Ja, dan moet ik heel dat forum door gaan nemen. Ik hoef alleen maar even snel te weten wat er zo bijzonder aan is. Hoef niet gelijk de hele auto te kennen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:48 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
http://forum.rx8nl.com/cgi-bin/mwf/forum_show.pl
Er zit een Wankel motor in.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:23 schreef KosterT het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik heel dat forum door gaan nemen. Ik hoef alleen maar even snel te weten wat er zo bijzonder aan is. Hoef niet gelijk de hele auto te kennen.![]()
Dude, kijk die foto's anders nog even.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:18 schreef KosterT het volgende:
Is er nog iets bijzonders aan die bak behalve dat er maar 2150 van gemaakt zijn?
En psst, t'is enige, geen enigste...
Ik wil ook even weten wat het deze versie zo speciaal maakt. Is da Velours, suede of leder bekleding?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dude, kijk die foto's anders nog even.
Dit is een van de bijzonderste auto's die er zijn op de weg.
Het hele design met de suicide doors, de wankelmotor, de beperkte oplage van deze special edition, 9500 toeren, de kleur. Gewoon een erg vette bak
En overgekocht btw
Waarom kijk je niet gelijk even op Rotarynews.com?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:03 schreef Faxie het volgende:
Ik bedoel de enigste 'Shinka' uitvoering he, niet de enigste RX8.
Ik heb momenteel geen vaste aansluiting, maar zal later wel foto's plaatsen.
Het gaat om deze uitvoering:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:18 schreef KosterT het volgende:
Is er nog iets bijzonders aan die bak behalve dat er maar 2150 van gemaakt zijn?
En psst, t'is enige, geen enigste...
http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_RX-8quote:Shinka / Evolve / Sports Prestige Limited
Mazda introduced a special Shinka edition to the U.S. market in 2005, and to the UK market in 2006 where it was branded as the Evolve. Unique features include Shinka badges on the B-pillars, re-styled mirrors, alcantara-trimmed leather seats on the 2006 MY, stiffer chassis and suspension tuning, and polished wheels. For the 2005 MY, the Shinka was only available in Black Cherry Mica, and in 2006, it was available in Copper Red as well as some of the standard model colors. Power output remains unchanged from the standard models. This model is also offered in Japan as the Sports Prestige Limited RX-8. The Shinka option is not available for 2007.
quote:Op zondag 30 maart 2008 13:29 schreef WoefieBlaf het volgende:
Leuke auto om te zien!! Jammer dat er vaak maar een 1,3 liter motor inzit en je dus alleen weer dat uiterlijk vertoon hebt. Maar verder aardige spoliers en wielen die je er op hebt gezet.
ja en nog een wankele motor ook. ipv dat ze er nou een stevige motor in zetten.quote:Op zondag 30 maart 2008 13:29 schreef WoefieBlaf het volgende:
Leuke auto om te zien!! Jammer dat er vaak maar een 1,3 liter motor inzit en je dus alleen weer dat uiterlijk vertoon hebt. Maar verder aardige spoliers en wielen die je er op hebt gezet.
Typisch geval van spoiler sjonnie zonder auto kennisquote:Op zondag 30 maart 2008 13:29 schreef WoefieBlaf het volgende:
Je bent bekend met het principe van de wankelmotor?quote:Op zondag 30 maart 2008 13:29 schreef WoefieBlaf het volgende:
Uhm, dit is sarcasme toch?quote:Op zondag 30 maart 2008 13:29 schreef WoefieBlaf het volgende:
Sparen en thuis wonenquote:Op zondag 30 maart 2008 19:22 schreef Sloper het volgende:
Wat doe jij voor werk, dat je op je 24ste zo'n mooie auto kan betalen?
Sorry, niet aan gedacht. Zal het binnenkort eens doenquote:Op zondag 30 maart 2008 15:46 schreef isitreal het volgende:
heb je ook foto's van de motor of is het 1 en al kappen?
Beste reactie @ topic!quote:Op zondag 30 maart 2008 13:29 schreef WoefieBlaf het volgende:
1.3 inderdaad. rotary mufuckaaquote:
Uhm Van Vliet personenauto's misschien? Of bedoel je de velgenboer? Hogendoorn wheels heet die. Weet niet of dat het waalhavengebied is, ik ken dat verder nietquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:05 schreef Rick_dB het volgende:
weleens in het waalhavengebied geweest? zag namelijk iets wat hierop leek voorbij rijden en geparkeerd staan bij een bedrijf, geen idee hoe het heet ook al kom ik er vaak zat lol
Ik vind het glimmen juist meevallen, maar da's smaakkwestie natuurlijk. M'n oude velgen glimmen ook als de pest als ze goed gepoetst zijn. Matte of donkere velgen vind ik niet mooi afsteken aan de rest van de auto. Tevens te dichte velgen (meerspaaks oid). Volledig chromen velgen vind ik te ver gaan.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:58 schreef Rick_dB het volgende:
nah, mijn eerlijke mening is dat het
1) teveel glim is
2) beetje op een wieldop lijkt..
In principe hebben ze dezelfde spaakvorm als de oude, da's ook een van de redenen dat ik ze zo mooi vindquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:47 schreef Anne het volgende:
Hoe langer ik er naar kijk, hoe meer ik de velgen eigenlijk niet vind misstaan.
haha ja idd, typfoutjequote:Op zondag 17 oktober 2010 01:51 schreef Faxie het volgende:
Die dubbele spaak look vind ik nou een van de dingen die de velgen uniek en mooi maakt![]()
Jdm bedoel je trouwens neem ik aan
Shootje ben ik altijd voor inquote:Op zondag 17 oktober 2010 10:00 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
haha ja idd, typfoutjewie weet over een paar jaar dat ik het oudere broertje bezit, als je de rex dan nog hebt kunnen we mooi een shootje doen
HiHi, zulke heb ik (replica's, maar wist niet dat het replica's waren, vond het gewoon mooie velgen!(foto staat in fb)quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:40 schreef Rick_dB het volgende:
velgentip voor in de toekomst:
Volk Racing TE37
[ afbeelding ]
ooit wel echte toch?quote:Op zondag 17 oktober 2010 10:43 schreef garnage-patrick het volgende:
[..]
HiHi, zulke heb ik (replica's, maar wist niet dat het replica's waren, vond het gewoon mooie velgen!(foto staat in fb)
Ontopic, maak eens betere foto's! misschien komt het door de kwaliteit v/d foto! ik had ze persoonlijk wel wat groter gedaan!
Komt inderdaad door de kwaliteit, maar ik heb geen fatsoenlijke camera. Heb wel een fotoshoot aangeboden gekregen, dus dat gebeurt binnenkort.quote:Op zondag 17 oktober 2010 10:43 schreef garnage-patrick het volgende:
[..]
HiHi, zulke heb ik (replica's, maar wist niet dat het replica's waren, vond het gewoon mooie velgen!(foto staat in fb)
Ontopic, maak eens betere foto's! misschien komt het door de kwaliteit v/d foto! ik had ze persoonlijk wel wat groter gedaan!
Dit dus. Eerst dacht ik, ughh.. maar als je blijft kijken en vooral de eerste foto overslaat staan ze 'm wel ja.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:47 schreef Anne het volgende:
Hoe langer ik er naar kijk, hoe meer ik de velgen eigenlijk niet vind misstaan.
Die vrouw in die Atos?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:16 schreef Jordy-B het volgende:
[ afbeelding ]
De buurvrouw vindt hem ook mooi.
M'n record in 3 jaar is 1 op 8,4...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:58 schreef silenthill het volgende:
Vette bak.
Ik vond de RX7 al heel mooi destijds.
De RX7 1300 doet zo'n 1 op 6...
Is de jouwe wat zuiniger bij rustig rijden??
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die vrouw in die Atos?
Da's m'n moeder
het zijn klinkers/stenen, geen tegelsquote:Op woensdag 20 oktober 2010 01:39 schreef Rick_dB het volgende:
aan de tegels te zien heb je je eigen parkeerplek hehe
Eunos Cosmo 20b, of een RX7 FC Turbo2 Cabrioquote:Op woensdag 20 oktober 2010 07:42 schreef Anne het volgende:
Dus eigenlijk moet er nog een auto bij? Wat wordt het?
Ben jij een kloon van zquing?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Eunos Cosmo 20b, of een RX7 FC Turbo2 Cabrio
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van zquing?
Welke droomauto heb jij?!
Woonde.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:56 schreef Oksel het volgende:
Thuis wonen..
Tja, dan kun je wel een leuke auto rijden. Of je zorgt voor een fatsoenlijke baan, dan kan het zelf beiden..
Voor 15k heb je er 1, dus dat kun je rustig van een schoonmakersbaantje doen, inclusief onderhoud als je thuis woont.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:01 schreef Rick_dB het volgende:
jealousy is a bitch, aint it. en hij zal het vast niet van een schoonmaakbaantje doen, wankelmotoren vragen veel meer tlc dan de opel van je ma
Nee ben geen kloonquote:Op woensdag 20 oktober 2010 12:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van zquing?
Welke droomauto heb jij?!
Als je thuis woont kan je idd wat langer doorsparen voor leuke dingenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:03 schreef Oksel het volgende:
[..]
Voor 15k heb je er 1, dus dat kun je rustig van een schoonmakersbaantje doen, inclusief onderhoud als je thuis woont.
quote:BMWOp woensdag 20 oktober 2010 17:32 schreef Oksel het volgende:
Nee, ik had niet langer thuis willen wonen..En ik ben nu 26 en rij een 5 jaar oude BMW. Dus mag niet klagen.
quote:Je moet wat voorzichtiger zijn met warmrijden enzo, dan gaan ze nog best lang mee hoorOp woensdag 20 oktober 2010 16:50 schreef silenthill het volgende:
Is het niet zo dat die wankelmotoren eerder gereviseerd moeten worden.
ik dacht dat dat bij de oude rx7 bij de 100.000 km al het geval was. Of heb ik het mis.
Dat was voor mij een reden om er geen te kopen + het feit dat de rx7 1300 een zeer hoog verbruik heeft.
Verders blijf ik hem zeer strak vinden. Zowel de rx7 als de rx8
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |