Ach, ik vind het toch wel dik hoor! Hij had er natuurlijk ook wel recht op na die jaren lange inzet van hem. Ondanks zijn in mijn ogen zeer matige sets die ik hoor van hem is het wel een icoon gezien zijn gigs en ASOT. ASOT heeft me super lang kunnen boeien en door mannen als Armin heb ik zelf ook gear aangeschaft dus wat dat betreft vind ik het wel oke eigenlijkquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:37 schreef DreamAway het volgende:
owja, Armin is officieel nummero 1 in de dj mag top 100!Ben blij voor hem, al word ik er zelf misschien niet blij van!
het enige leuke hieraan is dat het een NL-er is.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:37 schreef DreamAway het volgende:
[..]
owja, Armin is officieel nummero 1 in de dj mag top 100!Ben blij voor hem, al word ik er zelf misschien niet blij van!
[..]
hierbij wat pics van het magazine zelf...tis voor t echie!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lees net dat het mischien nep is.
ja, die staat bij mij ook id planning, meteen ElSandro weer eens checken!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:29 schreef Malebolgia het volgende:
vooral ook vet dat Diggie op nr 3 staat nu. Extreem hoog voor een progressive DJ, maar zeker niet onterecht. 7-12 weer in de Panama, wees erbij! Ik ken iig geen DJ die zulke soepele en perfecte mixes produceert tijdens het draaien als John!
Had je Progression nog niet geluisterd? Vind t echt een vet nummer!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:28 schreef Veersesmurf het volgende:
Net Markus Schulz @ ADE gevonden. Zie ik Markus Schulz feat. Departure - Cause You Know (Remix) in de tracklist staan. Die plaat ken ik niet, maar ben aardig fan van Schulz en nog meer van Departure
uhm...volgens mij snap ik je niet helemaalquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:05 schreef DreamAway het volgende:
[..]
Had je Progression nog niet geluisterd? Vind t echt een vet nummer!
Progression, t album waar Cause you know op staat? Je zegt net dat je em nog niet kende, die plaat.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:09 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
uhm...volgens mij snap ik je niet helemaal![]()
![]()
Dit wordt echt weer gruwelijk dik!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:29 schreef Malebolgia het volgende:
vooral ook vet dat Diggie op nr 3 staat nu. Extreem hoog voor een progressive DJ, maar zeker niet onterecht. 7-12 weer in de Panama, wees erbij! Ik ken iig geen DJ die zulke soepele en perfecte mixes produceert tijdens het draaien als John!
41 euroquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:52 schreef DreamAway het volgende:
Nieuwe aankondiging, nu t toch al goed gaat met Armin!
Armin Only 2008
19 april 2008
22:00-07:00
Jaarbeurs Utrecht
ticket: € 41,-
www.arminonly.nl
gegarandeerd daarbij!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:52 schreef DreamAway het volgende:
Armin Only 2008
19 april 2008
Jaarbeurs Utrecht
www.arminonly.nl
vorig jaar ahoy was ook al 38 ofzo. Hoop dat de jaarbeurs wel n verbetering is, met name zonder UDC...quote:
Ik blijf het veel geld vinden voor 9 uur Arminquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:15 schreef DreamAway het volgende:
[..]
vorig jaar ahoy was ook al 38 ofzo. Hoop dat de jaarbeurs wel n verbetering is, met name zonder UDC...
Idd, echt belachelijk dat ik me als student druk maak om 40 euroquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:02 schreef BlaZ het volgende:
Vergelijk het eens met een concert van U2 ofzo. Zowieso dat je je druk gaat maken om 40 eurotjes, kan je niet eens mee voltanken
Eerste editie Armin onlyquote:
oh studentquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, echt belachelijk dat ik me als student druk maak om 40 euroSorry, ik zal voortaan wat beter nadenken voor ik wat post
Ja, wat dacht je dan, dat ik een burger wasquote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:52 schreef DreamAway het volgende:
Armin Only 2008
19 april 2008
Jaarbeurs Utrecht
www.arminonly.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |