quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Optimel mango passievrucht:
Magere drinkyoghyrt met vruchtensap, gezoet met zoetstoffen, met toegevoegde vitaminen en calcium. Bevat een bron van fenylalanine. Dit is een stop de van nature ook in melkeiwit voorkomt
Ingrediënten:
Magere yoghurt; vloeibare melkbestanddelen, oligofructose; 1% vruchtensap (0,5% mango, 0.5% passievrucht), maïszetmeel, voedingzuur, citroenzuur, aroma, kleurstoffen: betacaroteen, karmijnzuur, zoetstoffen: aspartaam, aceseulfaam-K; calcium, vitaminen: C, B2, B6 en B12.
Een heleboel rommel en rotzooi dus...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Magere drinkyoghyrt met vruchtensap, gezoet met zoetstoffen, met toegevoegde vitaminen en calcium. Bevat een bron van fenylalanine. Dit is een stop de van nature ook in melkeiwit voorkomt
Ingrediënten:
Magere yoghurt; vloeibare melkbestanddelen, oligofructose; 1% vruchtensap (0,5% mango, 0.5% passievrucht), maïszetmeel, voedingzuur, citroenzuur, aroma, kleurstoffen: betacaroteen, karmijnzuur, zoetstoffen: aspartaam, aceseulfaam-K; calcium, vitaminen: C, B2, B6 en B12.
Omdatquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:58 schreef petraa het volgende:
Jullie maken me verward
Ga je toch ff je haar stijlenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:58 schreef petraa het volgende:
Jullie maken me verward
Extra calcium is uitermate goed voor vrouwen die tegen de veertig en daarna naar de overgang toe huppelen. Neem jij extra?quote:
Melkproducten zijn uberhaupt niet goed voor mensen......maar desondanks, vind maar iets in een supermarkt waar geen rommel in zit......quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een heleboel rommel en rotzooi dus...
Overigens 200 ml halfvolle melk bevat 100 caloriën....
Nr. 999 is zo passé.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:58 schreef petraa het volgende:
Jullie maken me verward
Is dit vragen naar de bekende weg of niet!?quote:
Ik denk dat "de mens" niet 1 bepaald voedingspatroon heeft... er zijn idd volkeren die geen melk meer drinken nadat ze gezoogd hebben, maar bij andere volkeren blijft melk een voedingsbron...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Melkproducten zijn uberhaupt niet goed voor mensen......maar desondanks, vind maar iets in een supermarkt waar geen rommel in zit......
Biologisch is ook vaak niet zo biologisch als mensen denken.....
hmm, betonvloeren zijn toch een stuk interessanter.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ingrediënten:
Raar is dat, zo'n zak chips weegt niets maar toch wordt je d'r moddervet van blijkbaar..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, een zak paprika chips is volgens mij iets van 1000 cal. Ik vind dat dat optimel dan wel weer meevallen. Zeker als je in aanmerking neemt dat in gewone halfvolle melk volgens mij een keer zoveel zit.
Er zijn vele artikelen geschreven over het feit dat melk niet zo gezond is als dat men vroeger dacht (Melk de witte motor). Ik ga er vanuit dat daar een grond van waarheid in zit.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat "de mens" niet 1 bepaald voedingspatroon heeft... er zijn idd volkeren die geen melk meer drinken nadat ze gezoogd hebben, maar bij andere volkeren blijft melk een voedingsbron...
Volgens mij ligt het er dus meer aan wat je oorsprong is dan aan het feit dat je een mens bent.
JESUS TIPS IK HEB JE NU 2 X EEN VRAAG GESTELDquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
hmm, betonvloeren zijn toch een stuk interessanter.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=WebsSFf7NEgquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is dit vragen naar de bekende weg of niet!?![]()
Duh 35% vetquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:06 schreef ppi het volgende:
[..]
Raar is dat, zo'n zak chips weegt niets maar toch wordt je d'r moddervet van blijkbaar..
Melk drink ik al tijden niet meer, kaas, vruchtenyoghurt en vla zijn mijn zuiveldingen voor de schijf van vijf.
IK heb toevallig een maand geleden besloten dat ik het gewoon laat krullen! Ook al haat ik me krullen.quote:
hm?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:07 schreef Pavement het volgende:
[..]
JESUS TIPS IK HEB JE NU 2 X EEN VRAAG GESTELD![]()
lees maar terug verdomme
![]()
heu!!! merk/model ook al weer?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:54 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik heb nog geen antwoord gehad, weer ff de vraag
ik heb een programa nodig die ik gratis kan down loaden, waarmee ik met die freakazoid gitaar kan uploanden op de pc en waarmee ik de geluiden van mn gitaar kan verander terwijl ik speel .
Tipsch is vol van prammen en vloeren. Het verband? Daar mag je zelf naar radenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:07 schreef Pavement het volgende:
[..]
lees maar terug verdomme
![]()
Schei uit, zand, cement, grind en water. Meer is het niet, je bent er zo klaar mee. Saaie substantie.....in de basis dan.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
hmm, betonvloeren zijn toch een stuk interessanter.![]()
Wel vrolijkquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:08 schreef Disana het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=WebsSFf7NEg
Legt u die maar, ik ga akkoord.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Tipsch is vol van prammen en vloeren. Het verband? Daar mag je zelf naar raden![]()
Gisteren nog even gekeken naar de kostprijs voor prammen. 5000 euro, vond het nogal prijzig. Bij de Gamma heb je een tube vol siliconen voor 10 euro....quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Tipsch is vol van prammen en vloeren. Het verband? Daar mag je zelf naar raden![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:09 schreef petraa het volgende:
[..]
IK heb toevallig een maand geleden besloten dat ik het gewoon laat krullen! Ook al haat ik me krullen.
Waar zat je aan te denken dan? Moet kunnen hoor, daar niet van.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gisteren nog even gekeken naar de kostprijs voor prammen. 5000 euro, vond het nogal prijzig. Bij de Gamma heb je een tube vol siliconen voor 10 euro....
Trut .. Krijg de krullenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:09 schreef petraa het volgende:
[..]
IK heb toevallig een maand geleden besloten dat ik het gewoon laat krullen! Ook al haat ik me krullen.
Ja oke maar toch, zo'n zak weegt 200 gram, dus 70 gram vet.quote:
Wees blij!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Trut .. Krijg de krullen![]()
Heb stijl haar
Wat wil je weten, wil je wav files op kunnen nemen in een multitracker op een audiospoor of wil je met midi aan de slag ?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:07 schreef Pavement het volgende:
[..]
lees maar terug verdomme
![]()
Wees blij met je krullenquote:
Een vriendin uit een balkanland had wat plannen en vroeg naar de prijs.....quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar zat je aan te denken dan? Moet kunnen hoor, daar niet van.
Welke handicap?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Een golfparcours met hindernissen in je woonkamer![]()
http://www.drika.biz/guitsynth.html <<<< deze !quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:09 schreef tipsch het volgende:
[..]
hm?Doe nog eens schatje. [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:15 schreef ppi het volgende:
[..]
Ja oke maar toch, zo'n zak weegt 200 gram, dus 70 gram vet.
En als je de horrorverhalen mag geloven kom je een kilo aan van een zakkie tjips.
Ik koop meestal maar wat paprikachips die eigenlijk niet te vreten zijn, stop je vanzelf na een paar happen![]()
Een stuk roggebrood met haring erop. Uitermate gezond en stilt de honger goed...nog eens lekker ook!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:15 schreef ppi het volgende:
[..]
Ja oke maar toch, zo'n zak weegt 200 gram, dus 70 gram vet.
En als je de horrorverhalen mag geloven kom je een kilo aan van een zakkie tjips.
Ik koop meestal maar wat paprikachips die eigenlijk niet te vreten zijn, stop je vanzelf na een paar happen![]()
Ga door.... <knikt aandachtig>quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een vriendin uit een balkanland had wat plannen en vroeg naar de prijs.....
Ik heb haar ooit de hollandse duinen laten zien, dat wilde ze ook wel....., maar dan zonder helmgras....das eigenlijk alles.quote:
CROKYquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar chips is verder ook wel gezond hoor
me beide ouders werk(t)en bij smiths![]()
Ik zou zeggen: ga ervoor. Het zal je vast prima staanquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb haar ooit de hollandse duinen laten zien, dat wilde ze ook wel....., maar dan zonder helmgras....das eigenlijk alles.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:19 schreef ppi het volgende:
[..]
Vrouwen met krullen willen stijl haar en vrouwen met stijl haar willen krullen![]()
Klopt Ik had een vriendinnetje met een prachtige bos krul haar . Die wilde mijn stijle haar . En ik haar krullenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:19 schreef ppi het volgende:
[..]
Vrouwen met krullen willen stijl haar en vrouwen met stijl haar willen krullen![]()
Sorry. Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet meer bedwingen en wilde even zien hoe je woont.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:20 schreef HiDiHo het volgende:
Er rijdt hier een auto weg met duidelijk een verslete V-snaar
ik zit te zoeken. Zit nu hier:quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:18 schreef Pavement het volgende:
[..]
http://www.drika.biz/guitsynth.html <<<< deze !
Die ken ik niet echt, ik heb overigens een Roland VG-8ex (te koop, evenals een Roland GR-30, een Behringer V-amp Pro en een ADA MP-1 ivm met overbodigheid-upgrade)quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:18 schreef Pavement het volgende:
[..]
http://www.drika.biz/guitsynth.html <<<< deze !
Tohoohooo meeeheeheeequote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:25 schreef HiDiHo het volgende:
Voor jullie
http://nl.youtube.com/watch?v=wlDmslyGmGI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |