zat meer aan de duitse markt te denkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dus eerst ZEEP (wat vaker echt douchen en de haren wassen) en dan films, bij Ron Jeremy.![]()
Ik raak helemaal in de war van deze klotestreams skattie.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Ah skattie, ik zei,' nou ja, zeg' omdat ik mezelf aan het quoten was terwijl ik wilde editen.![]()
Bergmanklinik ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:19 schreef noekje het volgende:
Nadia: vind je dat ik jou verleid?
Luc: nee maar je doet wel andere dingen. Je doet me onderschatten.
Nadia: dat denk ik niet.
Wat wil ze nou?
Bedoel je het niet net ff verkeerd om?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:18 schreef noekje het volgende:
Luc: je moet maar een keer mee.
Nadia: dan gaat je optreden niet zo goed!
Luc: denk je dat?
Nadia: Ja, dan gaat het helemaal fout.
Luc: Je bent wel heel zelfverzekerd.
Nadia: we gaan heel veel kracht uitelkaar halen.
Luc: kun je iedereen meenemen, ook naar het buitenland enzo?
Jij maakt alleen de caps, Naad is ranzig.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Mijn laatste cap en commentaar waren best wel ranzig.
Maakt ze het er niet naar?![]()
Heeft ze er een aan vandaagquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:21 schreef Zora01 het volgende:
omg dat gesprek, terwijl nix erbij zit. Ze glibbert dr broekje bijna uit
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Kok zegt dat je Japanse mayonaise kan kopen en dat er op de tube staat dat je het kan eten van 0 tot 100 jaar.
Amanda: Zo lang?
Niks, ze snapt het gewoon niet. Veel mensen - ook hier - zeggen dat ze het spel stiekem wel goed speelt, of dat je voor haar uit moet kijkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:19 schreef noekje het volgende:
Nadia: vind je dat ik jou verleid?
Luc: nee maar je doet wel andere dingen. Je doet me onderschatten.
Nadia: dat denk ik niet.
Wat wil ze nou?
Wat een watje zeg.Als kerel laat je dat toch niet toe.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:20 schreef Nomrc2 het volgende:
nix is best lekker aan het knallen zeg
100 %
Mooi: bewegende capsquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:22 schreef the_undertaker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |