quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:35 schreef Prospera het volgende:
Naad: hier buiten kunnen we alles tegen elkaar zeggen wat we willen.
Luc: Ik weet niet wanneer je eruit komt, mijn leven gaat ook door.
Ik vind het juist wel aardig dat er allerlei info via bezoek naar binnenkomt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die Sandy mocht vanavond toch ook van alles zeggen.Wat ik echt niet goed keur,ook al is het tegen Dennis.
Mag dat met onderschriftquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:46 schreef Prospera het volgende:
Vervolg van [COS # 2632] Jaap: ik accelereer
Er wordt op verschillende nivo's verbaal, non-verbaal en gastro-intestianaal verleid.
In Progress
Ik vind het ook prima hoor.Maar vind het niet horen dat een gast een miljonair openlijk pakt.Moeten ze eens bij Brian doen of bij Amanda,dan is het huis te klein.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:58 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel aardig dat er allerlei info via bezoek naar binnenkomt.![]()
Dat maakt het spel wat losser, ander blijft iedereen zo in 1 ding hangen - doen ze toch al te vaak![]()
kan me herinneren dat mayday ook niet zo aardig voor lieke wasquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik vind het ook prima hoor.Maar vind het niet horen dat een gast een miljonair openlijk pakt.Moeten ze eens bij Brian doen of bij Amanda,dan is het huis te klein.
Redactie weet kennelijk ook niet wanneer ze zn laatste shot zullen krijgen , mogelijk daarom dat we moeten lijden om Nix :-(quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:58 schreef rooie3 het volgende:
Zitten we weer met klef en bef opgescheept.Nou streams maar weer op mute.
Ik wacht op de kruisiging.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:55 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
gij zult niet slecht spreken over the holy kubatz
Hoewel ik kots van wat ik zie vind ik het prachtig om te zien hoe je het post.quote:
MUTEquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:03 schreef Soury het volgende:
Sjesus dit is toch wel een mega afknapper.. Dat gezang![]()
Die muts is echt gestoord.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:05 schreef Zora01 het volgende:
Nadia tegen een rappende Nix.. ohhh wat ben je sexy zo/!!!
Hele schoonmaak personeel heeft haar gegbasht , ook Carlos is fout geweest op een moment tegen Lieke. Daar belde die nog voor terug om zn ass te kofferenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:02 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
kan me herinneren dat mayday ook niet zo aardig voor lieke was
Zet hem maar in een hoekje van de gang, met een mutsje op met de tekst "dombo".quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:06 schreef Scandalous het volgende:
D: Wat vind je ervan dat ik zo doe?
N:Dat je nu zo doet? Ik geniiiet ervan!!
D:Nou wen er maar aan schatje
De gangster in Dennis komt naar boven?
En wat denk je van de mensen achter.Zitten vast twee mannen die om de vijf minuten elkaar een high five geven en dubbel liggen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:06 schreef beequeen het volgende:
Luc moet toch werkelijk in zijn broek piesen van het lachen als hij dit tafereel bekijkt.![]()
Ben benoieuwd of ie er vanavond iets over los laat tijdens zn optreden..Als ik gister niet uit was gegaan had ik mogelijk een bezoekje overwogenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:06 schreef beequeen het volgende:
Luc moet toch werkelijk in zijn broek piesen van het lachen als hij dit tafereel bekijkt.![]()
En die lul heeft nix in de gaten, wat een giller dit.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:08 schreef lorence1 het volgende:
dennix zit zo wel aardig voor lul, kussend met zijn chicky, terwijl zijn chicky constant naar LL zit te kijken
Zo nu graag andere beelden.....
Nog ff en er komen weer een paar kogels achter hem aan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:06 schreef Scandalous het volgende:
Doen ze volgens velen met ons ook in bed hoor !! Dat droog neuken met onderbroek aan of niet , maar als je soms goed kijkt dan kloppen de verhoudingen onder de delkens echt niet .quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:09 schreef Dark het volgende:
Ja hoor, ook nog ff droogneuken op de bank...........![]()
Prachtig dit, kan zo naar de p0rnindustrie.quote:
Alsjeblieft niet hoor.....ik schaam me zelfs kapot dat ik er naar kijk......quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:06 schreef Scandalous het volgende:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:13 schreef Dark het volgende:
God zij dank, eindelijk die losers weg van de streams...........
Kindje van God?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:15 schreef Starlie het volgende:
Waarom ziet Brian eruit als the godfather?
Dat is zijn nieuwe Don Corleone look.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:15 schreef Starlie het volgende:
Waarom ziet Brian eruit als the godfather?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:13 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Kun je ook zoiets maken met mijn foto dat Dennis mij steeds kust ???
Tijd voor actie zou ik zeggen , waarom neemt ie haar gewoon niet mee vannacht?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:15 schreef mootie het volgende:
LampieLuc: Nadia zoekt nu heel veel toeneiging.
Kim doet net of ze mee gaat, maar 'mag' niet van haar vriend. Dus Luc en Kim gaan samen de deur van de Kooi uit en Kim gaat dan Linea recta naar huis!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:18 schreef beequeen het volgende:
Luc zegt dat het een leuk weekend kan worden nu Kim meegaat naar de Melkweg.
Ik ben de weg kwijt, gaat ze nu wel of niet mee, of faken ze het?![]()
Naad, Lieke heeft geprobeerd de goede kanten van haar te zien, maar ze wordt kotsmiselijk van haar.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:18 schreef rooie3 het volgende:
Over wie had Lieke het.Wie kwam haar de oren uit.
hoeft niet hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:14 schreef Starlie het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet hoor.....ik schaam me zelfs kapot dat ik er naar kijk......
Dus ze blijven bij het originele verhaal, thanxquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:20 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Kim doet net of ze mee gaat, maar 'mag' niet van haar vriend. Dus Luc en Kim gaan samen de deur van de Kooi uit en Kim gaat dan Linea recta naar huis!!
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:15 schreef mootie het volgende:
LampieLuc: Nadia zoekt nu heel veel toeneiging.
Gelukkig dat ze haar naam verandert heeft :-) Hoeven we haar niet meer te noemen toch?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het wachten is op de totale afgang van het überkutwijf
![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
Ik ben bang dat het zelf anders ziet, een overwinning dus.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het zelf anders ziet, een overwinning dus.![]()
Allemaal part of the 'brian en amanda moeten ook leuk zijn'-plan. Nu kunnen ze straks zeggen dat ze liever niet naar dat niveau kijkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:25 schreef lorence1 het volgende:
durven brian en amanda nou niet te kijken van schaamte over hun vriendin
Das hip, ik heb er ook een paarquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:34 schreef chufi het volgende:
Heeft ze nou een positie jurk aan ??
Wat ze op heeft weet ik niet maar ehmquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:35 schreef yellowfirst het volgende:
Sodeju...........die is ver heen.........![]()
Dat viel mij ook al op.... het heeft haar zeker geraakt denk ik (beetje dubbelzinnig...).quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:41 schreef beequeen het volgende:
Heftige beelden, Lieke zit helemaal gespannen te kijken.
idd, mooiste moment van Dgk Dan tot nuquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:48 schreef Starlie het volgende:
Please laat Brian zijn pak in de fik vliegen!
We hebben net de uitzending van Jensen met Zdngmw gezien.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:48 schreef Sonique het volgende:
(vanuit de trein op de mobiel al fokkend) Het is vandaag dus weer een saaie Dennis/luc/naad show?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:50 schreef tipsch het volgende:
Natasia gaat voor "ontoerekeningsvatbaarheid"?
Ik zat er ook voor te duimen..maar helaas.....quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:48 schreef Starlie het volgende:
Please laat Brian zijn pak in de fik vliegen!
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:50 schreef tipsch het volgende:
Natasia gaat voor "ontoerekeningsvatbaarheid"?
Ik denk dat ze haar hebben moeten afvoeren, wat een asociale hysterica.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:53 schreef noekje het volgende:
Wat was dit genant zeg! Jensen wilde niet eens het afscheid uitzenden.
Hoe kom je daar nou bij, ze hebben Brian had het over de tandarts.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:53 schreef Starlie het volgende:
Neeeeee he???? Brian gaat Amanda toch niet ten huwelijk vragen he?![]()
![]()
Ze zitten nog niet bij de fakkels..... dus het kan nog gebeuren... en ik heb trouwens het geluid uit staan... want ik ga echt niet naar dat snerkstemmetje van amanda luisteren!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij, ze hebben het over de tandarts.![]()
Dat vroeg Amanda zich vanmiddag ook al af.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:53 schreef Starlie het volgende:
Neeeeee he???? Brian gaat Amanda toch niet ten huwelijk vragen he?![]()
![]()
Romantischquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij, ze hebben Brian had het over de tandarts.![]()
Ik ga het ergste vrezen...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:55 schreef rooie3 het volgende:
Brian word weer aardig uit de wind gehouden.Hij hoeft nu mooi geen commentaar op de beelden te geven en kan de lieverd uithangen.En wat stellen die kaarsen voor,Brian gaat Amanda toch niet vragen.
Die heeft zelf ook maar een halve hersencel.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dan is het nu tijd om Johan Vlemminxs ff de les te lezen. SUKKEL om een plaatje me dat kutwijf op te nemen.
amanda jankt, ze vindt het zo romantisch om tussen de fakkels te zitten.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dan is het nu tijd om Johan Vlemminxs ff de les te lezen. SUKKEL om een plaatje me dat kutwijf op te nemen.
Weet zijn woorden nog toen hij het hoorde over Huub.Dus als hij dit doet is het een nog grotere leugenaar dan hij al is.quote:
Dan laat ik het maar achterwegequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:58 schreef 2live het volgende:
[..]
Die heeft zelf ook maar een halve hersencel.![]()
Zat ik me net ook te bedenken. Dit had gewoon verplicht gezamelijk gekeken moeten worden. Het zal wel weer verboden zijn om Brian en Amanda (en Nadia) te bashen met deze goede en lieve vriendin.....quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:55 schreef rooie3 het volgende:
Brian word weer aardig uit de wind gehouden.Hij hoeft nu mooi geen commentaar op de beelden te geven en kan de lieverd uithangen.En wat stellen die kaarsen voor,Brian gaat Amanda toch niet vragen.
Voor de gitarist dus, Braai wilde het vanavond aan een pro overlaten.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:59 schreef Starlie het volgende:
Vraag me toch af waarom die witte stoel daar staat...
Gut, misschien komt er wel een violistquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:59 schreef Starlie het volgende:
Vraag me toch af waarom die witte stoel daar staat...
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
amanda jankt, ze vindt het zo romantisch om tussen de fakkels te zitten.
Of ze is bang dat haar hooi in de fik vliegt.
Alle publieksreacties (met name het uitjouwen) is vervangen door een applaus- en lachband.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:47 schreef Lobasca het volgende:
Er is niks geknipt in de show, lijkt het
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor de gitarist dus, Braai wilde het vanavond aan een pro overlaten.
Het valt me in ieder geval vies van hem tegen, vond het altijd wel een sukkel, maar wel een grapige sukkel.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan laat ik het maar achterwege![]()
Zijn hier nou vrouwen die dit romantisch vinden?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:00 schreef beequeen het volgende:
Gezellig met zo'n cameraman voor je snufferd, nu komt er ook nog een zanger, het kan niet op.![]()
Zal hij haar moeder hebben uitgenodigd??? Mag ze in het hartje/rondje erbij komen zitten!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:01 schreef dgk_fan het volgende:
Leuk liedje:"Mothers be good to your daughters"![]()
![]()
![]()
Er staan 2 grote terraskachelsquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:58 schreef tipsch het volgende:
Het is ijskoud buiten toch. Hoezo romantisch Amanda?Nu begint ze gewoon te janken van de kou!
Je spoort niet als je dat soort rommel host.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:00 schreef Nomrc2 het volgende:
tasia blank veegt haar straatje schoon
http://witheet.com/entertainment/fa-waka-12
Zo gedetailleeerd hoeft nu ook weer niet............quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:02 schreef akveor het volgende:
Goeie kwaliteit die teiltjes.
Teiltjes volgekots en toen ik toch bezig was ook maar een volgescheten met goeie warme drap.
Nou, dat is niet door boze Tante Tas geschreven.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:00 schreef Nomrc2 het volgende:
Ik lig ook in een deuk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:01 schreef 2live het volgende:
[..]
Zijn hier nou vrouwen die dit romantisch vinden?
Het werkt nml. op mijn lachspieren.
Ik vermoed van wel, het is en blijft een rat.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:03 schreef avonne het volgende:
"mothers be good for your daughters"?
Heeft Brian dit lied uitgekozen
juridisch adviseur mat hoorn zit hier achterquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je spoort niet als je dat soort rommel host.
Fa Who Ka ?? Opzouten en links laten liggen we zouden het toch ignoren ??quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:03 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Zo gedetailleeerd hoeft nu ook weer niet............
Waarin dan wel volgens jou?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:07 schreef dgk_fan het volgende:
Zoals ik al eerder hier schreef: Romantiek zit NIET in kaarsjes, lichtjes en
een leuk muziekje op de achtergrond........................*zucht*
Uhm, waarin dan wel?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:07 schreef dgk_fan het volgende:
Is dit een heksenkring? Of een sukkeltjes-picknick zonder wat te vreten.quote:
Ik geloof er ook niets van dat ze dit zelf geschreven heeft, zal die sgn jurist van har wel gedaan hebben.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:00 schreef Nomrc2 het volgende:
nee meer in een vadsig klein kereltje wat op z n hurkjes een kikkertje nadoetquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:07 schreef dgk_fan het volgende:
Doet me zo denken aan het etentje van Huub en Lieke. Wat een puinhoop was dat door de 6-2 situatie en nu dit, walgelijk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:08 schreef Taurus het volgende:
Ze hebben duidelijk bedacht dat Brian en Amanda op z'n minst 'n gewaagde tegenstander moeten vormen voor Huub en Lieke. Anders is het niet spannend natuurlijkIk gun dit ze echt niet. Ik hoop dat ze nog 'n keertje goed over de schreef gaan beiden, met hun gescheld e.d. Anders zie ik het echt nog gebeuren dat uitzending-kijkers sympathie krijgen voor B&A hoor
![]()
Dat was ook mijn eerste gedachte meteen ...... Verre van nieuw en zelfbedacht .......quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:09 schreef kybe het volgende:
Wat een nepper is die Brian toch.Hebben Huub en Lieke op haar verjaardag een romantisch moment met vioolspel gehad.Moet hij weer een romantisch moment met gitaar.Lekker orgineel.
Ik ook!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:09 schreef tipsch het volgende:
Ze mag dan niet de mooiste voeten hebben, maar ik vind Kim een lekker wijf.![]()
En schoonheid niet in een mascararoller en een pot Murrays.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:07 schreef dgk_fan het volgende:
And you babe.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Over smaak valt niet te twisten, maar jij hebt het.![]()
En die mag er ook nog wel eerst even iemand anders naar laten kijken, eer ie deze bagger van/over dat baggerwijf op het net pleurt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:09 schreef Charmian het volgende:
Ik geloof er ook niets van dat ze dit zelf geschreven heeft, zal die sgn jurist van har wel gedaan hebben.
alsjeblieft, wel nog eerst even legen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:11 schreef tutjehola het volgende:
En wat ziet Brian eruit, zou hij echt nu de look-a like van Huub moeten worden, zo glad geschoren, stropdas zoals het zou horen, maar bij hem staat het niet. Gladjakker die Brian.
pffffffff, dat is eruit. Teiltje graag naar deze kant doorgeven
Alsof mensen waarbij het geen echte liefde is 't niet romantisch met elkaar kunnen hebben.quote:
Wat een onzin, zonder akoestiek en jezelf begeleiden, niks mee mis.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:09 schreef tutjehola het volgende:
Mijn god, wat is die gitarist vals zeg. Val er net in maar wordt niet blij
Lekker slim van Huub.Zegt hij zoiets onder de tv door.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:12 schreef Clank het volgende:
Inmiddels is het in de huiskamer bekend dat Kim met Luc uitgaat vanavond.
Zie Nadia steeds kijken naar Luc en Kim !!!!!!!!!!!!! Dit vind ze niet grappig.......... nu probeert ze Dennis te paaienquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:12 schreef Clank het volgende:
Inmiddels is het in de huiskamer bekend dat Kim met Luc uitgaat vanavond.
Dat blijkt vanavond maar weer eens.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:13 schreef Frasier het volgende:
[..]
Alsof mensen waarbij het geen echte liefde is 't niet romantisch met elkaar kunnen hebben.
Of toch gewoon back up ur ass ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:11 schreef Frasier het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je er verstand van hebt![]()
Dat meen je? KIMquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:15 schreef Sheel het volgende:
[..]
Zie Nadia steeds kijken naar Luc en Kim !!!!!!!!!!!!! Dit vind ze niet grappig.......... nu probeert ze Dennis te paaien![]()
inderdaad.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, dat is niet door boze Tante Tas geschreven.
Daar is ook niets mis mee, maar dat nasale gezang en gepingel, ik word er echt niet goed vanquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een onzin, zonder akoestiek en jezelf begeleiden, niks mee mis.
Ik ook, heerlijke stem.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat blijkt vanavond maar weer eens.
Ik vind die gitarist trouwens wel lekker om naar te luisteren.
Ja daarom is Nadia nu met Denniks weggelopen...... meende iets te verstaan van masseren, bla bla blaquote:
Wie ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:17 schreef avonne het volgende:
[..]
inderdaad.
dependence, democratische telling, vooringenomen, prevaleerden, allemaal geen woorden die Natasia zou gebruiken.
Iemand probeert erg mee te liften op de hype, danwel de hype krampachtig in stand te houden.
Die persoon heeft een mening, ok, maar niet interessanter dan de mening van een willekeurige kijker of fokker of zo. Daarom is het nutteloos om nog eens een keer op die site te kijken, wat mij betreft.
Dag Tastot nooit weer, he.
Maar, maar....hij heeft toch een rijmboek?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:18 schreef noekje het volgende:
Brian heeft toch hopelijk nog wel een rijmpje in elkaar geflanst?
Valt wel op, sinds ze geen internet meer hebben en hij niet meer op www.rijmpjes.nl kan komen, is die akelig weinig aan het rijmen.
Er rijmt zo weinig op Sudoku dus heeft hij dat rijmboek in de prullenbak gemikt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar, maar....hij heeft toch een rijmboek?![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Er rijmt zo weinig op Sudoku dus heeft hij dat rijmboek in de prullenbak gemikt.
ik zat net aan de hogedrukreiniger te denkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:25 schreef yellowfirst het volgende:
Vamij mogen ze nu met de brandblusser er heen rennen en alles, hun beiden incluis, onderspuiten...
Vreselijk nepquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:25 schreef Djeda het volgende:
Ligt het aan mij of vinden jullie het ook NEP!! Dat gedoe tussen Brian en Amanda
Amanda trapt er met open ogen in, St. Brian blijft een rat.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:25 schreef Djeda het volgende:
Ligt het aan mij of vinden jullie het ook NEP!! Dat gedoe tussen Brian en Amanda
Nog beter...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:26 schreef Sporti het volgende:
[..]
ik zat net aan de hogedrukreiniger te denken![]()
óntzettend!!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:25 schreef Djeda het volgende:
Het is volgens mij gewoon in het niet gevallen omdat we met zn allen Jensen hebben gekeken , daarnaast is het fake en blijft het fakequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:25 schreef Djeda het volgende:
Natuurlijk is het vreselijk nep, Brian is gewoon beig met een promotie-campagne. Het plan blijkt nu dus ook gewoon gestolen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:25 schreef Djeda het volgende:
Jawel, Luc had het haar gisteravond verteldquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:11 schreef rooie3 het volgende:
Nadia wist het toch nog niet dat Kim meeging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |