You're welcomequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:08 schreef Ramona1 het volgende:
[..]
Heb die website al bekeken een aantal dagen geleden, maar bedankt in ieder geval! Wordt zeker gewaardeerd.![]()
Tuurlijk! En niet 1 keer, ze komt heeeeel vaakquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 08:57 schreef SolidasRock het volgende:
Is Lovechild al komen eten offe....?
Verkapte kijk-ik-kan-haar-vaak-laten-klaarkomen-postje.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:37 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Tuurlijk! En niet 1 keer, ze komt heeeeel vaak.
Ach, een dromen is goed tochquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Verkapte kijk-ik-kan-haar-vaak-laten-klaarkomen-postje.
Uitslover![]()
Als het maar gezellig isquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:44 schreef roque79 het volgende:
oef van de dag een nacht maken en andersom , is niet zo slim .Maar goed het is weekend en morgen slaap ik wel weer bij
a_aquote:Op zondag 21 oktober 2007 04:30 schreef clumsy_clown het volgende:
admiraal_anaal, zelfde idee.
Al die NWS-bans komen door doodsverwensingen. Daar doen we niet aan, leer dat nou 's mensen.
Wat zijn wij Hagenezen toch een rellers hequote:
Maandag!quote:
Het zal je auto maar zijn die in de fik wordt gezet. Transvaal en Schilderswijk en Amsterdam, wat hebben ze gemeen?quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:40 schreef Jill-RMC het volgende:
Ook in Den Haag autobranden
Den Haag - Ook in Den Haag worden sinds enkele dagen auto's in brand gestoken. Afgelopen weekend gingen vier wagens in vlammen op.
Zaterdagavond werd de eerste In de Schilderswijk in brand gestoken. In dezelfde Vermeerstraat gebeurde dat gisteren nog eens. Ook in Transvaal was het tweemaal raak. Of de branden iets te maken hebben met Amsterdam is onduidelijk.
Schilderswijk en Transvaal....ja dat zal wel helemaal niets te maken hebben met die branden in Amsterdam![]()
Zolang ze het fijn aan die kant van Den Haag houden...![]()
Ik vind het niet erg dat het maandag is, maar wel dat het zo vreselijk koud was vanmorgen. Ik werk momenteel op het dak van IKEA delft, niet normaal hoe glad en koud het was. Later in de middag ging het prima met het zonnetje op het dak..quote:
Dat wil ik best geloven. Had het echt te koud vanochtend.quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg dat het maandag is, maar wel dat het zo vreselijk koud was vanmorgen. Ik werk momenteel op het dak van IKEA delft, niet normaal hoe glad en koud het was. Later in de middag ging het prima met het zonnetje op het dak..
Mooie fotosquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:51 schreef Jill-RMC het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heerlijk rustig op de Boulevard daarnet...
quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
a_a [afbeelding]
Vertel, hoe was het leven buiten FOK! ?
quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
![]()
eng ..... heb hele nacht in gangkast liggen na-rillen van angst
![]()
NOOIT meer![]()
Stond het een beetje vast net voorbij de brug over de Oude Rijn?? Ik zag daar om 06:20 drie auto's op elkaar klappen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 07:50 schreef Elegy het volgende:
Ik moest krabben vanochtend
...en de verwarming van mijn auto is stuk. Dan is die hele A4 toch best fris
Ik ging richting Amsterdam (werk) en had alleen even wat opstopping bij het aquaduct (zoals gebruikelijk).quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:09 schreef XL het volgende:
[..]
Stond het een beetje vast net voorbij de brug over de Oude Rijn?? Ik zag daar om 06:20 drie auto's op elkaar klappen.
Aan je zak zeker?quote:
Ik ging ook werken in Amsterdam en zag het gebeuren. Ik had nergens opstopping, was waarschijnlijk eerder. Het is nu wel rustiger vanwege de 'herfstvakantie' natuurlijk. Als de scholen vrij zijn blijven de slechtste automobilisten ook altijd thuisquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 08:20 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik ging richting Amsterdam (werk) en had alleen even wat opstopping bij het aquaduct (zoals gebruikelijk).
Maar toen ik de A4 opreed zag ik op het bord dat er nergens file stond, Gouda, Amsterdam en Rotterdam. Nu neem ik dat bord eigenlijk niet zo heel erg serieus maar toch
kankerkoud man brrrquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 07:50 schreef Elegy het volgende:
Ik moest krabben vanochtend
...en de verwarming van mijn auto is stuk. Dan is die hele A4 toch best fris
Nu alweer terug? Hoe is het geweest? En ach, zaterdag zit je alweer in het buitenland...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:28 schreef nectarientje het volgende:
Het is net alsof ik nog in Kopenhagen benHeerlijk
Morgen piep ik op de fiets alleen wel anders vermoed ik maar soit![]()
Vorige week waren de Amsterdammers, maar die staan niet in de file naar Amsterdam toe.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:38 schreef Elegy het volgende:
Ik moest idd ook aan mijn zak krabben, maar da's vrij standaard 's ochtends
Heb verder geen last van de kou eigenlijk, mijn thermostaat staat geloof ik ook op iets van tien graden ofzo. ben toch nooit thuis en als ik er dan ben sta ik onder de douche of ik slaap
Maarreh, de herfstvakantie was toch vorige week? Of vergis ik mij nu weer in regio's?
Same herequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:16 schreef ook_gek het volgende:
ik moest ook krabben.
maar ik heb geen krabber liggen
hoe heb jij het opgelostquote:
Ah, ik moet nog wennen dat ik nu in een andere regio woon denk ikquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:47 schreef XL het volgende:
[..]
Vorige week waren de Amsterdammers, maar die staan niet in de file naar Amsterdam toe.
Wij zijn nu aan de beurt voor vakantie, morgen en overmorgen dus ook filevrij![]()
Yups...geen idee eigenlijk wat ze precies aan het doen zijn ermee. Voor volgende week mss even iemand lastigvallen daarover.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:50 schreef Atreidez het volgende:
Zag dat de naald ook in de stijgers stond trouwens..
Dat helpt je voorruit nietquote:Op woensdag 24 oktober 2007 05:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dak van je cabrio open helpt ook
En is best koud in de winterquote:
Warm? Warm zeg je....? Ik weet niet hoe het met jou zit maar mijn pik is erafgevroren vanochtend.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:41 schreef Elegy het volgende:
[..]
Vandaag trouwens was het weer gewoon warm 's ochtends. En mijn verwarming in de auto deed het ineens weer... vaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |