ga je een keer met me uit dan?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je hebt me nooit uit gevraagd
hup naar bed jijquote:
weten wequote:
*kruipt snel bij M in bed...quote:
jaquote:
ik kruip ook mijn bed in....quote:[..]
*kruipt snel bij M in bed...
Tot morgen lieve kijkbuiskinders![]()
Die van jou was veel mooier!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
Ga mee naar m'n collegequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 08:47 schreef Kuukske het volgende:
Haai. Ik verveel me.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:01 schreef crossover het volgende:
[..]
Die van jou was veel mooier!!Dank je. Maar waarom is 'ie veranderd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is keiverweg. Maar op zich wel leuk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:02 schreef crossover het volgende:
Ga mee naar m'n collegeinleiding en geschiedenis van de psychologie
Zie ik je om 10.45 in collegezaal WZ1 van de UvT? Mooi, ik moet nu gaan, tot zo
Goeie tt!quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:01 schreef crossover het volgende:
[..]
Die van jou was veel mooier!!Ohh verraaier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |