Slotervaart, Hamsterdam gisterenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:57 schreef Yorrit het volgende:
waar waren er relle dan?
Amsterdam slotervaart. Iets vaker naar het nieuws kijkenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:57 schreef Yorrit het volgende:
waar waren er relle dan?
ik heb geen tv dus..quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:02 schreef jna het volgende:
[..]
Amsterdam slotervaart. Iets vaker naar het nieuws kijken![]()
Jij hebt in ieder geval niet op mijn post gereageerd.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:40 schreef Jill-RMC het volgende:
Ben ik even 2 dagen uit de roulatie kan ik meteen 3 pagina's gaan doorlezen
Lieve, lieve JILL ... kom je binnenkort bij me eten en doe je dan staartjes in ...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:32 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Nopes, als je het lief vraagt wil ik best wel twee staartjes in doen hoor
Doe jij altijd zo lang over terugbladeren en beter kijken?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:17 schreef Jill-RMC het volgende:
Ow daar heb ik ws overheen gelezen...zal zo op mn gemak even terug gaan bladeren en wat beter gaan kijken
Vrouwen hequote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Doe jij altijd zo lang over terugbladeren en beter kijken?
![]()
Normaal gesproken niet, maar fok is echt dramatisch langzaam dus ik durfde het nog niet aanquote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Doe jij altijd zo lang over terugbladeren en beter kijken?
![]()
Cool...ik wilde vroeger altijd een tattoo van mn naam of mn sterrenbeeld ofzo in chinese tekens hebben. Alleen toen was het ineens 'in' en liep iedereen ermee...toch maar niet gedaan.quote:Op zondag 14 oktober 2007 02:52 schreef SolidasRock het volgende:
Jill-RMC, Ik kwam dit tegen tijdens een zoektochtje van me. Leek me wel leuk om aan je te laten zien. Deze tekens betekenen JILL.
Nog meer namen te vinden op http://www.pepi-apart.nl/experiences2.html
Hoe kreeg hij dat voor mekaar? Ik bedoel, het is niet eens een straf en hij heeft wel iemand vermoord? Heeft hij soms getuigen die zeggen dat het zelfverdedeging was?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:50 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet, maar fok is echt dramatisch langzaam dus ik durfde het nog niet aan
[..]
Cool...ik wilde vroeger altijd een tattoo van mn naam of mn sterrenbeeld ofzo in chinese tekens hebben. Alleen toen was het ineens 'in' en liep iedereen ermee...toch maar niet gedaan.
[sarcasme]Trouwens even weer een hoera voor het Nederlands rechtsysteem...iemand neersteken, van een dakje afkeilen en geen hulp bieden...vrijspraak en 1 jaar jeugddetentie...hulde! Ben blij dat mijn belastinggeld zo goed gebruikt wordt [/sarcasme]![]()
En nog meer goed nieuws van justitie:quote:Verdachte heeft het slachtoffer van het leven beroofd. Aanleiding hiervoor was de omstandigheid dat het slachtoffer, terwijl hij op het dak van de woning van zijn moeder stond, tegen de ramen van de woonkamer van verdachte bonsde en met spullen gooide. Verdachte zat op dat moment met zijn vader, broer, vriendin en een vriend te eten in de woonkamer. Verdachte kende het slachtoffer niet, voor hem stond er een vreemde op het dak met spullen te gooien. Het slachtoffer was daarbij psychotisch. Op het moment dat het slachtoffer doorging met het gooien van spullen terwijl de vader van verdachte buiten stond en het slachtoffer hierop aansprak, is verdachte naar het slachtoffer toegegaan en heeft hem gestoken, waarbij zij samen van het dak zijn gevallen. Het slachtoffer is later op de dag in het ziekenhuis aan zijn verwonding overleden. Daarnaast heeft verdachte in Forensisch Centrum Teylingereind samen met een medegedetineerde medewerkers bedreigd door met spullen te gooien. De rechtbank onderschrijft de conclusie van de psycholoog en de psychiater dat verdachte als verminderd toerekeningsvatbaar moet worden beschouwd. De rechtbank acht doodslag bewezen en legt een onvoorwaardelijke jeugddetentie van 12 maanden, met aftrek, op en de maatregel van Plaatsing in een Inrichting voor Jeugdigen (PIJ).
quote:Verdachte van steekpartij 't Snuitje vrij
Justitie in Den Haag heeft een van de twee Britse verdachten van de dodelijke steekpartij in café 't Snuitje in Scheveningen vrijgelaten. Dat heeft het Openbaar Ministerie (OM) vandaag laten weten.
De 49-jarige man blijft wel verdacht, maar volgens het OM zijn er "onvoldoende aanwijzingen dat hij direct bij het steken betrokken was". Bij de steekpartij op 12 augustus werd de 52-jarige eigenaar doodgestoken. Twee Britse verdachten werden in Antwerpen gearresteerd en aan Nederland uitgeleverd. De 31-jarige hoofdverdachte zit nog vast.
Gelul, om te beginnen vielen ze niet samen van het dak af, ten tweede kende hij pascal heus wel (niet persoonlijk of zo). Maar het wordt dus aangemoedigd door de rechtbank om eenieder die op je raam bonkt dood te steken. Zal ik dus onthouden voor het geval dat er een mongool hier op de ramen bonkt.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:08 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
En nog meer goed nieuws van justitie:
[..]
En als je zit dicht bij het Haagse Bos in bezuidenhoutquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:18 schreef RATMEN het volgende:
Ik woon zelf in Bezuidenhout. Buurt is goed, weinig criminaliteit, veel jonge mensen en de wijk wordt aardig aangepakt. Persoonlijk favorieten voor mij zijn Zeeheldenkwartier, Duinoord (nee niet duindorp) en Statenkwartier. Allemaal mooi wonen, maar redelijk aan de prijs.
Rijswijk ken ik niet goed, echter zal je daar eerder "rustig wonen en groen" vinden.
Als er nu ook nog andere mensen gaan wonen is het primaquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:28 schreef ook_gek het volgende:
duindorp word anders ook mooi moet ik zeggen.
Hoi,quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:58 schreef Ramona1 het volgende:
Hoi mensen,
Ik dacht zelf aan Waldeck, wat vinden jullie van die buurt? En valt Waldeck onder Loosduinen of heb ik het verkeerd begrepen? Bedankt voor alle reacties.
Kwam via googlen net achter dat dit Nieuw Waldeck is.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:10 schreef Ramona1 het volgende:
Was vorige week nog in Waldeck en vond die erg leuk. Nu weet ik niet waar ik precies was, maar het was erg knusjes daar, veel groen, water, laagbouw.
Naast Waldeck kun je ook de Vruchtenbuurt nog overwegen. Dat ligt tegen Waldeck aan. Naar wat voor soort woning ben je op zoek?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:10 schreef Ramona1 het volgende:
Wat ik eigenlijk zoek is een dorpse sfeer merk ik. En dat gevoel had ik wel in Waldeck. Welke andere wijken zijn te vergelijken met Waldeck (geen hoogbouw, word er benauwd van)?
Kan er niks moois aan ontdekken. Zielloze nieuwbouw. En duindorp wordt er niet opeens veel beter op. Als je naar dat stukje nieuwbouw kijkt , daar aan het tesselseplein. Staat er iets van een jaar of 5 ofzo. Dat stuk is nu al verpauperd, smerig zooitje daar.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:28 schreef ook_gek het volgende:
duindorp word anders ook mooi moet ik zeggen.
Het OM gaat in hoger beroep betreft pascal triep.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:14 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb veel blauw in me achtertuin![]()
Jill, de hoofdverdachte van Snuitje zit nog vast he.. Maar die straf voor die moord op Triep is natuurlijk schandalig. Toch gaan er een hoop verhalen in de buurt dat ie niet veilig zou zijn als ie vrijkwam, en nu dat zo snel al gaat gebeuren vraag ik me af of ie er wel zo blij mee moet zijn
Een 3 kamer benedenwoning met tuin i.v.m. mijn twee rooie katersquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Naar wat voor soort woning ben je op zoek?
Het zal me niets verbazen als ie op kosten van de staat een andere woning krijgt...hij is natuurlijk gedemoniseerd en zielig enzo.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:14 schreef Atreidez het volgende:
Jill, de hoofdverdachte van Snuitje zit nog vast he.. Maar die straf voor die moord op Triep is natuurlijk schandalig. Toch gaan er een hoop verhalen in de buurt dat ie niet veilig zou zijn als ie vrijkwam, en nu dat zo snel al gaat gebeuren vraag ik me af of ie er wel zo blij mee moet zijn
Die laatste zin ook…toch wel?quote:Bejaarde vrouw botst tegen muur
Den Haag - Een 84-jarige Haagse raakte op donderdag 18 oktober rond 15.00 uur in de Alphons Diepenbrockhof op een wel heel ongelukkige manier gewond. Tijdens het inparkeren had zij het gaspedaal niet helemaal onder controle. Bij het achteruit rijden trapte zij te hard het gaspedaal in waardoor zij tegen een geparkeerd staande auto reed. Vervolgens wilde zij haar rem in trappen, maar trapte per ongeluk weer het gaspedaal in. Kennelijk had zij de automaat weer ‘drive’ gezet waardoor zij met redelijke snelheid tegen een muur aanreed. De vrouw liep verwondingen aan haar knie en ribben op. De ambulance vervoerde haar naar het ziekenhuis. De politie stelt een onderzoek in naar de rijvaardigheid van de onfortuinlijke bestuurster.
Een benedenwoning met tuin ... Klinkt niet al te makkelijk. Kijk even op deze link: http://denhaag.nl.eu.org/ . De wijken rondom Waldeck zijn redelijk vergelijkbaar mijns inziens.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:37 schreef Ramona1 het volgende:
[..]
Een 3 kamer benedenwoning met tuin i.v.m. mijn twee rooie katers. Heb gelukkig genoeg wachttijd opgebouwd, dus het moet lukken. Maar wil eerst zeker weten dat ik mijn wachttijd niet verkeerd ga gebruiken. Daarom al deze vragen.
Hahahahah, je hebt helemaal gelijk, maar ik heb toch liever dat ze een taxi nemen ofzo!!!!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:46 schreef Atreidez het volgende:
Ik snap ook niet dat al die oudjes zo llaannggzzaaaamm gaanJe hebt nog maar een paar jaar, doorrijen ouwe!
Het oude centrum van Rijswijk is ook leuk wonen, rondom de Herenstraat dus.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:37 schreef Ramona1 het volgende:
[..]
Een 3 kamer benedenwoning met tuin i.v.m. mijn twee rooie katers. Heb gelukkig genoeg wachttijd opgebouwd, dus het moet lukken. Maar wil eerst zeker weten dat ik mijn wachttijd niet verkeerd ga gebruiken. Daarom al deze vragen.
www.tvportal.nlquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:33 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
WAT? Hoe kan je overleven?
*snelle reactie trouwens van mij hier*
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:37 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
www.tvportal.nl
casema/casema
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]gaat alleen binnen 1 tot 2 maanden veranderen
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:42 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Moet je er dan voor betalen?
Ik betaal 50 euro per maand voor kabel internet, ik zal toch wel niet buiten de boot vallen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Jaof een bepaald abo boven bepaalde internet snel heid voor hebben (wat ik hoorde via interne bronnen dan he dus misschien gebeurt er wel helemaal niks)
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:47 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Ik betaal 50 euro per maand voor kabel internet, ik zal toch wel niet buiten de boot vallen.
Lang leve Film1quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:01 schreef Jill-RMC het volgende:
Ow he das best handigheid...wist geen eens dat het bestond.
Maarja kwam er vandaag achter dat zelfs met tig kanalen van de digitale tv er op vrijdagavond rond 10 uur echt geen zak op tv is. Maar even een dvdtje erin geknald.
Dat is al jaren niet meer het geval. Het enige wat telt is je wachttijd.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:14 schreef Atreidez het volgende:
WachttijdIn Den Haag werkt het volgens mij met max leeftijden voor bepaalde woningen. Degene die nog onder die leeftijd zit maar het eerste jarig is heeft eerste keuze lama zeggen. Dat was paar jaar terug zo, misschien hebben ze het tegenwoordig eerlijker gemaakt
Voorburg mag ook ,maar heb liever Rijswijk. Meer groen en een leuke winkelcentrum. Ik blijf een vrouwquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:31 schreef soapie het volgende:
[..]
Het oude centrum van Rijswijk is ook leuk wonen, rondom de Herenstraat dus.
En Voorburg is dat geen optie????
Heb die website al bekeken een aantal dagen geleden, maar bedankt in ieder geval! Wordt zeker gewaardeerd.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:57 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Een benedenwoning met tuin ... Klinkt niet al te makkelijk. Kijk even op deze link: http://denhaag.nl.eu.org/ . De wijken rondom Waldeck zijn redelijk vergelijkbaar mijns inziens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |