Raar is dat, zo'n zak chips weegt niets maar toch wordt je d'r moddervet van blijkbaar..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, een zak paprika chips is volgens mij iets van 1000 cal. Ik vind dat dat optimel dan wel weer meevallen. Zeker als je in aanmerking neemt dat in gewone halfvolle melk volgens mij een keer zoveel zit.
Er zijn vele artikelen geschreven over het feit dat melk niet zo gezond is als dat men vroeger dacht (Melk de witte motor). Ik ga er vanuit dat daar een grond van waarheid in zit.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat "de mens" niet 1 bepaald voedingspatroon heeft... er zijn idd volkeren die geen melk meer drinken nadat ze gezoogd hebben, maar bij andere volkeren blijft melk een voedingsbron...
Volgens mij ligt het er dus meer aan wat je oorsprong is dan aan het feit dat je een mens bent.
JESUS TIPS IK HEB JE NU 2 X EEN VRAAG GESTELDquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
hmm, betonvloeren zijn toch een stuk interessanter.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=WebsSFf7NEgquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is dit vragen naar de bekende weg of niet!?![]()
Duh 35% vetquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:06 schreef ppi het volgende:
[..]
Raar is dat, zo'n zak chips weegt niets maar toch wordt je d'r moddervet van blijkbaar..
Melk drink ik al tijden niet meer, kaas, vruchtenyoghurt en vla zijn mijn zuiveldingen voor de schijf van vijf.
IK heb toevallig een maand geleden besloten dat ik het gewoon laat krullen! Ook al haat ik me krullen.quote:
hm?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:07 schreef Pavement het volgende:
[..]
JESUS TIPS IK HEB JE NU 2 X EEN VRAAG GESTELD![]()
lees maar terug verdomme
![]()
heu!!! merk/model ook al weer?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:54 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik heb nog geen antwoord gehad, weer ff de vraag
ik heb een programa nodig die ik gratis kan down loaden, waarmee ik met die freakazoid gitaar kan uploanden op de pc en waarmee ik de geluiden van mn gitaar kan verander terwijl ik speel .
Tipsch is vol van prammen en vloeren. Het verband? Daar mag je zelf naar radenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:07 schreef Pavement het volgende:
[..]
lees maar terug verdomme
![]()
Schei uit, zand, cement, grind en water. Meer is het niet, je bent er zo klaar mee. Saaie substantie.....in de basis dan.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
hmm, betonvloeren zijn toch een stuk interessanter.![]()
Wel vrolijkquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:08 schreef Disana het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=WebsSFf7NEg
Legt u die maar, ik ga akkoord.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Tipsch is vol van prammen en vloeren. Het verband? Daar mag je zelf naar raden![]()
Gisteren nog even gekeken naar de kostprijs voor prammen. 5000 euro, vond het nogal prijzig. Bij de Gamma heb je een tube vol siliconen voor 10 euro....quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Tipsch is vol van prammen en vloeren. Het verband? Daar mag je zelf naar raden![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:09 schreef petraa het volgende:
[..]
IK heb toevallig een maand geleden besloten dat ik het gewoon laat krullen! Ook al haat ik me krullen.
Waar zat je aan te denken dan? Moet kunnen hoor, daar niet van.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gisteren nog even gekeken naar de kostprijs voor prammen. 5000 euro, vond het nogal prijzig. Bij de Gamma heb je een tube vol siliconen voor 10 euro....
Trut .. Krijg de krullenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:09 schreef petraa het volgende:
[..]
IK heb toevallig een maand geleden besloten dat ik het gewoon laat krullen! Ook al haat ik me krullen.
Ja oke maar toch, zo'n zak weegt 200 gram, dus 70 gram vet.quote:
Wees blij!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Trut .. Krijg de krullen![]()
Heb stijl haar
Wat wil je weten, wil je wav files op kunnen nemen in een multitracker op een audiospoor of wil je met midi aan de slag ?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:07 schreef Pavement het volgende:
[..]
lees maar terug verdomme
![]()
Wees blij met je krullenquote:
Een vriendin uit een balkanland had wat plannen en vroeg naar de prijs.....quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar zat je aan te denken dan? Moet kunnen hoor, daar niet van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |