quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:13 schreef Dark het volgende:
God zij dank, eindelijk die losers weg van de streams...........
Kindje van God?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:15 schreef Starlie het volgende:
Waarom ziet Brian eruit als the godfather?
Dat is zijn nieuwe Don Corleone look.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:15 schreef Starlie het volgende:
Waarom ziet Brian eruit als the godfather?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:13 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Kun je ook zoiets maken met mijn foto dat Dennis mij steeds kust ???
Tijd voor actie zou ik zeggen , waarom neemt ie haar gewoon niet mee vannacht?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:15 schreef mootie het volgende:
LampieLuc: Nadia zoekt nu heel veel toeneiging.
Kim doet net of ze mee gaat, maar 'mag' niet van haar vriend. Dus Luc en Kim gaan samen de deur van de Kooi uit en Kim gaat dan Linea recta naar huis!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:18 schreef beequeen het volgende:
Luc zegt dat het een leuk weekend kan worden nu Kim meegaat naar de Melkweg.
Ik ben de weg kwijt, gaat ze nu wel of niet mee, of faken ze het?![]()
Naad, Lieke heeft geprobeerd de goede kanten van haar te zien, maar ze wordt kotsmiselijk van haar.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:18 schreef rooie3 het volgende:
Over wie had Lieke het.Wie kwam haar de oren uit.
hoeft niet hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:14 schreef Starlie het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet hoor.....ik schaam me zelfs kapot dat ik er naar kijk......
Dus ze blijven bij het originele verhaal, thanxquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:20 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Kim doet net of ze mee gaat, maar 'mag' niet van haar vriend. Dus Luc en Kim gaan samen de deur van de Kooi uit en Kim gaat dan Linea recta naar huis!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |