whahahahaquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:12 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik moet het opnemen denk ik, dan kijk ik het morgen dus dan duurt het minder lang tot de volgende aflevering
Ja, maar een keer met school naar Amsterdam geweest op een donderdag en vrijdag. Daardoor al een aflevering gemist. Toen heb ik eentje wel teruggekeken via een site, maar ik heb blijkbaar nóg een aflevering gemist.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:40 schreef Houniet het volgende:
Mohinder![]()
@ Bupatih: hoe kan je nou een aflevering gemist hebbenjij kijkt toch ook elke week
dat is lekker danquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar een keer met school naar Amsterdam geweest op een donderdag en vrijdag. Daardoor al een aflevering gemist. Toen heb ik eentje wel teruggekeken via een site, maar ik heb blijkbaar nóg een aflevering gemist.
Litteken? Volgens mij ben ik iets vergetenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:45 schreef Radobe het volgende:
En zo komt Peter dus aan zijn litteken waar Hiro het over had.
De schade valt mee.quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:06 schreef AjaxGirl1 het volgende:
En wat betreft Peter... Jammer dat zijn mooi haarpluk nu weg is.![]()
In de metro, helemaal in het begin. Toen zat Peter met Mohinder in de metro en toen stond de tijd stil en daar was Hiro met zijn zwaard.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:50 schreef Xurk het volgende:
[..]
Litteken? Volgens mij ben ik iets vergeten
Welke aflevering was dan geweest?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:45 schreef Radobe het volgende:
En zo komt Peter dus aan zijn litteken waar Hiro het over had.
The Parasite.quote:
Ik denk het wel. Peter is al met Claire in aanraking geweest, dus heeft hij ook haar krachten overgenomen. Denk ik...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:50 schreef YPrue het volgende:
[..]
The Parasite.
Ik vraag me eigenlijk af of hij überhaupt een litteken krijgt door Sylars hersenchirurgie. Groeit dat niet weer meteen dicht?![]()
Of Nederlandsquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:06 schreef AjaxGirl1 het volgende:
EINDELIJK weten wij wie Linderman is.
Het valt mij op dat er paar mensen rondlopen met een 'taal talent'. De ene spreekt vloeient japans en de ander vloeient fransknap hoor
De enige met een talenknobbel is de moeder van Nathan en Peter. Dat is dan ook heel erg begrijpelijk, aangezien ze met al die gasten samenwerkt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:06 schreef AjaxGirl1 het volgende:
EINDELIJK weten wij wie Linderman is.
Het valt mij op dat er paar mensen rondlopen met een 'taal talent'. De ene spreekt vloeient japans en de ander vloeient fransknap hoor
Verder een geweldige einde!! Mohinder!![]()
En wat betreft Peter... Jammer dat zijn mooi haarpluk nu weg is.![]()
dan ben je niet de enigstequote:Peter en Mohinder....die mogen echt de serie niet uit hoor, want dan wordt Sammetje erg drietig......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |