Geweldig, thanxquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:22 schreef the_undertaker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat weet ik niet! Volgens mij schreef ik het goed.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:21 schreef Taurus het volgende:
[..]
Bedoel je het niet net ff verkeerd om?
Die hoort in zo'n topic van bijzondere quotesquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Kok zegt dat je Japanse mayonaise kan kopen en dat er op de tube staat dat je het kan eten van 0 tot 100 jaar.
Amanda: Zo lang?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij maakt alleen de caps, Naad is ranzig.![]()
Je bedoelt, een hoer blijft een hoer?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:23 schreef Taurus het volgende:
[..]
Niks, ze snapt het gewoon niet. Veel mensen - ook hier - zeggen dat ze het spel stiekem wel goed speelt, of dat je voor haar uit moet kijkenSorry hoor, maar ik zie gewoon exact dezelfde domheid als bij Amanda. Ze maakt gewoon soms toevallig de goede beslissingen, maar ze is zich er echt niet van bewust
![]()
n1 undertakerquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:22 schreef the_undertaker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat moet je doen ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat een watje zeg.Als kerel laat je dat toch niet toe.
Ik vind haar ook niet slim, wel dom. Ik deel dus je mening.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:23 schreef Taurus het volgende:
[..]
Niks, ze snapt het gewoon niet. Veel mensen - ook hier - zeggen dat ze het spel stiekem wel goed speelt, of dat je voor haar uit moet kijkenSorry hoor, maar ik zie gewoon exact dezelfde domheid als bij Amanda. Ze maakt gewoon soms toevallig de goede beslissingen, maar ze is zich er echt niet van bewust
![]()
Het laatste zinnetje werd door Naad gezegd de rest klopt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat weet ik niet! Volgens mij schreef ik het goed.![]()
Nouja zo kun je het ook zeggen ja.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bedoelt, een hoer blijft een hoer?
Gewoon zeggen dat ze op kan rotten.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:27 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
wat moet je doen ?
meppen, een beetje primitief
ik zou weglopen
maar er voor jan lul bij blijven zitten is wel heel erg triest
Oh ja, ik zie het. Dat is dus idd Nadia die dat zei. Ze zat echt te hengelen naar een evt relatie. Ze wil niet alleen thuisblijven dan natuurlijk, ze wil mee naar het buitenland.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het laatste zinnetje werd door Naad gezegd de rest klopt.![]()
OT: Hoe sla je dit op, PM pleasequote:
Als sterren aan de hemel staan !!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:29 schreef Prospera het volgende:
De liefde straalt er vanaf.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |