Zie je ik ben niet alleen!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
tsk, mag zij je wel zo noemen.
ben ik nu weer bij met de roddels, die overigens compleet nieuw was voor me?
Stelletje onwetenden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:35 schreef liefie_ het volgende:
Zie je ik ben niet alleen!
Jij behoort dan ook niet tot de inner circle.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:39 schreef DaMart het volgende:
Ik kende die roddel/dat feit ook nog niet hoor.
Precies, tot je naam afgekort wordt hoor je er niet bij.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij behoort dan ook niet tot de inner circle.![]()
'dammie'quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Precies, tot je naam afgekort wordt hoor je er niet bij.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
CLquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik voel me buitengesloten. Nog altijd, na al die tijd
.
Maak roddels!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:32 schreef CherryLips het volgende:
had ik maar roddels...
Wat is dat ook alweer?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:40 schreef Litpho het volgende:
het seksleven
Jij hoort er echt wel bij.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik voel me buitengesloten. Nog altijd, na al die tijd
.
Ook goedquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Heb toch maar gekozen voor een Hed Kandi wallpaper.
Iets freaky's met messen, als ik liefie_ mag geloven.quote:
En priemen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:46 schreef Litpho het volgende:
Iets freaky's met messen, als ik liefie_ mag geloven.
Ah, Amsterdam-West.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Iets freaky's met messen, als ik liefie_ mag geloven.
Wat moet je nou van Liefie_ maken?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon vrolijk meeposten hier, komt dat vanzelf welquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij behoort dan ook niet tot de inner circle.![]()
Ik word al heel lang heel vaak gewoon DM genoemd hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat, lieve liefie_, is nou het schoolvoorbeeld van "jouw probleem".quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Wat moet je nou van Liefie_ maken?
L!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Wat moet je nou van Liefie_ maken?
Is er ook een modje die dit een schopje D&D kan geven?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:48 schreef DaMart het volgende:
Ik word al heel lang heel vaak gewoon DM genoemd hoor![]()
.
Dan raakt MNR in de war als ze mij aan wil spreken.quote:
Niet noodzakelijk als bijdrage aan mijn seksleven, maar in principe...quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat, lieve liefie_, is nou het schoolvoorbeeld van "jouw probleem".
Sorry, die zit niet in mijn assortimentquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is er ook een modje die dit een schopje D&D kan geven?
Dan hebben we gewoon:quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan raakt MNR in de war als ze mij aan wil spreken.
l_ ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ten eerste is dat niet echt aardig geloof ik!
En ten tweede ik wil er ook gewoon bij horen
Welk gedeelte aan "lieve liefie_" was nu weer niet aardig?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ten eerste is dat niet echt aardig geloof ik!
gmtaquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan hebben we gewoon:
L - Lithpho
L_ - Liefie_
Gefeliciteerd. Diverse mensen hebben de neiging om de phi in mijn nick te vervangen door een theta, maar jij bent de eerste die ze er gewoon allebei in propt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:52 schreef DaMart het volgende:
L - Lithpho
Meer het stukje waarin je me een probleem noemt!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Welk gedeelte aan "lieve liefie_" was nu weer niet aardig?
Was het het inherente sarcasme? Het was het sarcasme weer, he?.
Lit blijft gewoon het makkelijkste.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:53 schreef Litpho het volgende:
Gefeliciteerd. Diverse mensen hebben de neiging om de phi in mijn nick te vervangen door een theta, maar jij bent de eerste die ze er gewoon allebei in propt.
Ik kon niet kiezen, dus koos ik maar nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Diverse mensen hebben de neiging om de phi in mijn nick te vervangen door een theta, maar jij bent de eerste die ze er gewoon allebei in propt.
Ik noem je helemaal nergens een probleemquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Meer het stukje waarin je me een probleem noemt!
Dat is best, de meeste taart is toch niet aan mij besteed.quote:Nooit taart voor jou Litpho!
Die is ook correct, alhoewel jij nog wel eens de eigenaardige (en incorrecte) samentrekking Lith wil bezigen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Lit blijft gewoon het makkelijkste.
Dat komt door Lit. Sit. Sith. Dark lord of the Sith. En dat hangt dan weer samen met je zonnebril-PI.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:57 schreef Litpho het volgende:
Die is ook correct, alhoewel jij nog wel eens de eigenaardige (en incorrecte) samentrekking Lith wil bezigen.
ownee ik heb een probleem!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik noem je helemaal nergens een probleem.
[..]
Dat is best, de meeste taart is toch niet aan mij besteed.
neem dan ook een normale nick!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die is ook correct, alhoewel jij nog wel eens de eigenaardige (en incorrecte) samentrekking Lith wil bezigen.
Lord Lithquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat komt door Lit. Sit. Sith. Dark lord of the Sith. En dat hangt dan weer samen met je zonnebril-PI.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat komt door Lit. Sit. Sith. Dark lord of the Sith. En dat hangt dan weer samen met je zonnebril-PI.
Hoe voelt dat nou?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:50 schreef CherryLips het volgende:
[..].
Ik hoor eindelijk voor het eerst in m'n leven ergens bij.
Yeah. Dark Side. Whoehoe.quote:
Is Litso hier ook?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Lit blijft gewoon het makkelijkste.
Dat klinkt als een Star Wars parodie met Daffy Duck.quote:
Dat is inderdaad bijna net zo erg als Platje.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zelden. Alhoewel Litso en ik wel eens tegelijkertijd hebben geantwoord toen c_c iemand aanduidde als Lit.quote:
Dat is Lits.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:00 schreef Q. het volgende:
Is Litso hier ook?
Schitterendquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:01 schreef Litpho het volgende:
Dat klinkt als een Star Wars parodie met Daffy Duck.
Deze heb ik al negentien jaar.quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad bijna net zo erg als Platje.![]()
Ik heb deze ook al een jaar of 7.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:02 schreef Litpho het volgende:
Deze heb ik al negentien jaar.
De laatste keer dat ik die term gebruikte was dat vanwege een vuige truuk van liefie_.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad bijna net zo erg als Platje.![]()
'Lat'quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
![]()
Zullen we het maar gewoon bij P. houden dan?
Mwuheheh.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:04 schreef SuperQ het volgende:
Even een leuk usericon aanmaken.
Nu kan je rustig doodgaan. Over 70 jaar dan hè? Nog lang niet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoor bij een internetkliekje. keistoer!
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:59 schreef liefie_ het volgende:
Lekker puh!
70? Mag het ietsje eerder, ik heb geen zin in een stoma en doorligplekkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:05 schreef SuperQ het volgende:
[..]
Nu kan je rustig doodgaan. Over 70 jaar dan hè? Nog lang niet.
Het was dan ook niet als verwijt jegens jou bedoeld.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik die term gebruikte was dat vanwege een vuige truuk van liefie_.
Oud worden is tof hoor! Alleen oud zijn niet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
70? Mag het ietsje eerder, ik heb geen zin in een stoma en doorligplekken.
Vooral blijven bewegen, dan komt het allemaal goed.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
70? Mag het ietsje eerder, ik heb geen zin in een stoma en doorligplekken.
M'n kaken wel.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:07 schreef webspider het volgende:
[..]
Vooral blijven bewegen, dan komt het allemaal goed.
Beweeg je wel genoeg?.
Iets zegt me dat de beweging die je in gedachten hebt haar niet helemaal vrijwaart van doorligplekkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:07 schreef webspider het volgende:
[..]
Vooral blijven bewegen, dan komt het allemaal goed.
Beweeg je wel genoeg?.
http://www.cult.com.mx/Images/superq.gif ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:04 schreef SuperQ het volgende:
Het gaat om de evenredige verdeling van bewegingen tussen alle lichaamsdelen.quote:
het is wel de bedoeling dat je af en toe overeind moet komenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Iets zegt me dat de beweging die je in gedachten hebt haar niet helemaal vrijwaart van doorligplekken.
CL kan ook bovenop hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Iets zegt me dat de beweging die je in gedachten hebt haar niet helemaal vrijwaart van doorligplekken.
19 jaar geleden was ik 3quote:
Tsss. CL is vast zuiniger op haar geleende Webspider dan dat.quote:
Nog meer tips die je zo wil delen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
het is wel de bedoeling dat je af en toe overeind moet komen.
Nee. Tenzij je het goed doet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Van tongzoenen krijg je kramp in je kaken
Zie bovenquote:en seks is dodelijk?
Waarom ga je wel in op mijn sarcastische woorden, en niet op de angstige woorden van een frigide maagd?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee. Tenzij je het goed doet.
[..]
Zie boven.
Goed genoeg.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:04 schreef SuperQ het volgende:
ga je nou weer beginnen?.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
Waarom ga je wel in op mijn sarcastische woorden, en niet op de angstige woorden van een frigide maagd?
Die is ook wel tof!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
http://www.cult.com.mx/Images/superq.gif ?
Heheh.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:15 schreef SuperQ het volgende:
Goed genoeg.
Eh? Waar?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
Waarom ga je wel in op mijn sarcastische woorden, en niet op de angstige woorden van een frigide maagd?
En vervolgens mutsen als datzelfde seksleven in Boe's lijst verschijnt. Ergens is het vast grappig.quote:
Staat ze er al in? Zo niet dan moeten wij daar natuurlijk voor zorgen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
En vervolgens mutsen als datzelfde seksleven in Boe's lijst verschijnt. Ergens is het vast grappig.
Oh, vat je dat zo op. Misschien verwar je me met Kuukske, die kan geen vijf minuten zonder iets met JD of seks te roepen. Maardatgeeftniet, mijn punt was, dat je niet zo angstig en frigide moet doenquote:
Nee, dat moeten we niet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Staat ze er al in? Zo niet dan moeten wij daar natuurlijk voor zorgen.
Deceptie.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, dat moeten we niet.
Kuuks is ons voor geweest.
Sorry?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:19 schreef Burdie het volgende:
Oh, vat je dat zo op. Misschien verwar je me met Kuukske, die kan geen vijf minuten zonder iets met JD of seks te roepen. Maardatgeeftniet, mijn punt was, dat je niet zo angstig en frigide moet doen.
Als je echt van iemand houdt, boeit het dan als je een keertje bovenop 'moet' en daar misschien wat moe van wordt?
Tongzoenen hoort niet in een eerste kus.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:16 schreef liefie_ het volgende:
Tongzoenen
Ik heb echt zin in zo'n heerlijke goed uitgevoerde eerste kus![]()
Ik heb ze er weer uit laten halen door Remlof.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:20 schreef Litpho het volgende:
Nee, dat moeten we niet.
Kuuks is ons voor geweest.
Van Kuukske heb ik het niet in de gaten, maar die noemt mij geen frigide maagd. Dat ik mezelf zo noem, oké, maar jij loopt alleen te stangen lijkt het.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oh, vat je dat zo op. Misschien verwar je me met Kuukske, die kan geen vijf minuten zonder iets met JD of seks te roepen. Maardatgeeftniet, mijn punt was, dat je niet zo angstig en frigide moet doen.
Als je echt van iemand houdt, boeit het dan als je een keertje bovenop 'moet' en daar misschien wat moe van wordt?
Ik zie het ook niet, maar Burdie ziet wel vaker meer dan mijquote:
Waarvoor dank.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb ze er weer uit laten halen door Remlof.
Ik zie het ook niet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet, maar Burdie ziet wel vaker meer dan mij.
En dus kan alvast oefenen geen kwaad.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:24 schreef CherryLips het volgende:
Maargoed, als de toekomstige liefde van m'n leven een beetje overgewicht heeft, moet ik misschien wel bovenop.
Ademhalen is voor watjesquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:22 schreef webspider het volgende:
Als je daarna even ademhaalt
Ah, als je het in die categorie zoekt val ik sowieso af.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:24 schreef CherryLips het volgende:
Maargoed, als de toekomstige liefde van m'n leven een beetje overgewicht heeft, moet ik misschien wel bovenop.
Ok.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:23 schreef Litpho het volgende:
Ik zie het ook niet, maar Burdie ziet wel vaker meer dan mij.
"Neuken? We komen er samen wel uit"quote:
Hoiquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:24 schreef CherryLips het volgende:
neuh, ik heb geen zin in gebroken ribben enzoquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Ah, als je het in die categorie zoekt val ik sowieso af.. Misschien moet je je eens opgeven voor Jerry Springer, daar hebben ze dat soort types nog wel eens.
Dan moet je er eerst in en dat mag niet van de Paus!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
"Neuken? We komen er samen wel uit"
Waarom moet jij altijd om de zoveel tijd een paar kutopmerkingen maken en ruzie zoeken?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die was ik dan ook niet van plan mee te nemen. Iedereen weet tenslotte dat de RK kerk gebaseerd is op het principe dat het makkelijker is om vergiffenis te vragen dan permissie.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan moet je er eerst in en dat mag niet van de Paus!
Aflaten zijn niet zo goedkoop hoor.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die was ik dan ook niet van plan mee te nemen. Iedereen weet tenslotte dat de RK kerk gebaseerd is op het principe dat het makkelijker is om vergiffenis te vragen dan permissie.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarom moet jij altijd om de zoveel tijd een paar kutopmerkingen maken en ruzie zoeken?
Ik zeg de dingen graag zoals ze zijn. Niks meer, niks minder.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarom moet jij altijd om de zoveel tijd een paar kutopmerkingen maken en ruzie zoeken?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar als iemand dat bij jou doet is de wereld te klein.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik zeg de dingen graag zoals ze zijn. Niks meer, niks minder.
Of inspiratie voor je smsje van later op de avondquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:31 schreef mrbox het volgende:
Hey kijk actie![]()
Ow heb nu z'n moment dat ik eigenlijk iemand wil smsen dat ik juist niet moet doen, dus leuke afleiding![]()
Ja, ik kan niet tegen kritiek. Sue me.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar als iemand dat bij jou doet is de wereld te klein.
Niet alleen de RK kerk, overigens.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die was ik dan ook niet van plan mee te nemen. Iedereen weet tenslotte dat de RK kerk gebaseerd is op het principe dat het makkelijker is om vergiffenis te vragen dan permissie.
OK, maar dan vind je het ook niet erg als we dat vanaf nu ook bij jou doen, zelfs als jij vindt dat de dingen anders zijn.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik zeg de dingen graag zoals ze zijn. Niks meer, niks minder.
WTF wie ben jij nou weer.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:31 schreef mrbox het volgende:
Hey kijk actie![]()
Ow heb nu z'n moment dat ik eigenlijk iemand wil smsen dat ik juist niet moet doen, dus leuke afleiding![]()
Wie kaatst ...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, ik kan niet tegen kritiek. Sue me.
Het went vanzelf.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
No offence maar waarom zijn de mensen die niet tegen kritiek kunnen altijd de eerste om het met bakken vol te leveren?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Sinds wanneer is in de gc introductie benodigd ?quote:
Sorry.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:33 schreef Q. het volgende:
Geen lekker wijf. Shit.
Wie weet heeft ie een uitgebreide bierverzameling.quote:
GC is verderop.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
Sinds wanneer is in de gc introductie benodigd ?![]()
Sinds wanneer is R&P de GC?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat compenseert niet voor het gebrek aan tieten.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:34 schreef webspider het volgende:
[..]
Wie weet heeft ie een uitgebreide bierverzameling..
Ik kan me niet herinneren dat ik recentelijk nog iets onaardigs tegen of over jou heb gezegd. Maar sommige mensen vragen er gewoon om. En als je andere mensen aan het verdedigen zet, hebben ze weinig tijd om zelf aan te vallen he.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
No offence maar waarom zijn de mensen die niet tegen kritiek kunnen altijd de eerste om het met bakken vol te leveren?
Tieten met bier?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat compenseert niet voor het gebrek aan tieten.
So shoot me.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:34 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat nou uitgerekend JIJ een spelfout maken... het moet met een e niet met een aa
Ik zie anders geen 'zeg eens iets onaardigs over mij' verzoekje van CL hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:35 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik recentelijk nog iets onaardigs tegen of over jou heb gezegd. Maar sommige mensen vragen er gewoon om. En als je andere mensen aan het verdedigen zet, hebben ze weinig tijd om zelf aan te vallen he.
Het was dan ook meer een algemene observatiequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:35 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik recentelijk nog iets onaardigs tegen of over jou heb gezegd. Maar sommige mensen vragen er gewoon om. En als je andere mensen aan het verdedigen zet, hebben ze weinig tijd om zelf aan te vallen he.
En daarom doe je het ook maar bij elke gelegenheid?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:35 schreef Burdie het volgende:
[..]
Maar sommige mensen vragen er gewoon om.
Dat kan, maar hou je dan ook een beetje in bij anderen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
Bij vrouwen werkt het net even anders.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je genoeg bier drinkt krijg je vanzelf tieten..
Ik kan het wel in mn sig zettenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie anders geen 'zeg eens iets onaardigs over mij' verzoekje van CL hoor.
Mja, al dat gezeik over seks altijd... anyhow, ik ben nu eenmaal een kutwijf. Mea culpa.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie anders geen 'zeg eens iets onaardigs over mij' verzoekje van CL hoor.
Wat nog niet wil zeggen dat jij meteen keihard moet uithalen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:35 schreef Burdie het volgende:
Maar sommige mensen vragen er gewoon om.
Wat het stelletje sociaal variabel vaardigen hier probeert te zeggen is "Welkom". Vers bloedquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat vind ik nou best een mooi pleonasme!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mja, al dat gezeik over seks altijd... anyhow, ik ben nu eenmaal een kutwijf.
Want jij hebt het nóóit, maar dan ook echt nóóit over seks.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:38 schreef Burdie het volgende:
Mja, al dat gezeik over seks altijd... anyhow, ik ben nu eenmaal een kutwijf. Mea culpa.
Zullen we nu weer over kaasbolletjes gaan praten ofzo? Iemand een wijntje?
Het is geen lekker wijf!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat het stelletje sociaal variabel vaardigen hier probeert te zeggen is "Welkom". Vers bloed.
.
Citeer je dan wel mijn post? Dan sta ik tenminste ook eens in de sig van een leuke FOK!sterquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan het wel in mn sig zetten.
Ik had het niet mooier kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:39 schreef Litpho het volgende:
sociaal variabel vaardigen
Ja, inderdaad, dat gezeik over seks altijd. Joh.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mja, al dat gezeik over seks altijd... anyhow, ik ben nu eenmaal een kutwijf. Mea culpa.
Zullen we nu weer over kaasbolletjes gaan praten ofzo? Iemand een wijntje?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat het stelletje sociaal variabel vaardigen
Ik vind je huidige sig leuker. Ondanks diverse allergiëen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan het wel in mn sig zetten.
Het schijnt de primaire reden te zijn dat we hier op aarde zijn. Tenminste, voor de rest van de mensheid. Voor mij is dat bier.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, dat gezeik over seks altijd. Joh.
Het was even denken, maar toen kwam inspiratiequote:
Je hebt een nieuwe fan, CL!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Citeer je dan wel mijn post? Dan sta ik tenminste ook eens in de sig van een leuke FOK!ster.
CL niet?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:42 schreef Q. het volgende:
Het schijnt de primaire reden te zijn dat we hier op aarde zijn. Tenminste, voor de rest van de mensheid. Voor mij is dat bier.. Oh, en werk natuurlijk.
Liefde.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:43 schreef liefie_ het volgende:
Ach sex is een mooi onderwerp
Vaak gepaart met liefde ook mooi
Nee, chocola. En shoppen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Het schijnt de primaire reden te zijn dat we hier op aarde zijn. Tenminste, voor de rest van de mensheid. Voor mij is dat bier.. Oh, en werk natuurlijk.
Je zit ook aan het bier?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het was even denken, maar toen kwam inspiratie.
Neuh maar ook geen rivaalquote:
Ik heb mijn eigen fanclub al. Alhoewel ik al enige tijd geen nieuwe leden heb mogen begroeten.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kan ik bij jou het lidmaatschap van de fanclub regelen?![]()
Jawel, maar dat is anders.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Want jij hebt het nóóit, maar dan ook echt nóóit over seks.
Dus je bent ook geen enorm lekkere vent?quote:
Toegegeven, dit is een van de betere.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:43 schreef liefie_ het volgende:
Ach sex is een mooi onderwerp
Vaak gepaart met liefde ook mooi
Ik zit ergens in de negen kringen van de hel.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:44 schreef Q. het volgende:
[..]
CL heeft niets met het aardse te maken.
Ik stel me bij dezen beschikbaar als voorzitter.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen fanclub al. Alhoewel ik al enige tijd geen nieuwe leden heb mogen begroeten. [ afbeelding ].
Hey! Ik ben wel een enorm lekkere vent hoor!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dus je bent ook geen enorm lekkere vent?
The 9th gate!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit ergens in de negen kringen van de hel.
Niet echt waarschijnlijk, wel?quote:
Dat ben ik zelf al:quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik stel me bij dezen beschikbaar als voorzitter.
Amersfoort? Huuu!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet je wat het is ook? Eens in de zoveel tijd dan besef ik me weer meer dan ooit dat deze hele topicsreeks niks anders is dan een verzameling van verveelde karikaturen van zichzelf, die maar al te graag in cirkeltjes praten. Het gaat ongeveer zo:quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:42 schreef Q. het volgende:
[..]
NO COMMENTquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dus je bent ook geen enorm lekkere vent?
Ja. En mrxbox of zo is geen rivaal. Dus hij is niet zo lekker als jij. Q.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:47 schreef Q. het volgende:
Hey! Ik ben wel een enorm lekkere vent hoor!
Jeetjequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat ben ik zelf al:
http://www.xs4all.nl/~qyroz/fanclub.html
Tering, oldschool.
Dat is zo'n tof boekquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goh, dat is al héél wat vrijdagmiddagen geleden gepost. Heb je een quote voor me?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:48 schreef Burdie het volgende:
Q: Q is tof.
Kuukske: Niet zo tof alsJD
totzo, ik ga nu met hem neuken.
JD: Hoioh ik moet weg.
Ja, dat kan ik. En waarom zit ik er niet in?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:48 schreef Burdie het volgende:
Misschien kan iemand een scriptje maken die dit honderdduizend keer post, zodat we allemaal even een paar weken vrijaf kunnen nemen?
Je vergeet:quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Weet je wat het is ook? Eens in de zoveel tijd dan besef ik me weer meer dan ooit dat deze hele topicsreeks niks anders is dan een verzameling van verveelde karikaturen van zichzelf, die maar al te graag in cirkeltjes praten. Het gaat ongeveer zo:
webspider: zei iemand neuken?.
Sjowhan: mijn auto is stuk.
liefie_: had ik maar een auto
CL: neuken lijkt me maar vermoeiend. Autorijden ook trouwens.
MM: Hoi! Vandaag heb ik bij de IKEA gewerkt, het was leuk. Doei!
Q: werken is vermoeiend. Bier niet!
.
Burdie: stelletje zeiklappen.
Plato: Hallo Aarti!
dawg: jullie vergeten iemand.
etc.
etc.
etc.
Misschien kan iemand een scriptje maken die dit honderdduizend keer post, zodat we allemaal even een paar weken vrijaf kunnen nemen?
Waarom kom je hier dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Weet je wat het is ook? Eens in de zoveel tijd dan besef ik me weer meer dan ooit dat deze hele topicsreeks niks anders is dan een verzameling van verveelde karikaturen van zichzelf, die maar al te graag in cirkeltjes praten. Het gaat ongeveer zo:
.
etc.
etc.
etc.
Beste Burdie het leven is een verzameling van verveelde karikaturen van zichzelf, die maar al te graag in cirkeltjes pratenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
.
etc.
etc.
etc.
Zo vaak kom ik ook weer niet langsquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je vergeet:
DM: Hoi, ik herherherherherintreed weer eens in deze SC.
Je stijgt in mijn 8-ing.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Beste Burdie het leven is een verzameling van verveelde karikaturen van zichzelf, die maar al te graag in cirkeltjes praten
Nee, daar praten we hier nooit over want dat mag niet van Burdie.quote:
Dan had je je eerst even moeten inlezenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zo vaak kom ik ook weer niet langs.
Dat is nog van voor mijn tijdquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat ben ik zelf al:
Tering, oldschool.
Heb je voorbij Inferno gelezen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
La Divina Commedia.
Ga je eens schamen!
Om af en toe helemaal voor de takketyfus uitgemaakt te worden door alles en iedereen, zodat ik weer genoeg imput heb om drie weken jankend op m'n bed te blijven liggen, omdat ik me niet heel veel belangrijker voel dan een impotente bladluis met chronische kutschurft.quote:
Ik doe het lekker toch!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, daar praten we hier nooit over want dat mag niet van Burdie.![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Beste Burdie het leven is een verzameling van verveelde karikaturen van zichzelf, die maar al te graag in cirkeltjes praten
Nee, ik heb maar een stuk gelezen voor een cursus over Middeleeuwse literatuurquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Heb je voorbij Inferno gelezen?
Ik heb hier nog een Purgatorio en Paradisio liggen, maar ik kom er niet toe.
Wat een vreselijke tijd was dat.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is nog van voor mijn tijd.
Ik begin echt een beetje uit mn rol te vallen hequote:
Hoe oldschool eigenlijk? Van voor of na je eerste post in de R&P SC?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat ben ik zelf al:
Tering, oldschool.
quote:Op zondag 22 mei 2005 18:31 schreef QyRoZ het volgende:
Ik blijf wel in GC.
Dat klinkt helemaal de moeite waardquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Om af en toe helemaal voor de takketyfus uitgemaakt te worden door alles en iedereen, zodat ik weer genoeg imput heb om drie weken jankend op m'n bed te blijven liggen, omdat ik me niet heel veel belangrijker voel dan een impotente bladluis met chronische kutschurft.
Jouw maagdelijkheid voelen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat klinkt helemaal de moeite waard.
Hoe denk je dat ik me voel als je mij een frigide maagd voel?
Hoe interessant.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik begin echt een beetje uit mn rol te vallen he
Inferno is goed. Als je de tijd en motivatie ergens kan vinden, gewoon opnieuw beginnenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, ik heb maar een stuk gelezen voor een cursus over Middeleeuwse literatuur.
Je sigquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik me voel als je mij een frigide maagd noemt? Of als ik wrod afgezeken over m'n tandartsfobie?
2004 is hij voor het laatst bijgewerkt denk ik. Toen bestond de R&P SC nog niet. Hell, de oude Singles bestond toen nog niet eens.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe oldschool eigenlijk? Van voor of na je eerste post in de R&P SC?
[..]
Inderdaad, als je zelf kutopmerkingen maakt moet je niet gek opkijken als mensen terugslaan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik me voel als je mij een frigide maagd noemt? Of als ik wrod afgezeken over m'n tandartsfobie?
Ik heb ook nog de volledige Morte Darthur liggenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Inferno is goed. Als je de tijd en motivatie ergens kan vinden, gewoon opnieuw beginnen.
Jawel die is in 2004 van start gegaan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:56 schreef Q. het volgende:
[..]
2004 is hij voor het laatst bijgewerkt denk ik. Toen bestond de R&P SC nog niet. Hell, de oude Singles bestond toen nog niet eens..
Jij verdient hetquote:
toen zat ik amper een jaar op fokquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:56 schreef Q. het volgende:
[..]
2004 is hij voor het laatst bijgewerkt denk ik. Toen bestond de R&P SC nog niet. Hell, de oude Singles bestond toen nog niet eens..
Hoho, ik weet dat ik jullie aller favoriete zondebokje ben geworden nu, maar ik heb geen woord gezegd over die tandartsfobie.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, als je zelf kutopmerkingen maakt moet je niet gek opkijken als mensen terugslaan.
Wow, ik had gewoon de 10e post in de R&P SC OOIT.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe oldschool eigenlijk? Van voor of na je eerste post in de R&P SC?
[..]
Ik zit er ook nog maar zeven jaar op. 22 jaar van mijn leven zonder FOK!. Hoe vreselijk!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
toen zat ik amper een jaar op fok.
Hij kan het weten!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jawel die is in 2004 van start gegaan.
Nietes. Wanneer ben ik ooit negatief tegen jou?quote:
Natuurlijk, het ligt aan ons en we zijn allemaal tegen je.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hoho, ik weet dat ik jullie aller favoriete zondebokje ben geworden nu, maar ik heb geen woord gezegd over die tandartsfobie.
Als je me plaagt!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nietes. Wanneer ben ik ooit negatief tegen jou?
Zondequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hoho, ik weet dat ik jullie aller favoriete zondebokje ben geworden nu, maar ik heb geen woord gezegd over die tandartsfobie.
Sorry dat ik maagd benquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Natuurlijk het ligt aan ons en we zijn allemaal tegen je.
Het is een nummer van de Distillers.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:02 schreef CherryLips het volgende:
Steeds als ik de TT zie moet ik aan U2 denken.
Hoi. Neuken?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sorry dat ik maagd ben. Ik verdien alle grapjes
.
Vanavond op TV!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:02 schreef CherryLips het volgende:
Bullet the blue skyquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:02 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:01 schreef Plato1980 het volgende:
Natuurlijk, het ligt aan ons en we zijn allemaal tegen je.
Ja, sorry dat ik JD wél gelukkig weet te maken en een tof leven heb.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:03 schreef CherryLips het volgende:
.
Inderdaad, je moet je diep schamen. Hoe haal je het in je hoofd om maagd te zijn?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
.
Dat was een aanvulling.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:04 schreef Kuukske het volgende:
Ja, sorry dat ik JD wél gelukkig weet te maken en een tof leven heb.
Niks mis mee! Niet zo negatief over jezelf CLquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
.
Maagd heeft opzich weinig met je hoofd te maken. In het algemeen dan hequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, je moet je diep schamen. Hoe haal je het in je hoofd om maagd te zijn?![]()
Ik pak even een wortelquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, je moet je diep schamen. Hoe haal je het in je hoofd om maagd te zijn?![]()
Aha en hoe is dat anders?quote:
Jij bent ook tofquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Niks mis mee! Niet zo negatief over jezelf CLZelfs ik vind je een schatje!
(En dat bedoel ik echt heel aardig! Niet sarcastisch! )
Omdat dat lief bedoeld is natuurlijk. Iets wat je best wist, maar graag zwart op wit wilde hebben.quote:
Laat je je fotocamera wel in het laatje?quote:
Het duurde even, maar dan heb je ook wat.quote:
Danku daar deed ik het voorquote:
Dat beaam ik.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:08 schreef Q. het volgende:
CL is tof. Serieus.
Als jullie aardig zijn tegen me, mogen jullie misschien ook wel op mijn 'DM 5 jaar op FOK! meet' komen in december!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:07 schreef Q. het volgende:
Nog maar ruim een half jaar en dan ben ik weer jarig en kan ik weer een R&P SC-verjaardagsfeestje houden.
Ik noem je wel ouwe, maar dat bedoel ik op een lieve manier hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:08 schreef Q. het volgende:
CL is tof. Serieus.
Ik lig er snachts wakker van hoor Litpho! Je weet niet wat je doet! Ik zit aan de slaappillen dankzij jou!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Omdat dat lief bedoeld is natuurlijk. Iets wat je best wist, maar graag zwart op wit wilde hebben.
Of zoals AirwiN zou zeggen: "Jij ontzettende vrouw".
In hoeveel slowchats zit jij eigenlijk?quote:
Try again.quote:
Ik ben ook oud. En wijs.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik noem je wel ouwe, maar dat bedoel ik op een lieve manier hoor.
Dat is ook een toffe sig!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:08 schreef Q. het volgende:
CL is tof. Serieus.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:11 schreef CherryLips het volgende:
"Uw zoekbewerking - wortelkut - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd"
jammer.
No offence maar nee dankjequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als jullie aardig zijn tegen me, mogen jullie misschien ook wel op mijn 'DM 5 jaar op FOK! meet' komen in december!![]()
Zoek op nicknaam van de bever, plus .rarquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:11 schreef CherryLips het volgende:
"Uw zoekbewerking - wortelkut - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd"
jammer.
Is er leven op Pluto?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:12 schreef Q. het volgende:
Waarom luister ik naar Het Goede Doel?
Eh, The Lounge, BeF, KSC heel af en toe, Breda en deze. Vroeger ook nog 3FM, maar dat luister ik niet meer.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:11 schreef Plato1980 het volgende:
In hoeveel slowchats zit jij eigenlijk?![]()
Dat is altijd nog beter dan geen slaappillen nodig hebben dankzij mij, denk ik dan maarquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik lig er snachts wakker van hoor Litpho! Je weet niet wat je doet! Ik zit aan de slaappillen dankzij jou!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |