Denk et niet.. hij het geen geld johquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:07 schreef Houniet het volgende:
volgens mij is eer-ik gewoon naar de overkant![]()
pciesquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:08 schreef Muck het volgende:
[..]
echt extreem lang is M ook niet hoor,
1.85 ofzo....
Ze woont er sinds 2 maandjesquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:09 schreef covie het volgende:
[..]
Is het nou wel of niet een nieuw huisje![]()
quote:
lieverd, ik zei net al: ik woon er net maandjesquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:09 schreef covie het volgende:
[..]
Is het nou wel of niet een nieuw huisje![]()
wMz dusquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:12 schreef MPG het volgende:
Ze woont er sinds 2 maandjes
De foto is gemaakt toen ze NET de sleutel had
Dat weet ik niet, hoe lang?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:12 schreef DaMart het volgende:
Ben ik nou echt de langste KSC'er dan?
Dan kan hij nog altijd kost en inwoning aanbieden tegen het recht op uitwoning...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Denk et niet.. hij het geen geld joh![]()
[..]
Jouw uitzicht is best mooi jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:10 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, ik heb een heel mooi uitzicht
denk ik....
Whehequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Potver, dat is nog 10 cm kleiner ook dan ik ben... en als hij er dan al last van heeft...
Zul je altijd zienquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Neem een Apple
[..]
[..]
Ik ben 1.86 m
1 meter en ongeveer 95 cm.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, hoe lang?
Whehe...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan kan hij nog altijd kost en inwoning aanbieden tegen het recht op uitwoning...
Ja totdat Damart erbij komtquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Jouw uitzicht is best mooi ja
[..]
Whehe
[..]
Zul je altijd zien... Baas boven baas
![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:13 schreef Memento-Mori het volgende:
ik word van feel like flying altijd zo vrolijk
Whehequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja totdat Damart erbij komt
ken ik nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:13 schreef Memento-Mori het volgende:
ik word van feel like flying altijd zo vrolijk
Sorry ik volg het allemaal niet meer zo vandaagquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:13 schreef Muck het volgende:
[..]
ja! eigenlijk wel
[..]
lieverd, ik zei net al: ik woon er net maandjes
de keuken is op de foto nog heel netjes omdat ik die heb gemaakt vlak voor ik in ging ruimen
Of het een bos is weet ik niet, wel heel veel groen inddquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:16 schreef Houniet het volgende:
Muck waar kijk jij op? op bos?
geeft niet, we gaan ook kei-snel!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:16 schreef covie het volgende:
[..]
Sorry ik volg het allemaal niet meer zo vandaag![]()
Ik ben trouwens 1.72Niet dat het erg interessant is.. maar toch
![]()
*krukje paktquote:
quote:
ja, bosquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Of het een bos is weet ik niet, wel heel veel groen indd
Muck kijkt zelf vooral uit op de sterrenhemel, mits nacht en onbewolkt
eens even kijken wat limewire daarvan kan maken....quote:
Jawel... als je het nummer hoort ken je het.quote:
Goed bezigquote:
oh die!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:19 schreef covie het volgende:
[..]
Jawel... als je het nummer hoort ken je het.
I feel like flyiiiing lalalalalalal alalalalalalala
ja hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:22 schreef covie het volgende:
[..]
Luister je ook wel andere dingen dan racoon eigenlijk?![]()
ja erg hequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:23 schreef covie het volgende:
[..]
Het wordt ook wel erg duidelijk he... als ik er alleen I voor zet en lalalalala achter
![]()
Oh dan is het denk ik toevalligquote:
geen dankquote:
dat is het betere werkquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:29 schreef DaMart het volgende:
Als ik 's ochtends de gordijnen van mijn slaapkamer open schuif, heb ik zicht op duinen.
ook leukquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:27 schreef Houniet het volgende:
@ Muck: ik kijk uit op een grote vijver
quote:@ MPG: sterrenhemelheb een keer met een meisje zo gelegen
s' nachts aan de ijssel
quote:@ frits: goed bezig
quote:
Ik kijk uit op een middelbare school, sporthal, tuinen en gemeentelijke groenstrookquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:30 schreef covie het volgende:
Wat heeft iedereen hier mooi uitzicht zeg![]()
ho even, M heeft een mooi uitzicht bij mij....quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:30 schreef covie het volgende:
Wat heeft iedereen hier mooi uitzicht zeg![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:32 schreef Muck het volgende:
[..]
ho even, M heeft een mooi uitzicht bij mij....
ik zie alleen het raamkozijn
Dank je!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:27 schreef Houniet het volgende:
@ Muck: ik kijk uit op een grote vijver
@ MPG: sterrenhemelheb een keer met een meisje zo gelegen
s' nachts aan de ijssel
@ frits: goed bezig
Sweetquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:29 schreef DaMart het volgende:
Als ik 's ochtends de gordijnen van mijn slaapkamer open schuif, heb ik zicht op duinen.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Over een paar jaar koop ik dan een huis met aan een kant duinzicht, en aan de andere kant zeezicht![]()
... mits niet weer iemand de jackpot van de Staatsloterij voor mijn neus wegkaapt.
Zandvoort!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dank je!
[..]
Sweet
Waar woon je?
doe ik ook weleens als ik mijn gordijn niet te pakken krijgquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kun je geen kruk erbij pakken dan?
Oh gelukkig...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kijk uit op een middelbare school, sporthal, tuinen en gemeentelijke groenstrook![]()
de mijne uit wijk bij duurstedequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nice, mijn pa komt daar vandaag
Ik was al ff bang dat ik de enige wasquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:36 schreef covie het volgende:
[..]
Oh gelukkig...
Ik heb namenlijk ook een uitzicht op ong. 5 andere tuinen. En een rij huizen aan de achterkant.
En een straat en een rij huizen aan de voorkant.
Nou ja nog even dan.
Maar dan, als het goed gaat. Zie ik een speeltuin aan de voorkant.
En onze tuin (die is aardig groot dan) en een rij bomen daarachter aan de achterkant
jij hebt bij mij toch mooi uitzichtquote:
Dat is waarquote:
Mijn moeder komt uit Oudewater en ik uit Frieslandquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:36 schreef Muck het volgende:
[..]
de mijne uit wijk bij duurstede
en mijn moeder ook
en tja, ik ook
Die door de buurt wordt misbruikt als hondenuitlaatplek jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:39 schreef covie het volgende:
[..]
Jij ziet tenminste nog een gemeentelijke groenstrook![]()
Met ae hè, Bloemendaelquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:40 schreef Houniet het volgende:
Zandvoortheb familie in Bloemendaal en Haarlem
hou ik je aanquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Mijn moeder komt uit Oudewater en ik uit Friesland
I'll explain later
Die van mij ook!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nice, mijn pa komt daar vandaag
Oh ja, nee die hebben mijn buren niet nodig want die laten de hond niet uitquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Die door de buurt wordt misbruikt als hondenuitlaatplek ja![]()
truste!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga lekker slapen!
Trusten iedereen!
awwwwquote:En M&M, jullie weten dat de TT voor jullie is hè![]()
W
Trusten Fritsquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga lekker slapen!
Trusten iedereen!
En M&M, jullie weten dat de TT voor jullie is hè![]()
W
Bah, wasda voor volkquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:42 schreef covie het volgende:
[..]
Oh ja, nee die hebben mijn buren niet nodig want die laten de hond niet uit![]()
Tenzij de buurvrouw weer eens een vriend heeft die niet wil hebben dat de hond achter thuis poept.
Maar je hebt dus eigenlijk een gemeentelijke bruinstrook![]()
Dank je wel! Je bent toch ook een slimme jongen hèquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Trusten Fritsdat had ik stiekem wel bedacht
... Goeie TT
![]()
![]()
quote:
hup frits, naar bedquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dank je wel! Je bent toch ook een slimme jongen hè
Frits, slapen nu
Geen dank. Ik moet jou bedanken voor de TTquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dank je wel! Je bent toch ook een slimme jongen hè
Frits, slapen nu
ho even, frits/tim had te TT gemaakt he!quote:
haha welquote:
nu ik een beetje gewend ben, en de mensen een beetje versta, vind ik het best leukquote:
sorryquote:
nah, MM, troost je, we zitten ook al niet meer in elkaars fotoboek te ouwehoerenquote:
daar mom ik toch nauwelijksquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:51 schreef Muck het volgende:
[..]
nah, MM, troost je, we zitten ook al niet meer in elkaars fotoboek te ouwehoeren
jepquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |