dementeren!![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:03 schreef Nostalgist het volgende:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:03 schreef Deisyy het volgende:
Holy Mozes, ik schrik me de krampen, Dennis en Naad weer op stream.
Staan ze samen op het plaatje.Sjit weer een streek van die pannekoek.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:05 schreef avonne het volgende:
[..]
o, jemig. Zo kunnen we nooit weten wie er het best verkocht is, als ze op het zelfde CD-tje staan.
O, wacht, tegenwoordig heb je geen voor en achterkant meer
Maar wel een nummer 1 en een nummer 2 in volgorde.
Lieke had in haar brief gezegd, dat ze de fakkels in een hartje zou neerzetten en een violist zou huren. En hoe staan de fakkels in een hartje, het enige dat Brian heeft veranderd is de violist, dat is een gitarist geworden. Zou ook raar zijn als hij dat een violist had gelaten, want Lieke heeft woensdag die violist al gehad.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:06 schreef _-inge-_ het volgende:
Ik vind het een beetje te ver doorgetrokken van Lieke dat ze zegt dat Brian dit idee van haar gestolen heeft. Oke, er komen ook fakkels en muziek in voor, maar dan toch echt op een andere manier.
Huub had dan ook naar de tafel kunnen lopen en zeggen dat Brian het idee van een prive chef ook van hem gestolen heeft. Jeetje, qua romantiek in de kooi ben je nu eenmaal beperkt in uitvoering. Het was iets te makkelijk van Lieke om zo proberen te bashen (naar mijn mening dan).
Beiden zitten lijdzaam te wachten tot het tv-momentje van Luc voorbij is.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:03 schreef Nostalgist het volgende:
Een kok, fakkels en een muzikant, is dat dan echt het enige wat er te bedenken valt?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:06 schreef _-inge-_ het volgende:
Ik vind het een beetje te ver doorgetrokken van Lieke dat ze zegt dat Brian dit idee van haar gestolen heeft. Oke, er komen ook fakkels en muziek in voor, maar dan toch echt op een andere manier.
Huub had dan ook naar de tafel kunnen lopen en zeggen dat Brian het idee van een prive chef ook van hem gestolen heeft. Jeetje, qua romantiek in de kooi ben je nu eenmaal beperkt in uitvoering. Het was iets te makkelijk van Lieke om zo proberen te bashen (naar mijn mening dan).
Is ze weer ongesteld danquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:03 schreef Deisyy het volgende:
Holy Mozes, ik schrik me de krampen, Dennis en Naad weer op stream.
Ah please wil je wat leuke foto's maken van Dennis ? Vooral als hij inquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:57 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik ga alleen maar een handtekening vragen
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:07 schreef avonne het volgende:
[..]
Beiden zitten lijdzaam te wachten tot het tv-momentje van Luc voorbij is.
hoop dat ze dat nog door krijgen voordat ze het zondag in de groep gooien...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:08 schreef Nostalgist het volgende:
Zet Brian een maand in een isoleercel, en hij komt er nog lachend uit..... Zo kan hij om zichzelf lachen.....
Zoals steeds vaker durft Dennix niet in gezelschap van dde anderen te zijn ........quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:07 schreef avonne het volgende:
[..]
Beiden zitten lijdzaam te wachten tot het tv-momentje van Luc voorbij is.
Ze zal ook een beetje haar frustatie kwijt gemoeten hebben na het zien van Jensen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:06 schreef _-inge-_ het volgende:
Huub vergist zich zo in Amanda en Brian.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:09 schreef schatje het volgende:
Huub, Amanda is wel degelijk op de hoogte van de plannen richting Nadia.
Wat een sukkel zeg.
Dat is Sebastiaan, hij komt Luc ophalen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:13 schreef Nostalgist het volgende:
Holy canoly.... Bezoek ?????
Ah..... Het stappen.....quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is Sebastiaan, hij komt Luc ophalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |