Dus mogelijk gaat de actie nog werken ook ? Jammer alleen dat Kim niet mee terug zal komen om te blijven slapen bij Luc..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:54 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
En naad denkt...."Wie kan mij nou weerstaan".....![]()
Wiequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:55 schreef markisboer het volgende:
mooi
Jaaaaaa, das pas leukquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:58 schreef diedirk het volgende:
Mogen we terug naar het bashen van Dennis?
Dus eerst ZEEP (wat vaker echt douchen en de haren wassen) en dan films, bij Ron Jeremy.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:57 schreef Prospera het volgende:
Naad wil eerst soaps doen en daarna films.
Nee Nadia heeft permanent een stream voor haar eigen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:58 schreef diedirk het volgende:
Dat is een stuk interessanter idd.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:58 schreef diedirk het volgende:
Als je goed kijkt dan zijn er gaatjes overgeslagen om het passend te kunnen maken. Als je der hele rug zit zijn er nog meer gaatjes overgeslagen ........ gaatjes das echt Nadia's dingquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
De veter was maar net lang genoeg.
[ afbeelding ]
Jammer, en wil ze niet vanwege haar vriendje? Want dan vind ik het 'n onwijs domme reden. Alsof vreemdgaan je overkomtquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus mogelijk gaat de actie nog werken ook ? Jammer alleen dat Kim niet mee terug zal komen om te blijven slapen bij Luc..
Maar ik geef Kim gelijk in dat.
Zo iets, maar dat moet ze nog lerenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dus eerst ZEEP (wat vaker echt douchen en de haren wassen) en dan films, bij Ron Jeremy.![]()
idd... daar lijkt het verdacht veel op.... met dat misselijk makende stemmetjequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee Nadia heeft permanent een stream voor haar eigen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |