Ja, precies... Ik zie communicatiegewijs ook de voordelen niet...quote:
Je PI ook niet zie ik.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik neem mezelf niet eens serieus.
Naar bed dan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:58 schreef Mike.Strutter het volgende:
Volgens mij ben ik ziek aan het worden, vanmorgen presentatie gehad en ik voel me alsof ik al 2 nachten niet geslapen heb
Same here. Hell, ik denk dat ik naar de snoepwinkel loop en een flinke zak zure beertjes ga scheppen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:31 schreef TwistedDarling het volgende:
Nergens zin in vandaag.
Bekend verhaal.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:31 schreef TwistedDarling het volgende:
Nergens zin in vandaag.
Idem. Alhoewel ik net de ene kutmeeting van vanmiddag heb weten uit te stellen.quote:
Antquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:56 schreef Anthraxx het volgende:Dagelijks Kuukske adoratie moment
.
En ze lust zure beertjes. Die zijn
Goddelijk
.
Pff mazzelaarquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:18 schreef AirwiN het volgende:
Ik ga lekker bijtijds naar huis. Hime komt mij over een uurtje ophalen!
Immer.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:53 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben er wel.
Kuuks, je reputatie is je vooruit gesneldquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:55 schreef liefie_ het volgende:
Waar zijn de vrijdagmiddag vunzigheden en zo?
Ik heb 'n vriendin oneerbare voorstellen gedaanquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:55 schreef liefie_ het volgende:
Jeuj
Waar zijn de vrijdagmiddag vunzigheden en zo?
Die kan ik wel gebruiken naar zo'n mega dag school
Mwhehe. JD heeft atm geen internet tot zijn beschikking dusja, ik heb geen leuke sparring partner nu.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:57 schreef Litpho het volgende:
Kuuks, je reputatie is je vooruit gesneld.
Wat voor voorstellen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:58 schreef Mike.Strutter het volgende:
Ik heb 'n vriendin oneerbare voorstellen gedaantelt dat mee
Niet als je niet meer gaat vertellenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:58 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Ik heb 'n vriendin oneerbare voorstellen gedaantelt dat mee
Is er meer? Een messenset of zo?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:03 schreef Kuukske het volgende:
Nou Mike?
Mits enigszins voorover gebogenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:04 schreef Sjowhan het volgende:
En koekjes die staan in de keuken. Erg lekker
Of een ijspriem?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:04 schreef Litpho het volgende:
Is er meer? Een messenset of zo?
Wat versta jij onder een oneerbaar voorstel dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:06 schreef liefie_ het volgende:
Jullie maken het wel heel freakyoneerbare voorstellen met messen en zo
Ja.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:17 schreef Anthraxx het volgende:
Mits met de juiste persoon Kuuksk.
Nu zou ik uiteraard kunnen suggereren dat dat nog niet in de buurt komt van freaky...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:06 schreef liefie_ het volgende:
Jullie maken het wel heel freakyoneerbare voorstellen met messen en zo
Dan zou ik erg benieuwd worden naar jou sexlevenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nu zou ik uiteraard kunnen suggereren dat dat nog niet in de buurt komt van freaky...
Laten we dat inderdaad vooral voorkomen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dan zou ik erg benieuwd worden naar jou sexleven
Die had toch wat met M-M?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:21 schreef Anthraxx het volgende:
Je kunt je lul altijd nog in een molshoop steken (Heatwave moment).
Met wie had HW niet iets?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:22 schreef liefie_ het volgende:
Die had toch wat met M-M?
Ookal met jou?quote:
Die lijst is nog verbazingwekkend lang.quote:
O god neen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:25 schreef liefie_ het volgende:
Ookal met jou?
Ik ken die hele kerel niet eens
Mis ik iets?
Nou ja, je zou naar de rockmeet kunnen gaan en het voor jezelf kunnen bepalen natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:27 schreef liefie_ het volgende:
Jammer, anders had ik iemand nieuws op me op te storten
Zou Kastanova een grotere lijst hebben?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:27 schreef Litpho het volgende:
Die lijst is nog verbazingwekkend lang.
Met Fok!kers waar hij het bed niet mee heeft gedeeld? Voor zover ik weet wel.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zou Kastanova een grotere lijst hebben?
Ik doe geen meetsquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, je zou naar de rockmeet kunnen gaan en het voor jezelf kunnen bepalen natuurlijk.
Verstandig.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:30 schreef liefie_ het volgende:
En ik vertrouw op jullie oordeel
Ik doe ook liever een man.quote:
Ja. Ze zeggen het.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:32 schreef liefie_ het volgende:
Zijn dat de man-sletten van fok?
En wie zijn de vrouw sletten van fok dan
Hij's engquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ookal met jou?
Ik ken die hele kerel niet eens
Mis ik iets?
Idd, bah! Juk. Ieuw. Enzo!quote:
Daar is wel meer voor nodig voordat ik bij jou ben weggejaagd!quote:
Zijn er al tekenen dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:52 schreef TwistedDarling het volgende:
Momenteel hoop ik van harte dat ik later niet net mijn moeder word.
Welk gedrag wil je per sé niet van haar overnemen? Dan attenderen wij jou er subtiel op tegen de tijd dat je dat gedrag vertoont...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:52 schreef TwistedDarling het volgende:
Momenteel hoop ik van harte dat ik later niet net mijn moeder word.
Die is van lang gelee.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:53 schreef Anthraxx het volgende:
Pridemeid ('Prrrrr') is de vrouwelijke slet. Althans, dat was ze altijd.
Met andere woorden: Als ik Heatwave zou zijn (en laten we allemaal hopen dat je nooit terugkeert na dit leven als Heatwave) dan zou je niet in de trein gezeten hebben maar naast mij in bed geëindigt zijn.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zal je nog een keer wegbrengen.
Heatwave zijn wil je niemand aandoen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Met andere woorden: Als ik Heatwave zou zijn (en laten we allemaal hopen dat je nooit terugkeert na dit leven als Heatwave) dan zou je niet in de trein gezeten hebben maar naast mij in bed geëindigt zijn.
Vanmorgen was het al vroeg dag bij moskee hierquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:13 schreef Q. het volgende:
Volgens mij is het suikerfeest: de trein zat vol lawaaiige medelanders. Op het station zag het er ook zwart van.
Er is een kans dat enkele van zijn slachtoffers hier lezen. Sterker nog, die kans is 100%.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:15 schreef dawg het volgende:
Dat zegt meer over die wijven dan over HeatWave vind ik.
Ohw wie dan? Oh wacht.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:19 schreef Q. het volgende:
Er is een kans dat enkele van zijn slachtoffers hier lezen. Sterker nog, die kans is 100%.
Het zegt iets over beiden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:15 schreef dawg het volgende:
Dat zegt meer over die wijven dan over HeatWave vind ik.
Het zegt ook wel iets over de mens.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:27 schreef MNR het volgende:
Het zegt iets over beiden.
Je punt is?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Er is een kans dat enkele van zijn slachtoffers hier lezen. Sterker nog, die kans is 100%.
De mens in het universum.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:28 schreef Kuukske het volgende:
Het zegt ook wel iets over de mens.
Dat het soapgehalte zojuist omhoog is gegaan!quote:
Dit is nog lang niet alles.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:30 schreef MNR het volgende:
Dat het soapgehalte zojuist omhoog is gegaan!
Nou, mijn lol kan nog niet op.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:31 schreef Kuukske het volgende:
Dit is nog lang niet alles.
Nou jongens. Zullen we even de roddelbak open trekken?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:33 schreef MNR het volgende:
Nou, mijn lol kan nog niet op.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou jongens. Zullen we even de roddelbak open trekken?.
Dat hebben wij sinds kort ook. Geen idee wat het inhoud. Wat houdt het in?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:34 schreef TwistedDarling het volgende:
Wel een beetje jammer dat ze bij de UU ook met dat portfolio gezeik werken.
Ik durf het niet eens te vertellen, zo erg vind ik het!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welk gedrag wil je per sé niet van haar overnemen? Dan attenderen wij jou er subtiel op tegen de tijd dat je dat gedrag vertoont...
Iets met dingen online zetten zodat je studievorderingen te volgens zijn.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat hebben wij sinds kort ook. Geen idee wat het inhoud. Wat houdt het in?
Kon het nog verder omhoog dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat het soapgehalte zojuist omhoog is gegaan!
Roddelen!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou jongens. Zullen we even de roddelbak open trekken?.
Ah oké.. Vandaar dat de docenten allerlei digitale shit cursussen kregenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:37 schreef TwistedDarling het volgende:
Iets met dingen online zetten zodat je studievorderingen te volgens zijn.
Onnodig extra gehannes waar niemand op zit te wachten. Behalve de tutor, heeft zij ook eens wat te doen/lezen.
Jij bent zo'n oldbie. Vertel jij eens wat.quote:
Ja hállo. Het was juist voor jou. Ofzoiets. Nou never mind dan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:40 schreef MNR het volgende:
Veel plezier met roddelen. I'm off swimming.
Ik weet eigenlijk weinig. Of zoveel dat ik het alweer vergeten ben.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jij bent zo'n oldbie. Vertel jij eens wat.
Op HBO is het heel normaal geloof ik.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah oké.. Vandaar dat de docenten allerlei digitale shit cursussen kregen.
Ik dacht.. Q de Alwetende.. enzo.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:42 schreef Q. het volgende:
Ik weet eigenlijk weinig. Of zoveel dat ik het alweer vergeten ben..
Ik heb btw nog een vette roddel over JD. Maar dat zal ik je niet aandoen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jij bent zo'n oldbie. Vertel jij eens wat.
Kom maar op hoor.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:45 schreef Burdie het volgende:
Ik heb btw nog een vette roddel over JD. Maar dat zal ik je niet aandoen.
OHNOES!!! IS IE BEZET? WIE IS DIE HOER.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:49 schreef liefie_ het volgende:
Ik weet een roddel trouwens!
Kuukske en JD zijn verliefd!
JE MOEDER?!! HAHAEINZ11!!!LOLLER/1/1quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
OHNOES!!! IS IE BEZET? WIE IS DIE HOER..
Ik gooi er even wat zout en peper bij ok?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:52 schreef TwistedDarling het volgende:
JE MOEDER?!! HAHAEINZ11!!!LOLLER/1/1
Ik haal de sambal wel.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik gooi er even wat zout en peper bij ok?.
Lekkerquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:53 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik haal de sambal wel.
Mja. Niks. Noppes. Burdie wil het niet kwijt geloof ik.quote:
wat een anticlimax,een roddel aankondigen en hem vervolgens niet vertellenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja. Niks. Noppes. Burdie wil het niet kwijt geloof ik.
Heb jij nog wat?
Jouw roddel was héél schokkend.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:04 schreef liefie_ het volgende:
Ja Burdie en sara houden worteltjes voor onze neuzen
Ik kom tenminste ergens mee!
als ik zeker weet dat ik overdag wel kanquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:04 schreef dawg het volgende:
[..]
Wanneer ga je pogen mij over te halen?
Sappig ook wel.quote:
Je moet wel van goede huize komen dan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:05 schreef Aarti het volgende:
[..]
als ik zeker weet dat ik overdag wel kan
niet zo vissenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Je moet wel van goede huize komen dan.
ik heb alleen geen zin in die lange reis..quote:
Maar voor mij en tiran heb je dat graag over natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:18 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik heb alleen geen zin in die lange reis..
Doe je wel een beetje voorzichtig met ze.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:22 schreef dawg het volgende:
Maar voor mij en tiran heb je dat graag over natuurlijk.
ik wacht in utrecht op jullie, goed?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:22 schreef dawg het volgende:
[..]
Maar voor mij en tiran heb je dat graag over natuurlijk.
Zij met mij bedoel je. 2 vrouwen, jeweet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Doe je wel een beetje voorzichtig met ze.
Ja, die vraag wilde ik Aarti net stellen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:25 schreef dawg het volgende:
Zij met mij bedoel je. 2 vrouwen, jeweet.
Nee.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:24 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik wacht in utrecht op jullie, goed?![]()
uurtje of 6? in dat dorp daar gaat alles om 5 uur dicht, toch?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee.
Wij wachten wel in Eindhoven. Oh, reminds me, ik moet nog bespreken. Doe even laten weten als je een tijd in gedachten hebt.
Nothing beats Helmond.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:30 schreef Kuukske het volgende:
Oeh gaan jullie naar E-Town. Tof stèdje wel.
Ja. Op zaterdag wel. En dan zal ik een tafel reserveren voor 18.00u.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:40 schreef Aarti het volgende:
[..]
uurtje of 6? in dat dorp daar gaat alles om 5 uur dicht, toch?
Daar was laatst een topic over.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:40 schreef liefie_ het volgende:
Ik zat te denken
Als je zo naar de supermarkt gaat en je moet boontjes hebben dan kun je kei makkelijk wegen en dan stiekum nog wat boontjes er bij doen!
Zijn er mensen zo on-netjes dat ze het doen!
En wat erg dat ik daar nu pas bij stil sta
Wegen ze daarom nu zelf bij de appie? Ik dacht omdat zo veel mensen het vergeten en dat er dan weer zo'n knul van de groentenafdeling moest komen
waar gaan we eten?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:45 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja. Op zaterdag wel. En dan zal ik een tafel reserveren voor 18.00u.
hier ookquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar was laatst een topic over.
Maar bij onze AH zit de weegschaal in de kassa.
hier niet, maar ik durf gewoon niet te steggelen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja dat is al een tijdje zo bij alle appiesquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet doen, durven of willenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
hier niet, maar ik durf gewoon niet te steggelen.
Er zullen vast wel mensen zijn die dat doen ja.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:50 schreef liefie_ het volgende:
Ik zou het ook niet doen, durven of willen
Maar toch zouden mensen dat doen?
ja, dat zag je vaak gebeuren. Appels wegen, stickertje erop, en nog een appeltje erbijquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Niet echt een goede eigenschap voor the root of all evil.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:56 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben veel te eerlijk voor van die jatpraktijken.
Clubje oprichten?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben echt te eerlijk voor deze wereld.
Een eerlijk persoon kan nog altijd evil zijn.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:58 schreef TwistedDarling het volgende:
Niet echt een goede eigenschap voor the root of all evil.
Maar de wortel van al het kwaad? néh.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een eerlijk persoon kan nog altijd evil zijn.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:55 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
Zou ook niets voor mij zijn, maar als soms produkten uit het assortiment worden gehaald omdat het zoveel wordt gejat
Tapas of mexicaans, ofzo? Mogen jullie kiezen. Eventuele eisen als vegetarisch zoals tiran wel even doorgeven, zodat ik dat kan navragen.quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:59 schreef TwistedDarling het volgende:
Maar de wortel van al het kwaad? néh.
Dat is in Kanaleneiland wel zo, vertelde Q me. Dat bepaalde produkten gewoon niet de moeite van het neerzetten waard zijn ivm het aantal diefstallen.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:03 schreef liefie_ het volgende:
Hebben jullie wel eens iets gejat?
tapas, maar waaaroquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:01 schreef dawg het volgende:
[..]
Tapas of mexicaans, ofzo? Mogen jullie kiezen. Eventuele eisen als vegetarisch zoals tiran wel even doorgeven, zodat ik dat kan navragen.
Colequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Neh. Je hebt gelijk.
Jemig.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:05 schreef TwistedDarling het volgende:
Dat is in Kanaleneiland wel zo, vertelde Q me. Dat bepaalde produkten gewoon niet de moeite van het neerzetten waard zijn ivm het aantal diefstallen.
Iedereen die kan tellen, heeft vast al 1 + 1 gedaan, maar ik wil verder jullie gewoon te vriend houden enzoquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:55 schreef Kuukske het volgende:
Maar kom op Burdie. Ik zit al klaar met de popcorn.
Daar nog niet volgens mij. Maar inderdaadquote:
Dat is echt te ergquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:05 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat is in Kanaleneiland wel zo, vertelde Q me. Dat bepaalde produkten gewoon niet de moeite van het neerzetten waard zijn ivm het aantal diefstallen.
Jij hebt sex gehad met JD?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Iedereen die kan tellen, heeft vast al 1 + 1 gedaan, maar ik wil verder jullie gewoon te vriend houden enzo.
Scheermesjesquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:05 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Energydrink enzo.quote:
Jeetje je hebt hier al van dat nep spul voor 20 cent of zoquote:
Je zat er ook niet op te azen?quote:
Kuukske?quote:
Uhm, in de Dommelstraat. Ik zal het voor de zekerheid even navragen, maar volgens mij kun je ook kip en/of vegetarische tapas krijgen daar.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:06 schreef Aarti het volgende:
[..]
tapas, maar waaaro
ik had al aan tiran doorgegeven, ik eet geen rund- en varkensvlees.
Neuh, als Moks er overheen is geweest, is alle charme eraf.quote:
Goh. Hij heeft sex gehad voor Kuuk met een wijf wat toevallig ook op Fok zit. Wauw.quote:
eet dat kind ook geen vis?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:10 schreef dawg het volgende:
[..]
Uhm, in de Dommelstraat. Ik zal het voor de zekerheid even navragen, maar volgens mij kun je ook kip en/of vegetarische tapas krijgen daar.
goed.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:12 schreef liefie_ het volgende:
Mokster en JD?
Dat wist ik niet! Dat valt wel onder roddel
Ow kom op. Dat weet iedereen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:12 schreef liefie_ het volgende:
Mokster en JD?
Dat wist ik niet! Dat valt wel onder roddel
Dat dus. Ik wist het al voor ik uberhaupt iets met 'm hadquote:
Ik weet echt niks over het hele wie met wiequote:
Doe even verbaasd en boos. Beetje een anti-climax zo voor de mensen die dachten dat dit nieuws was.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat dus. Ik wist het al voor ik uberhaupt iets met 'm had.
mocht er danniet veel te tapassen zijn, dan is iets anders ook leukquote:
Ja dan werkte mijn roddel toch beter!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:17 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Doe even verbaasd en boos. Beetje een anti-climax zo voor de mensen die dachten dat dit nieuws was.
Nah. Laat ik dat maar niet doen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:17 schreef TwistedDarling het volgende:
Doe even verbaasd en boos. Beetje een anti-climax zo voor de mensen die dachten dat dit nieuws was.
Jammer.quote:
Ik ken die tent niet waar jullie heen willen, maar tapas gaat meestal wel als vegetarier hoor!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:18 schreef Aarti het volgende:
[..]
mocht er danniet veel te tapassen zijn, dan is iets anders ook leuk
heb vorige week bij Sizzling gegeten, erg lekker.
Niet sip kijken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:20 schreef TwistedDarling het volgende:
Jammer.
Oké.quote:
Ach, bij de AH in de binnenstad van Amersfoort ook hoor.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:05 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
-knip-quote:
Maar jij bent alwetend.quote:
Ik ben geen Plato of CL hoor.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik weet echt niks over het hele wie met wie
Ja jij met JD en Q nooit met iemand
Klopt. De Jumbo heeft het wel. En net ben ik bij de Appie geweest, daar kan je beter parkeren.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:24 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat is toch zo he, van die energydrink die jouw appie (nouja voor je overstapte naar de jumbo) niet meer verkoopt?
net zo pauper, geen verrassing.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, bij de AH in de binnenstad van Amersfoort ook hoor..
Doorlopen naar de Jumbo is geen optie als je daar parkeert?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Klopt. De Jumbo heeft het wel. En net ben ik bij de Appie geweest, daar kan je beter parkeren..
Goed zo.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:22 schreef TwistedDarling het volgende:
Oké.
Volgens mij sta jij in Boe's lijst zelfs.quote:
Ietwat nerdig.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Goed zo.
Ik kom bij boos en verward namelijk niet verder dan "OHNOES JD EN MOKS. [insert niet zo vriendelijke opmerking]".
Stiekem ben ik dat.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:27 schreef TwistedDarling het volgende:
Ietwat nerdig.
Dan weet je niets.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:27 schreef Burdie het volgende:
Get over it. Ik zeg toch niet wat ik weet.
Twice.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Volgens mij sta jij in Boe's lijst zelfs.
Heb jij fok-scharrels?quote:
Met zware bierkratten? Neuh.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:26 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Doorlopen naar de Jumbo is geen optie als je daar parkeert?
Mjáh. Dat dacht ik.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:29 schreef Q. het volgende:
Twice.
Wat??!!!??!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Volgens mij sta jij in Boe's lijst zelfs.
Zo ben ik, pauper.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:25 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
net zo pauper, geen verrassing.
Watje.quote:
Weet je, overleggen jij en tiran even wat jullie willen, mij maakt het niet veel uit. Ik doe wel reserveren, dus ik hoor het wel.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:18 schreef Aarti het volgende:
[..]
mocht er danniet veel te tapassen zijn, dan is iets anders ook leuk
heb vorige week bij Sizzling gegeten, erg lekker.
nee,niet zo delegeren, doe jij maar regelenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Weet je, overleggen jij en tiran even wat jullie willen, mij maakt het niet veel uit. Ik doe wel reserveren, dus ik hoor het wel.
Dat is wat lastig met die wispelturige en veeleisende vrouwen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:38 schreef Aarti het volgende:
[..]
nee,niet zo delegeren, doe jij maar regelen
![]()
En kieskeurig. Ai ai ai.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:40 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat is wat lastig met die wispelturige en veeleisende vrouwen.
ik ben juist voor de verandering niet wispelturig of veeleisendquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:40 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat is wat lastig met die wispelturige en veeleisende vrouwen.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:45 schreef Kuukske het volgende:
[url=http://www.voxonline.com/alternative/orgy2003/orgykevinwinter1c.jpg
Dat is best een goede analyse, al herken ik me er ook niet 100% in. Maar je komt erg dicht in de buurt! En je vertelt wel degelijk wat dingen waar ik nog niet eerder bij stil heb gestaan, maar over het algemeen klinkt het bekendquote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:17 schreef MNR het volgende:
Damart
Volgens mij ben jij een gevoelige jongen met een intens gevoelsleven. Ook een gepassioneerde jongen. Jouw gevoelsleven daarentegen laat je niet snel aan de buitenwereld zien. Ik schat je in als een introverte jongen. Je bent absoluut niet gemakkelijk te doorgronden. Volgens mij ervaar je ook regelmatig onbegrip van een ander en kunnen mensen zich snel aan je ergeren door je nogal eigenwijze visie. Je wil heel graag dingen op je eigen manier doen en bent volgens mij ook iemand die alles graag zèlf doet.
Nog wat positieve dingen: volgens mij ben je een heel leuk gezelschap voor iemand die je beter kent en kun je heel goed luisteren naar een ander. Je zachtaardigheid (die je dus niet snel tentoonstelt) maakt dat je een ongelooflijk leuk karakter hebt.
En ik denk dat als je wat meer geduld op kunt brengen voor dingen in je leven, je het een stuk gemakkelijker krijgt.
Man, dit lijkt wel een horoscoop zo als ik het zo teruglees. En AirwiN heeft gelijk: je wist het wel en je hebt eigenlijk de bevestiging helemaal niet nodig
Ik hoor wel of het een beetje klopt of niet.
Je was okay.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:58 schreef Q. het volgende:
Zo ben ik, dood.
Wat heb je gekocht bij de supahhoeah.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:58 schreef liefie_ het volgende:
ik ben er weer hoor
OH Q!!! Ik schrok al!quote:
Brood, rijstewafels en paturainquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat heb je gekocht bij de supahhoeah.
Beter dan een vlindermes in je nek.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dit voelt als een dolk in de rug.![]()
Tof.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:01 schreef liefie_ het volgende:
Brood, rijstewafels en paturain
Hij lijkt een beetje op Ewan.quote:
Maar dan nog.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
Beter dan een vlindermes in je nek.
Was ie wel scherp?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dit voelt als een dolk in de rug.![]()
Je bent me heel wat bier verschuldigd om dit goed te maken.quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:06 schreef Burdie het volgende:
Is dit je bestelde vrouw, Plaat?
[ afbeelding ]
Ik ook. De Mercedes McLarenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:16 schreef Plato1980 het volgende:
Ik zou voor de Mercedes gaan als ik jou was.![]()
Mercedesquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:14 schreef Burdie het volgende:
En ik heb een nieuwe wallpaper. Hoewel ik nog twijfel tussen deze en een mooie mercedes.
[afbeelding]
oja, oud nieuws enzoquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:35 schreef Q. het volgende:
CL!
http://www.nu.nl/news/127(...)crasht_met_auto.html.
.
Heb toch maar gekozen voor een Hed Kandi wallpaperquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mercedes
Alhoewel dit ook wel oké is.
tsk, mag zij je wel zo noemenquote:
Je bent weer helemaal bij.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:29 schreef CherryLips het volgende:
ben ik nu weer bij met de roddels, die overigens compleet nieuw was voor me?
Nee, dat mag niemand, jij ook niet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
tsk, mag zij je wel zo noemen.
ben ik nu weer bij met de roddels, die overigens compleet nieuw was voor me?
Dan zou je ze met liefde delen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:32 schreef CherryLips het volgende:
had ik maar roddels...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |