quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:40 schreef beequeen het volgende:
Oeps, Kim vertelt dat Naad en Amanda afgewezen zijn door FHM....................![]()
Brian en Amanda zeiden het ook al vanavond.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:40 schreef J-F het volgende:
kim: het gaat rond dat nadia is gevraagd voor de Playboy?
GSUS ?
En dat is nou soms jammer van Huub.Hij luistert nooit echt goed.Hij kan zoveel informatie gebruiken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:40 schreef beequeen het volgende:
Oeps, Kim vertelt dat Naad en Amanda afgewezen zijn door FHM....................![]()
Ze worden afgewezen door FHM maar de Playboy wil ze wel, ik geloof er niks van. Zeker niet nu ze allebei in de Panorama hebben gestaan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Brian en Amanda zeiden het ook al vanavond.
Sandy:mag ik een poster van je.
Amanda: jij mag wel een poster
Brian: ze komt in de playboy
Amanda: lelelelele
Nadia dus ook?
Manny zou gelijk ja gezegd hebben, Nadia daar heb ik mn twijfels over, maar nu ze weet dat ze kan worden gephoto-shopped, denk ik ja . Lieke heeft daar gewoon geen zin in.. En Huub zij dat iemand : Nee heeft gezeg tegen de Playboyquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:43 schreef chufi het volgende:
Ok hoorde een nee op de vraag Playboy, maar wie heeft er ne gezegd ? Lieke ?
Huub mag niet alle info zomaar gebruiken, vooral info binnengebracht door iemand uit de buitenwereld ligt nogal gevoelig, logisch ook.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En dat is nou soms jammer van Huub.Hij luistert nooit echt goed.Hij kan zoveel informatie gebruiken.
Kim is slimquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:50 schreef noekje het volgende:
Kim over Brian: hij liegt over alles. Hij leeft in zijn eigen leugens.
Die Sandy mocht vanavond toch ook van alles zeggen.Wat ik echt niet goed keur,ook al is het tegen Dennis.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub mag niet alle info zomaar gebruiken, vooral info binnengebracht door iemand uit de buitenwereld ligt nogal gevoelig, logisch ook.
gij zult niet slecht spreken over the holy kubatzquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kim is slim![]()
Goffer, streamwissel.![]()
Dat is toch anders. Sandy zegt dingen die allang bekend zijn, dat FHM gebeuren is dat niet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die Sandy mocht vanavond toch ook van alles zeggen.Wat ik echt niet goed keur,ook al is het tegen Dennis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |