Ja, precies... Ik zie communicatiegewijs ook de voordelen niet...quote:
Je PI ook niet zie ik.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik neem mezelf niet eens serieus.
Naar bed dan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:58 schreef Mike.Strutter het volgende:
Volgens mij ben ik ziek aan het worden, vanmorgen presentatie gehad en ik voel me alsof ik al 2 nachten niet geslapen heb
Same here. Hell, ik denk dat ik naar de snoepwinkel loop en een flinke zak zure beertjes ga scheppen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:31 schreef TwistedDarling het volgende:
Nergens zin in vandaag.
Bekend verhaal.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:31 schreef TwistedDarling het volgende:
Nergens zin in vandaag.
Idem. Alhoewel ik net de ene kutmeeting van vanmiddag heb weten uit te stellen.quote:
Antquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:56 schreef Anthraxx het volgende:Dagelijks Kuukske adoratie moment
.
En ze lust zure beertjes. Die zijn
Goddelijk
.
Pff mazzelaarquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:18 schreef AirwiN het volgende:
Ik ga lekker bijtijds naar huis. Hime komt mij over een uurtje ophalen!
Immer.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:53 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben er wel.
Kuuks, je reputatie is je vooruit gesneldquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:55 schreef liefie_ het volgende:
Waar zijn de vrijdagmiddag vunzigheden en zo?
Ik heb 'n vriendin oneerbare voorstellen gedaanquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:55 schreef liefie_ het volgende:
Jeuj
Waar zijn de vrijdagmiddag vunzigheden en zo?
Die kan ik wel gebruiken naar zo'n mega dag school
Mwhehe. JD heeft atm geen internet tot zijn beschikking dusja, ik heb geen leuke sparring partner nu.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:57 schreef Litpho het volgende:
Kuuks, je reputatie is je vooruit gesneld.
Wat voor voorstellen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:58 schreef Mike.Strutter het volgende:
Ik heb 'n vriendin oneerbare voorstellen gedaantelt dat mee
Niet als je niet meer gaat vertellenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:58 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Ik heb 'n vriendin oneerbare voorstellen gedaantelt dat mee
Is er meer? Een messenset of zo?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:03 schreef Kuukske het volgende:
Nou Mike?
Mits enigszins voorover gebogenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:04 schreef Sjowhan het volgende:
En koekjes die staan in de keuken. Erg lekker
Of een ijspriem?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:04 schreef Litpho het volgende:
Is er meer? Een messenset of zo?
Wat versta jij onder een oneerbaar voorstel dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:06 schreef liefie_ het volgende:
Jullie maken het wel heel freakyoneerbare voorstellen met messen en zo
Ja.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:17 schreef Anthraxx het volgende:
Mits met de juiste persoon Kuuksk.
Nu zou ik uiteraard kunnen suggereren dat dat nog niet in de buurt komt van freaky...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:06 schreef liefie_ het volgende:
Jullie maken het wel heel freakyoneerbare voorstellen met messen en zo
Dan zou ik erg benieuwd worden naar jou sexlevenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nu zou ik uiteraard kunnen suggereren dat dat nog niet in de buurt komt van freaky...
Laten we dat inderdaad vooral voorkomen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dan zou ik erg benieuwd worden naar jou sexleven
Die had toch wat met M-M?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:21 schreef Anthraxx het volgende:
Je kunt je lul altijd nog in een molshoop steken (Heatwave moment).
Met wie had HW niet iets?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:22 schreef liefie_ het volgende:
Die had toch wat met M-M?
Ookal met jou?quote:
Die lijst is nog verbazingwekkend lang.quote:
O god neen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:25 schreef liefie_ het volgende:
Ookal met jou?
Ik ken die hele kerel niet eens
Mis ik iets?
Nou ja, je zou naar de rockmeet kunnen gaan en het voor jezelf kunnen bepalen natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:27 schreef liefie_ het volgende:
Jammer, anders had ik iemand nieuws op me op te storten
Zou Kastanova een grotere lijst hebben?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:27 schreef Litpho het volgende:
Die lijst is nog verbazingwekkend lang.
Met Fok!kers waar hij het bed niet mee heeft gedeeld? Voor zover ik weet wel.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zou Kastanova een grotere lijst hebben?
Ik doe geen meetsquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, je zou naar de rockmeet kunnen gaan en het voor jezelf kunnen bepalen natuurlijk.
Verstandig.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:30 schreef liefie_ het volgende:
En ik vertrouw op jullie oordeel
Ik doe ook liever een man.quote:
Ja. Ze zeggen het.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:32 schreef liefie_ het volgende:
Zijn dat de man-sletten van fok?
En wie zijn de vrouw sletten van fok dan
Hij's engquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ookal met jou?
Ik ken die hele kerel niet eens
Mis ik iets?
Idd, bah! Juk. Ieuw. Enzo!quote:
Daar is wel meer voor nodig voordat ik bij jou ben weggejaagd!quote:
Zijn er al tekenen dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:52 schreef TwistedDarling het volgende:
Momenteel hoop ik van harte dat ik later niet net mijn moeder word.
Welk gedrag wil je per sé niet van haar overnemen? Dan attenderen wij jou er subtiel op tegen de tijd dat je dat gedrag vertoont...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:52 schreef TwistedDarling het volgende:
Momenteel hoop ik van harte dat ik later niet net mijn moeder word.
Die is van lang gelee.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:53 schreef Anthraxx het volgende:
Pridemeid ('Prrrrr') is de vrouwelijke slet. Althans, dat was ze altijd.
Met andere woorden: Als ik Heatwave zou zijn (en laten we allemaal hopen dat je nooit terugkeert na dit leven als Heatwave) dan zou je niet in de trein gezeten hebben maar naast mij in bed geëindigt zijn.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik zal je nog een keer wegbrengen.
Heatwave zijn wil je niemand aandoen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Met andere woorden: Als ik Heatwave zou zijn (en laten we allemaal hopen dat je nooit terugkeert na dit leven als Heatwave) dan zou je niet in de trein gezeten hebben maar naast mij in bed geëindigt zijn.
Vanmorgen was het al vroeg dag bij moskee hierquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:13 schreef Q. het volgende:
Volgens mij is het suikerfeest: de trein zat vol lawaaiige medelanders. Op het station zag het er ook zwart van.
Er is een kans dat enkele van zijn slachtoffers hier lezen. Sterker nog, die kans is 100%.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:15 schreef dawg het volgende:
Dat zegt meer over die wijven dan over HeatWave vind ik.
Ohw wie dan? Oh wacht.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:19 schreef Q. het volgende:
Er is een kans dat enkele van zijn slachtoffers hier lezen. Sterker nog, die kans is 100%.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |