quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:35 schreef Prospera het volgende:
Naad: hier buiten kunnen we alles tegen elkaar zeggen wat we willen.
Luc: Ik weet niet wanneer je eruit komt, mijn leven gaat ook door.
Ik vind het juist wel aardig dat er allerlei info via bezoek naar binnenkomt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die Sandy mocht vanavond toch ook van alles zeggen.Wat ik echt niet goed keur,ook al is het tegen Dennis.
Mag dat met onderschriftquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:46 schreef Prospera het volgende:
Vervolg van [COS # 2632] Jaap: ik accelereer
Er wordt op verschillende nivo's verbaal, non-verbaal en gastro-intestianaal verleid.
In Progress
Ik vind het ook prima hoor.Maar vind het niet horen dat een gast een miljonair openlijk pakt.Moeten ze eens bij Brian doen of bij Amanda,dan is het huis te klein.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:58 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel aardig dat er allerlei info via bezoek naar binnenkomt.![]()
Dat maakt het spel wat losser, ander blijft iedereen zo in 1 ding hangen - doen ze toch al te vaak![]()
kan me herinneren dat mayday ook niet zo aardig voor lieke wasquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik vind het ook prima hoor.Maar vind het niet horen dat een gast een miljonair openlijk pakt.Moeten ze eens bij Brian doen of bij Amanda,dan is het huis te klein.
Redactie weet kennelijk ook niet wanneer ze zn laatste shot zullen krijgen , mogelijk daarom dat we moeten lijden om Nix :-(quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:58 schreef rooie3 het volgende:
Zitten we weer met klef en bef opgescheept.Nou streams maar weer op mute.
Ik wacht op de kruisiging.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:55 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
gij zult niet slecht spreken over the holy kubatz
Hoewel ik kots van wat ik zie vind ik het prachtig om te zien hoe je het post.quote:
MUTEquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:03 schreef Soury het volgende:
Sjesus dit is toch wel een mega afknapper.. Dat gezang![]()
Die muts is echt gestoord.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:05 schreef Zora01 het volgende:
Nadia tegen een rappende Nix.. ohhh wat ben je sexy zo/!!!
Hele schoonmaak personeel heeft haar gegbasht , ook Carlos is fout geweest op een moment tegen Lieke. Daar belde die nog voor terug om zn ass te kofferenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:02 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
kan me herinneren dat mayday ook niet zo aardig voor lieke was
Zet hem maar in een hoekje van de gang, met een mutsje op met de tekst "dombo".quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:06 schreef Scandalous het volgende:
D: Wat vind je ervan dat ik zo doe?
N:Dat je nu zo doet? Ik geniiiet ervan!!
D:Nou wen er maar aan schatje
De gangster in Dennis komt naar boven?
En wat denk je van de mensen achter.Zitten vast twee mannen die om de vijf minuten elkaar een high five geven en dubbel liggen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:06 schreef beequeen het volgende:
Luc moet toch werkelijk in zijn broek piesen van het lachen als hij dit tafereel bekijkt.![]()
Ben benoieuwd of ie er vanavond iets over los laat tijdens zn optreden..Als ik gister niet uit was gegaan had ik mogelijk een bezoekje overwogenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:06 schreef beequeen het volgende:
Luc moet toch werkelijk in zijn broek piesen van het lachen als hij dit tafereel bekijkt.![]()
En die lul heeft nix in de gaten, wat een giller dit.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:08 schreef lorence1 het volgende:
dennix zit zo wel aardig voor lul, kussend met zijn chicky, terwijl zijn chicky constant naar LL zit te kijken
Zo nu graag andere beelden.....
Nog ff en er komen weer een paar kogels achter hem aan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:06 schreef Scandalous het volgende:
Doen ze volgens velen met ons ook in bed hoor !! Dat droog neuken met onderbroek aan of niet , maar als je soms goed kijkt dan kloppen de verhoudingen onder de delkens echt niet .quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:09 schreef Dark het volgende:
Ja hoor, ook nog ff droogneuken op de bank...........![]()
Prachtig dit, kan zo naar de p0rnindustrie.quote:
Alsjeblieft niet hoor.....ik schaam me zelfs kapot dat ik er naar kijk......quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:06 schreef Scandalous het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |