quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:35 schreef chufi het volgende:
Als Nixzich onzeker voelt loopt ie te eten :-)
Ik ook, het hokje doet zijn best maar de streamers weten beter.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:38 schreef ruby het volgende:
Mensen....ik ga er nog steeds van uit dat Luc niet geinteresseerd is in Nada.....toch?
Wat krijgen we nou?quote:
Kok heeft al 16 jaar dezelfde vriend..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:37 schreef beequeen het volgende:
Ze horen de kok nu ook uit over het vermeende homo zijn van Dennix. Hij komt hier later op de avond op terug.
En dat gaat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:40 schreef ruby het volgende:
Nadia met kinderachtig stemmetje: Ik wil ook mee naar de melkweg.
Jawel, hij speelt wat hard to get en Naad trapt erinquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:38 schreef ruby het volgende:
Mensen....ik ga er nog steeds van uit dat Luc niet geinteresseerd is in Nada.....toch?
Mee eens! Volgens mij speelt hij het spel en dat waar hij voor betaald wordt van achter ..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:38 schreef ruby het volgende:
Gelukkig maar....quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook, het hokje doet zijn best maar de streamers weten beter.![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Mee eens! Volgens mij speelt hij het spel en dat waar hij voor betaald wordt van achter ..
Een geintje van Lieke en Amanda, Lieke had wat ijs op haar lip.quote:
Dat is hopelijk een grapje........quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:45 schreef ruby het volgende:
Nadia kijkt weer neer op Ikea glazen.
Ze had natuurlijk liever christal gewild.
Ohwwwquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Luc slijmend tegen Nadia: "de foto's zagen er prachtig uit".
De streamcaps ook Luc![]()
[ afbeelding ]
![]()
Hij gaat naar zn optreden en daar doelt ie op !quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:46 schreef ruby het volgende:
Luc denkt dat ie vanavond gaat knallen.
Die term knallen komt me bekend voor.
Nee ze baalt van de Ikea glazenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is hopelijk een grapje........![]()
Weet ik. Maar het ging me om de term.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij gaat naar zn optreden en daar doelt ie op !
De veter was maar net lang genoeg.quote:
En dat terwijl men nu in het nieuws probeert om Mata Hari onschuldig te verklaren .. Was eergister trouwens,quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:49 schreef ruby het volgende:
[..]
Weet ik. Maar het ging me om de term.
Luc zegt nu dat ie Nadia één van de beste spelers vindt.
Dat wijf moet eens ophouden het bange vogeltje uit te hangen, dat zielige getjirp is niet meer om aan te horen. Het is allemaal toneel bij die griet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:40 schreef ruby het volgende:
Nadia met kinderachtig stemmetje: Ik wil ook mee naar de Melkweg.
*kuch*quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
De veter was maar net lang genoeg.
[ afbeelding ]
En naad denkt...."Wie kan mij nou weerstaan".....quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:41 schreef Prospera het volgende:
[..]
Jawel, hij speelt wat hard to get en Naad trapt erin![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |