Zie je ik ben niet alleen!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
tsk, mag zij je wel zo noemen.
ben ik nu weer bij met de roddels, die overigens compleet nieuw was voor me?
Stelletje onwetenden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:35 schreef liefie_ het volgende:
Zie je ik ben niet alleen!
Jij behoort dan ook niet tot de inner circle.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:39 schreef DaMart het volgende:
Ik kende die roddel/dat feit ook nog niet hoor.
Precies, tot je naam afgekort wordt hoor je er niet bij.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij behoort dan ook niet tot de inner circle.![]()
'dammie'quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Precies, tot je naam afgekort wordt hoor je er niet bij.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
CLquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik voel me buitengesloten. Nog altijd, na al die tijd
.
Maak roddels!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:32 schreef CherryLips het volgende:
had ik maar roddels...
Wat is dat ook alweer?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:40 schreef Litpho het volgende:
het seksleven
Jij hoort er echt wel bij.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik voel me buitengesloten. Nog altijd, na al die tijd
.
Ook goedquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Heb toch maar gekozen voor een Hed Kandi wallpaper.
Iets freaky's met messen, als ik liefie_ mag geloven.quote:
En priemen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:46 schreef Litpho het volgende:
Iets freaky's met messen, als ik liefie_ mag geloven.
Ah, Amsterdam-West.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Iets freaky's met messen, als ik liefie_ mag geloven.
Wat moet je nou van Liefie_ maken?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon vrolijk meeposten hier, komt dat vanzelf welquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij behoort dan ook niet tot de inner circle.![]()
Ik word al heel lang heel vaak gewoon DM genoemd hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat, lieve liefie_, is nou het schoolvoorbeeld van "jouw probleem".quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Wat moet je nou van Liefie_ maken?
L!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Wat moet je nou van Liefie_ maken?
Is er ook een modje die dit een schopje D&D kan geven?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:48 schreef DaMart het volgende:
Ik word al heel lang heel vaak gewoon DM genoemd hoor![]()
.
Dan raakt MNR in de war als ze mij aan wil spreken.quote:
Niet noodzakelijk als bijdrage aan mijn seksleven, maar in principe...quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat, lieve liefie_, is nou het schoolvoorbeeld van "jouw probleem".
Sorry, die zit niet in mijn assortimentquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is er ook een modje die dit een schopje D&D kan geven?
Dan hebben we gewoon:quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan raakt MNR in de war als ze mij aan wil spreken.
l_ ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ten eerste is dat niet echt aardig geloof ik!
En ten tweede ik wil er ook gewoon bij horen
Welk gedeelte aan "lieve liefie_" was nu weer niet aardig?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ten eerste is dat niet echt aardig geloof ik!
gmtaquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan hebben we gewoon:
L - Lithpho
L_ - Liefie_
Gefeliciteerd. Diverse mensen hebben de neiging om de phi in mijn nick te vervangen door een theta, maar jij bent de eerste die ze er gewoon allebei in propt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:52 schreef DaMart het volgende:
L - Lithpho
Meer het stukje waarin je me een probleem noemt!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Welk gedeelte aan "lieve liefie_" was nu weer niet aardig?
Was het het inherente sarcasme? Het was het sarcasme weer, he?.
Lit blijft gewoon het makkelijkste.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:53 schreef Litpho het volgende:
Gefeliciteerd. Diverse mensen hebben de neiging om de phi in mijn nick te vervangen door een theta, maar jij bent de eerste die ze er gewoon allebei in propt.
Ik kon niet kiezen, dus koos ik maar nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Diverse mensen hebben de neiging om de phi in mijn nick te vervangen door een theta, maar jij bent de eerste die ze er gewoon allebei in propt.
Ik noem je helemaal nergens een probleemquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Meer het stukje waarin je me een probleem noemt!
Dat is best, de meeste taart is toch niet aan mij besteed.quote:Nooit taart voor jou Litpho!
Die is ook correct, alhoewel jij nog wel eens de eigenaardige (en incorrecte) samentrekking Lith wil bezigen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Lit blijft gewoon het makkelijkste.
Dat komt door Lit. Sit. Sith. Dark lord of the Sith. En dat hangt dan weer samen met je zonnebril-PI.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:57 schreef Litpho het volgende:
Die is ook correct, alhoewel jij nog wel eens de eigenaardige (en incorrecte) samentrekking Lith wil bezigen.
ownee ik heb een probleem!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik noem je helemaal nergens een probleem.
[..]
Dat is best, de meeste taart is toch niet aan mij besteed.
neem dan ook een normale nick!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die is ook correct, alhoewel jij nog wel eens de eigenaardige (en incorrecte) samentrekking Lith wil bezigen.
Lord Lithquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat komt door Lit. Sit. Sith. Dark lord of the Sith. En dat hangt dan weer samen met je zonnebril-PI.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat komt door Lit. Sit. Sith. Dark lord of the Sith. En dat hangt dan weer samen met je zonnebril-PI.
Hoe voelt dat nou?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:50 schreef CherryLips het volgende:
[..].
Ik hoor eindelijk voor het eerst in m'n leven ergens bij.
Yeah. Dark Side. Whoehoe.quote:
Is Litso hier ook?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Lit blijft gewoon het makkelijkste.
Dat klinkt als een Star Wars parodie met Daffy Duck.quote:
Dat is inderdaad bijna net zo erg als Platje.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zelden. Alhoewel Litso en ik wel eens tegelijkertijd hebben geantwoord toen c_c iemand aanduidde als Lit.quote:
Dat is Lits.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:00 schreef Q. het volgende:
Is Litso hier ook?
Schitterendquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:01 schreef Litpho het volgende:
Dat klinkt als een Star Wars parodie met Daffy Duck.
Deze heb ik al negentien jaar.quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad bijna net zo erg als Platje.![]()
Ik heb deze ook al een jaar of 7.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:02 schreef Litpho het volgende:
Deze heb ik al negentien jaar.
De laatste keer dat ik die term gebruikte was dat vanwege een vuige truuk van liefie_.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad bijna net zo erg als Platje.![]()
'Lat'quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
![]()
Zullen we het maar gewoon bij P. houden dan?
Mwuheheh.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:04 schreef SuperQ het volgende:
Even een leuk usericon aanmaken.
Nu kan je rustig doodgaan. Over 70 jaar dan hè? Nog lang niet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoor bij een internetkliekje. keistoer!
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:59 schreef liefie_ het volgende:
Lekker puh!
70? Mag het ietsje eerder, ik heb geen zin in een stoma en doorligplekkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:05 schreef SuperQ het volgende:
[..]
Nu kan je rustig doodgaan. Over 70 jaar dan hè? Nog lang niet.
Het was dan ook niet als verwijt jegens jou bedoeld.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik die term gebruikte was dat vanwege een vuige truuk van liefie_.
Oud worden is tof hoor! Alleen oud zijn niet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
70? Mag het ietsje eerder, ik heb geen zin in een stoma en doorligplekken.
Vooral blijven bewegen, dan komt het allemaal goed.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
70? Mag het ietsje eerder, ik heb geen zin in een stoma en doorligplekken.
M'n kaken wel.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:07 schreef webspider het volgende:
[..]
Vooral blijven bewegen, dan komt het allemaal goed.
Beweeg je wel genoeg?.
Iets zegt me dat de beweging die je in gedachten hebt haar niet helemaal vrijwaart van doorligplekkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:07 schreef webspider het volgende:
[..]
Vooral blijven bewegen, dan komt het allemaal goed.
Beweeg je wel genoeg?.
http://www.cult.com.mx/Images/superq.gif ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:04 schreef SuperQ het volgende:
Het gaat om de evenredige verdeling van bewegingen tussen alle lichaamsdelen.quote:
het is wel de bedoeling dat je af en toe overeind moet komenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Iets zegt me dat de beweging die je in gedachten hebt haar niet helemaal vrijwaart van doorligplekken.
CL kan ook bovenop hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Iets zegt me dat de beweging die je in gedachten hebt haar niet helemaal vrijwaart van doorligplekken.
19 jaar geleden was ik 3quote:
Tsss. CL is vast zuiniger op haar geleende Webspider dan dat.quote:
Nog meer tips die je zo wil delen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
het is wel de bedoeling dat je af en toe overeind moet komen.
Nee. Tenzij je het goed doet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Van tongzoenen krijg je kramp in je kaken
Zie bovenquote:en seks is dodelijk?
Waarom ga je wel in op mijn sarcastische woorden, en niet op de angstige woorden van een frigide maagd?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee. Tenzij je het goed doet.
[..]
Zie boven.
Goed genoeg.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:04 schreef SuperQ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |