Zeg je ook even dat ik zulk lekker draadjesvlees aan het braden ben?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je bent zielig.
Dus we gaan niet uiit dit weekend?![]()
Nee, ik heb alles afgezegd, ballet vanavond, shoppen morgenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je bent zielig.
Dus we gaan niet uiit dit weekend?![]()
wat ben jij lekker draadjesvlees aan het braden, ik zou er bijna spontaan trek in krijgen!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:25 schreef covie het volgende:
[..]
Zeg je ook even dat ik zulk lekker draadjesvlees aan het braden ben?
Ja voor de mensen die het niet zo goed geregeld hebbena ls mij is het inderdaad nu pas weekend jaquote:
Draadjesvleesquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:25 schreef covie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:28 schreef Aarti het volgende:
[..]
wat ben jij lekker draadjesvlees aan het braden, ik zou er bijna spontaan trek in krijgen!
En uit mijn mond zegt het heel wat, aangezien ik geen rundvlees eetquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:30 schreef covie het volgende:
[..]
Thnx
![]()
Shoppen afzeggenik denkdat ik jou ook best zielig vind
beterschap
![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Draadjesvlees![]()
.
Ik ben dus niet de enige die dat zo noemt... laatst werd ik door alle collega's heel raar aangekeken omdat ze er nog nooit van gehoord hadden.
wat goed, gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:35 schreef crossover het volgende:
* crossover heeft een kamer in Tilburg![]()
![]()
Feli!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:35 schreef crossover het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:33 schreef Aarti het volgende:
[..]
En uit mijn mond zegt het heel wat, aangezien ik geen rundvlees eet![]()
Dank je, ik baal wel echt, ik heb ZO hard nieuwe kleren nodig![]()
ik eet het uit religieuze overwegingen niet, evenals varkensvleesquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:42 schreef covie het volgende:
[..]
Heerlijk juist!!!
Ik heb gelukkig vorige week nog een paar kleren gehaald. Maar ik moet nog wel een keer want hier kom ik de winter sowieso niet mee door.
Wat ben je lekker draadjesvlees aan het maken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:25 schreef covie het volgende:
[..]
Nee, ze noemden het hamlappenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:34 schreef covie het volgende:
[..]
Dat is gewoon een gebrek in hun opvoeding... noemen ze het dan echt runderrib lap
Of hebben ze het gewoon nooit gehad?
Het duurt inderdaad zeker 2 uur voor het klaar is. Maar het is het ook dubbel en dwars waard (mits lekker gemaakt) [ afbeelding ]
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:35 schreef crossover het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:54 schreef Kuukske het volgende:
Tof Cross. Maar waarom niet in Arnhem?
quote:
quote:
schijnbaar, jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:35 schreef Kuukske het volgende:
Het is tegenwoordig rustig op vrijdag avond eer. Sorry.
Pas je wel op? Voor je het weet zit je morgen weer zonder geld en etenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
schijnbaar, ja
Lekker dan.
Nou ga ik gelukkig alsnog bier drinken.
Ik vond nog 100 euro
Mja, maar ik had nog 30 centquote:
Ja, ik moet er wle mak aan mee doenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pas je wel op? Voor je het weet zit je morgen weer zonder geld en eten.
ja, ik heb ook vanalles in te halen....quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:24 schreef crossover het volgende:
Ook niet echtIk zal wel weer overgehaald worden om mee te gaan zuipen, maar ik wil eigenlijk nog veel studeren want heb nog veel in te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |