Ach ik heb een tijdje prison break gevolgd dus valt me hartstikke meequote:Op donderdag 15 november 2007 22:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ben ik de enige of begint Heroes bij jullie ook een beetje te vervelen? Ik vind het veel te lang duren.
ben ik helemaal met je eensquote:Op donderdag 15 november 2007 22:26 schreef Piepje het volgende:
Mou bij mij verveelt t absoluut niet. De afgelopen weken vond ik het echt extreem spannend.
Is nu volgende week de laatste aflevering?
Ja.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:26 schreef Piepje het volgende:
Is nu volgende week de laatste aflevering?
Eh... seizoen 1 heeft 23 afleveringen...quote:Op donderdag 15 november 2007 22:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
ben ik helemaal met je eens
en ja, volgende week laatste aflevering
toch Treveo
daarom vroeg ik het aan jouquote:Op donderdag 15 november 2007 22:36 schreef Treveo het volgende:
[..]
Eh... seizoen 1 heeft 23 afleveringen...
Deze was 'landslide'....de 22e afleveringquote:
22 is net geweest, dus nog 1 te gaanquote:
zie je nou wel Trevquote:Op donderdag 15 november 2007 22:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
22 is net geweest, dus nog 1 te gaan
Idd... en dan nog 8 van het seizoen 2quote:Op donderdag 15 november 2007 22:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
22 is net geweest, dus nog 1 te gaan
Ik wist alleen niet waar jullie waren... dus toen maar meteen gezegd hoeveel afleveringen er zijn in totaalquote:
Dus ze zenden direct seizoen 2 er achter aan uitquote:Op donderdag 15 november 2007 22:47 schreef Treveo het volgende:
[..]
Idd... en dan nog 8 van het seizoen 2
Volgens mij niet direct... zal wel een tijdje tussenin zitten lijkt mequote:Op vrijdag 16 november 2007 14:11 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dus ze zenden direct seizoen 2 er achter aan uitDat zou echt geweldig zijn
Ik las namelijk idd daar net ook iets over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |