Ehm nouquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:47 schreef tipsch het volgende:
[..]
Toe eens iets beschijvender, alsjeblieft.![]()
![]()
Funkyquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:51 schreef Pavement het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=k4bHMVAKDao extreem lekker
Duidelijk genoeg.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:52 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ehm nou.
Ze zijn groter dan die van de stripper. Maar niet groot. Duidelijk hè?![]()
ik heb nog geen antwoord gehad, weer ff de vraagquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat valt toch best wel mee, zeikerd?![]()
Prammen drammen nooitquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:54 schreef tipsch het volgende:
[..]
Welzo interessant toch? In ruil voor wat six-packs misschien? [ afbeelding ]
ahh, strakke beat err. Deus heb ik op vinyl. En die plaat van de Hapy Mondays "Step On". Leuk Engels spul, hoor.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:51 schreef Pavement het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=k4bHMVAKDao extreem lekker
Mijn Fok! hart huiltquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Optimel mango passievrucht:
Magere drinkyoghyrt met vruchtensap, gezoet met zoetstoffen, met toegevoegde vitaminen en calcium. Bevat een bron van fenylalanine. Dit is een stop de van nature ook in melkeiwit voorkomt
Ingrediënten:
Magere yoghurt; vloeibare melkbestanddelen, oligofructose; 1% vruchtensap (0,5% mango, 0.5% passievrucht), maïszetmeel, voedingzuur, citroenzuur, aroma, kleurstoffen: betacaroteen, karmijnzuur, zoetstoffen: aspartaam, aceseulfaam-K; calcium, vitaminen: C, B2, B6 en B12.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Magere drinkyoghyrt met vruchtensap, gezoet met zoetstoffen, met toegevoegde vitaminen en calcium. Bevat een bron van fenylalanine. Dit is een stop de van nature ook in melkeiwit voorkomt
Ingrediënten:
Magere yoghurt; vloeibare melkbestanddelen, oligofructose; 1% vruchtensap (0,5% mango, 0.5% passievrucht), maïszetmeel, voedingzuur, citroenzuur, aroma, kleurstoffen: betacaroteen, karmijnzuur, zoetstoffen: aspartaam, aceseulfaam-K; calcium, vitaminen: C, B2, B6 en B12.
Een heleboel rommel en rotzooi dus...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ingrediënten:
Omdatquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:58 schreef petraa het volgende:
Jullie maken me verward
Ga je toch ff je haar stijlenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:58 schreef petraa het volgende:
Jullie maken me verward
Extra calcium is uitermate goed voor vrouwen die tegen de veertig en daarna naar de overgang toe huppelen. Neem jij extra?quote:
Melkproducten zijn uberhaupt niet goed voor mensen......maar desondanks, vind maar iets in een supermarkt waar geen rommel in zit......quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een heleboel rommel en rotzooi dus...
Overigens 200 ml halfvolle melk bevat 100 caloriën....
Nr. 999 is zo passé.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:58 schreef petraa het volgende:
Jullie maken me verward
Is dit vragen naar de bekende weg of niet!?quote:
Ik denk dat "de mens" niet 1 bepaald voedingspatroon heeft... er zijn idd volkeren die geen melk meer drinken nadat ze gezoogd hebben, maar bij andere volkeren blijft melk een voedingsbron...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Melkproducten zijn uberhaupt niet goed voor mensen......maar desondanks, vind maar iets in een supermarkt waar geen rommel in zit......
Biologisch is ook vaak niet zo biologisch als mensen denken.....
hmm, betonvloeren zijn toch een stuk interessanter.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ingrediënten:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |