Was het maar zo simpel...quote:Op zondag 4 november 2007 17:11 schreef HaPpY_MuShRoOm het volgende:
Snap alleen dat gedoe met die verschillende tijdlijnen en Hiro's niet helemaal. Soms denk je dat Hiro alles kan oplossen door tijd stil te zetten, maar dat gebeurt vaak niet. Beetje vaag afgewerkt, soms.
Ik ging eigenlijk ook steeds uit van lichtbronnen, door energie enzo. Idd van die radioactieve gast.quote:Op zondag 4 november 2007 13:13 schreef MadGuy het volgende:
Maakte hij dan echt wel vuur, vraag ik me af? Wat je zag waren toch van die enorme lichtbronnen of niet? Ik weet het ook niet helemaal zeker hoor...
Je zag eerder al dat d'r prachtige hoofdje opensneed.quote:Op zondag 4 november 2007 17:11 schreef HaPpY_MuShRoOm het volgende:
Stond al raar te kijken toen Nathan zomaar wegvloog uit die persconferentie, en ik kon ook al niet geloven dat de echte Nathan opdracht zou geven om alle andere mensen met krachten te laten uitroeien.
ik kon vorige donderdag niet kijeken en komende ook niet. Aangezien ik een ramp ben met videorecorderds (neem altijd verkeerde zender/datum/band opquote:Op zondag 4 november 2007 13:13 schreef MadGuy het volgende:
..
Ik kon me overigens toch niet bedwingen. Ik heb de laatste paar afleveringen gisteravond afgekeken op dvd.En ik ben nu heel, heel erg verliefd op Heroes.
![]()
Leuk om te weten: Adrian Pasdar (Nathan) heeft Zachary Quinto (Sylar) de teksten laten inspreken op zijn manier, om zo een referentie te hebben hoe hij Sylar als Nathan het beste kon spelen. Als je er niet op let is het gewoon een wat donkerdere Nathan, een beetje depri, maar als je er wel op let is het inderdaad net Sylar als Nathanquote:Op zondag 4 november 2007 17:11 schreef HaPpY_MuShRoOm het volgende:
Echt schitterend, die laatste aflevering. Wat een pik is trouwens die gast met wie Claire zou gaan trouwen!
Enneuh, Sylar = NathanHoe verzinnen ze het! Briljant! Stond al raar te kijken toen Nathan zomaar wegvloog uit die persconferentie, en ik kon ook al niet geloven dat de echte Nathan opdracht zou geven om alle andere mensen met krachten te laten uitroeien.
Snap alleen dat gedoe met die verschillende tijdlijnen en Hiro's niet helemaal. Soms denk je dat Hiro alles kan oplossen door tijd stil te zetten, maar dat gebeurt vaak niet. Beetje vaag afgewerkt, soms.
=)quote:Op maandag 5 november 2007 16:00 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Leuk om te weten: Adrian Pasdar (Nathan) heeft Zachary Quinto (Sylar) de teksten laten inspreken op zijn manier, om zo een referentie te hebben hoe hij Sylar als Nathan het beste kon spelen. Als je er niet op let is het gewoon een wat donkerdere Nathan, een beetje depri, maar als je er wel op let is het inderdaad net Sylar als Nathan.
quote:Op woensdag 7 november 2007 18:28 schreef Markeerstift het volgende:
Haha, had twee nachten geleden een Heroes droom. Ik was zelf ook een van de heroes: ik kon zien waar andere mensen mee bezig waren en waar zij zich bevonden. Gewoon door mijn ogen dicht te doen en aan ze te denken.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha... als ik een stukje moet lopen... denk ik dan altijd aan dat ik Hiro was.. kon ik gewoon ffies teleporterenquote:Op woensdag 7 november 2007 18:28 schreef Markeerstift het volgende:
Haha, had twee nachten geleden een Heroes droom. Ik was zelf ook een van de heroes: ik kon zien waar andere mensen mee bezig waren en waar zij zich bevonden. Gewoon door mijn ogen dicht te doen en aan ze te denken.![]()
Daar ben ik halverwege het 1e seizoen al mee gestopt..het werkt nooitquote:Op woensdag 7 november 2007 19:30 schreef Treveo het volgende:
[..]
Haha... als ik een stukje moet lopen... denk ik dan altijd aan dat ik Hiro was.. kon ik gewoon ffies teleporteren
quote:Op woensdag 7 november 2007 19:48 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Daar ben ik halverwege het 1e seizoen al mee gestopt..het werkt nooit![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 november 2007 19:48 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Daar ben ik halverwege het 1e seizoen al mee gestopt..het werkt nooit![]()
![]()
Ik wil die van Micah.... lekker onopvallend en kan ik zoveel geld pinnen als ik wilquote:Op woensdag 7 november 2007 22:36 schreef Sammetje het volgende:
[..]
![]()
Het lijkt me heerlijk, maar ben er alleen nog niet uit welke gave ik zou willen.........
Of via al die webcams gaan kijken wat mensen allemaal doenquote:Op woensdag 7 november 2007 22:51 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ik wil die van Micah.... lekker onopvallend en kan ik zoveel geld pinnen als ik wil
NIET VERGETEN!!!!!quote:Op woensdag 7 november 2007 22:58 schreef Houniet het volgende:
geweldig die reacties
trouwens, morgen moet ik het weer opnemen
Hubbie wie?quote:Op woensdag 7 november 2007 23:03 schreef Sammetje het volgende:
[..]
NIET VERGETEN!!!!!![]()
Hubbie is morgenavond weg, dus zal ik het ook proberen niet te vergeten op te nemen.
Hihi.....Hubbie als in Husband.....manlief....in klare hollandse taalquote:
Hehe, beetje ouderwets ja, ach, als je het maar kan zien, toch?quote:Op donderdag 8 november 2007 20:46 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Hihi.....Hubbie als in Husband.....manlief....in klare hollandse taal![]()
Maarre, video is geprogrammeerd......ouderwets he, video!
*gebruikt ook nog steeds de ouderwetse video hoorquote:Op donderdag 8 november 2007 20:46 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Hihi.....Hubbie als in Husband.....manlief....in klare hollandse taal![]()
Maarre, video is geprogrammeerd......ouderwets he, video!
Candice... ze kan NIET van persoon wisselen... ze maakt gewoon illusiesquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:15 schreef Houniet het volgende:
ik heb het net gekeken
geniale aflevering. en die Sylar: "mama"
!
en die vrouw die van persoon kan wisselen
hoe heet zij [ afbeelding ]zij is gewoon perfect
Candicequote:Op vrijdag 9 november 2007 14:45 schreef Treveo het volgende:
[..]
Candice... ze kan NIET van persoon wisselen... ze maakt gewoon illusies
Nee... daarna nog 7quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Was weer een leuke aflevering, nog 2 te gaan
ik hoop hetquote:Op zaterdag 10 november 2007 12:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat is toch alleen een tijdelijk iets ivm die staking.
De uitzendingen van seizoen 1 in Nederland gaan gewoon door, zover ik weet.quote:
Idd... Houniet: Staking in film- en televisielandquote:Op zaterdag 10 november 2007 13:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De uitzendingen van seizoen 1 in Nederland gaan gewoon door, zover ik weet.
Alleen de uitzendingen van seizoen 2 in Amerika komen binnenkort, door de WGA staking, tot een versneld einde.
Echt niet.... volume 1 en 2 worden iig zeker uitgezonden.... volume 2 is btw 11 afleveringenquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:51 schreef Ja-Ik het volgende:
volume 1 heeft ook nog maar 2 afleveringen dus het zou een beetje lullig zijn als ze het nu zouden stop zetten he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |