Naad ligt er anders ook "dodelijk" verveeld bij.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:30 schreef Sheel het volgende:
[..]
Is dit Dennis die zijn laatste adem uitblaast....... of lijkt dat maar zo
Slap lullen .............onbegrijpelijk dat je met dat soort teksten uberhaupt nog een vent aan de haak slaatquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:19 schreef noekje het volgende:
Nadia: vind je dat ik jou verleid?
Luc: nee maar je doet wel andere dingen. Je doet me onderschatten.
Nadia: dat denk ik niet.
Wat wil ze nou?
ja zeker zou ik ook doenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat ze op kan rotten.
Denk het niet.Nadia kan geen dag buiten sex.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:34 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ja zeker zou ik ook doen
maar niet in het bijzijn van LLLuuk
btw
dan mag hij over 2 weken naar huis
Ze wil bij Dennis liggen en ze wil dat hij haar streelt...........quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:35 schreef noucky het volgende:
Nadia begint over de blik die Dennis had toen ze met Luc was.
Oh ja, dat kan ook. Ik heb de url behandeld in de cursus via pm. Wie wil er nog meer overbodige cursussen via pm?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Rechts klikken en dan "opslaan als...", toch?
Strike a pose.quote:
Dan moet ze vragen of ze die doos met speeltjes van Jaap mag lenen, dan kan Dennis opzouten.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Denk het niet.Nadia kan geen dag buiten sex.
Never mind, lief en bedankt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan ook. Ik heb de url behandeld in de cursus via pm. Wie wil er nog meer overbodige cursussen via pm?![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:40 schreef beequeen het volgende:
Oeps, Kim vertelt dat Naad en Amanda afgewezen zijn door FHM....................![]()
Brian en Amanda zeiden het ook al vanavond.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:40 schreef J-F het volgende:
kim: het gaat rond dat nadia is gevraagd voor de Playboy?
GSUS ?
En dat is nou soms jammer van Huub.Hij luistert nooit echt goed.Hij kan zoveel informatie gebruiken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:40 schreef beequeen het volgende:
Oeps, Kim vertelt dat Naad en Amanda afgewezen zijn door FHM....................![]()
Ze worden afgewezen door FHM maar de Playboy wil ze wel, ik geloof er niks van. Zeker niet nu ze allebei in de Panorama hebben gestaan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Brian en Amanda zeiden het ook al vanavond.
Sandy:mag ik een poster van je.
Amanda: jij mag wel een poster
Brian: ze komt in de playboy
Amanda: lelelelele
Nadia dus ook?
Manny zou gelijk ja gezegd hebben, Nadia daar heb ik mn twijfels over, maar nu ze weet dat ze kan worden gephoto-shopped, denk ik ja . Lieke heeft daar gewoon geen zin in.. En Huub zij dat iemand : Nee heeft gezeg tegen de Playboyquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:43 schreef chufi het volgende:
Ok hoorde een nee op de vraag Playboy, maar wie heeft er ne gezegd ? Lieke ?
Huub mag niet alle info zomaar gebruiken, vooral info binnengebracht door iemand uit de buitenwereld ligt nogal gevoelig, logisch ook.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En dat is nou soms jammer van Huub.Hij luistert nooit echt goed.Hij kan zoveel informatie gebruiken.
Kim is slimquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:50 schreef noekje het volgende:
Kim over Brian: hij liegt over alles. Hij leeft in zijn eigen leugens.
Die Sandy mocht vanavond toch ook van alles zeggen.Wat ik echt niet goed keur,ook al is het tegen Dennis.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub mag niet alle info zomaar gebruiken, vooral info binnengebracht door iemand uit de buitenwereld ligt nogal gevoelig, logisch ook.
gij zult niet slecht spreken over the holy kubatzquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kim is slim![]()
Goffer, streamwissel.![]()
Dat is toch anders. Sandy zegt dingen die allang bekend zijn, dat FHM gebeuren is dat niet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die Sandy mocht vanavond toch ook van alles zeggen.Wat ik echt niet goed keur,ook al is het tegen Dennis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |