Yep, one way ticket naar de dagboekkamer met als gevolg een scheldkannonade.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:40 schreef Nostalgist het volgende:
En nu weg uit de Yacuzi..... jeetje.... soms verlang ik naar Hummie.... die wist wel raad met dit soort momenten.....
SNap echt niet dat ze geen brief laten komen met daarin boete voor fluisteren en pratenn zonder zender.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:38 schreef Nostalgist het volgende:
Hé redactie... laten jullie over je heenlopen ????
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:43 schreef beequeen het volgende:
Heerlijk snel![]()
[..]
Yep, one way ticket naar de dagboekkamer met als gevolg een scheldkannonade.![]()
Denk dat de redactie wel kan horen wat er gezegd wordt en wij krijgen dat dan in de uitzending, met ondertitelingquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:46 schreef diedirk het volgende:
[..]
SNap echt niet dat ze geen brief laten komen met daarin boete voor fluisteren en pratenn zonder zender.
Moet eigenlijk wel ja, maar het intereseert mij geen ruk wat die 2 bepraten.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:46 schreef diedirk het volgende:
[..]
SNap echt niet dat ze geen brief laten komen met daarin boete voor fluisteren en pratenn zonder zender.
Japio en 'achter' iets bedingen ...... Hij heeft veel fantasie !quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:50 schreef beequeen het volgende:
Jaap zegt dat hij bedongen heeft de uitzending van Jensen te mogen zien......chantage?
Huub en Jaap vragen zich ook af wat de bijdrage van Brian is behalve meelopen en stoken.
Denk na, een maand streams is echt goedkoper dan een dag.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:48 schreef tipsch het volgende:
ik ga maar weer ens een avondje streams nemen, spanning is mooi.![]()
Dat vragen ze zich al een tijdje af maar ze doen er niets aanquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:50 schreef beequeen het volgende:
Jaap zegt dat hij bedongen heeft de uitzending van Jensen te mogen zien......chantage?
Huub en Jaap vragen zich ook af wat de bijdrage van Brian is behalve meelopen en stoken.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Klein foutje in de TT, het zou moeten zijn :
DGK [COS # 2627] Middelvinger van Nadia in Dennis
quote:
Omdat het een klein dom irritant relnichtje is. Met zijn verwijfde kutpiepstem.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:52 schreef Scandalous het volgende:
Lieke tegen butler : Zelfs jij bent meer man dan Dennis.
wtf, wat nou zelfs jij?
ik dacht in de woonkamer eigenlijk...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hangt dit briefje op de Masturbeer Room?
oei!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda : "M'n stembanden zijn opgezet en ik heb geen knobbeltjes"
Logopodist : "Vreemd, ik hoorde wel iets over knobbeltjes"
Amanda : "Ja, ze zien het begin van knobbeltjes"
Idd Nena straalt echt iets uit.. damn wat is ze leuk!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:01 schreef riri het volgende:
Wat een verschil in uitstraling deze twee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stel je voor dat je eelt op je handen krijgtquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:03 schreef tipsch het volgende:
EELT nu ook op Amanda's stembanden!!!
Dat waren mijn eerste woorden toen ze binnen kwamquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:04 schreef Kinga het volgende:
Ik heb altijd al gevonden dat Amanda met teveel volume praat... echt niet normaal...
D'r doos zit ook al heul onder. Nou, nou, nou... Ze moet ook niet slikken.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Stel je voor dat je eelt op je handen krijgt![]()
En terecht!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:06 schreef Kinga het volgende:
Logopedist is echt evil. Totaal niet sympathiek.
Oh, ik vind hem wel aardig. Gewoon praktisch en professioneel.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:06 schreef Kinga het volgende:
Hij is extra duidelijk voor Amanda, past z'n niveau goed aan.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:06 schreef Kinga het volgende:
Onbegrijpelijk dat er binnen één dag een logopedist in dat hok is.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:06 schreef mootie het volgende:
Wat een muts...... Amanda doet nu net alsof ze zangles heeft en zangeres is.
Wat zing je dan: Eeeeeh nu een musicalliedje!
Ze kan die man beter even vertellen dat ze 2 zanglessen heeft gehad.......
Nou Dennis nog.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:09 schreef mootie het volgende:
Hoeraaaaaaaaaaaaaaa Amanda mag niet meer zingen!!!! Polonaaaaaaaise!
Ik als vrouw, vind dat Nena het perfecte lichaam heeft, niet te dun, niet te lompe tieten en een mooi buikje. Echt een mooi lichaam heeft ze.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:01 schreef riri het volgende:
Wat een verschil in uitstraling deze twee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hij is extra duidelijk voor Amanda, past z'n niveau goed aan.![]()
Ik sluit aan ook zonder feestkleding. Mijn vreugde was groter geweest als ze haar bek helemaal zou moeten houden.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:09 schreef mootie het volgende:
Hoeraaaaaaaaaaaaaaa Amanda mag niet meer zingen!!!! Polonaaaaaaaise!
Ja, nou.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:08 schreef Kinga het volgende:
Damn, stembanden gaan niet meer dicht bij Amanda?
Ik vind het wel ernstig klinken hoor.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:10 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Ik als vrouw, vind dat Nena het perfecte lichaam heeft, niet te dun, niet te lompe tieten en een mooi buikje. Echt een mooi lichaam heeft ze.
quote:
Mijn mening!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:49 schreef 2live het volgende:
[..]
Moet eigenlijk wel ja, maar het intereseert mij geen ruk wat die 2 bepraten.
Ik heb ze beiden nog nooit op een boeiend gesprek kunnen betrappen.![]()
Ik blijf het toch vreemd vinden waarom je jezelf steeds door je kop wilt schieten, nja als je maar lol hebtquote:
Amanda zou eens moeten proberen om met d'r doos over een staande fles heen te schuiven. Waarschijnlijk aardt ze dan wel eens prima.quote:
Zolang Nadia blijft praten en ademen valt de geur niet op. Ze maskeert het heel goed door haar asem.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:16 schreef Myriam1978 het volgende:
Ik dacht dat de jacuzzi stonk!
Als ik 3 van die toonladders aan elkaar kan breien oftewel op elkaar kan stapelen, hoeveel octaven heb ik dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:13 schreef Kinga het volgende:
do re mi fa sol la si dooooo
Deksel erop dan.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:18 schreef Nomrc2 het volgende:
wonen nad en nix nu in die jacuzzie ?
Luc is als laatste aan de beurt bij de lapdans.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:15 schreef Taurus het volgende:
Wat is eigenlijk het plan met die stripper, want het valt toch super op als Luc niet daarnaar gaat kijken en Dennis wel?Ik denk dat Dennis gewoon niet gaat kijken, hup, plannetje in 't water
![]()
Dennis heeft alleen Nadia, dus alle plannen van die andere mannen zal hij wel niet vertrouwen lijk tme.
hahahaha, ik heb het net ook eens gedaanquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:18 schreef Dark het volgende:
[..]
Als ik 3 van die toonladders aan elkaar kan breien oftewel op elkaar kan stapelen, hoeveel octaven heb ik dan?
Mijn vrouw kijkt naar me alsof ik hulp nodig heb![]()
Ik, als man, vindt dat ook....quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:10 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Ik als vrouw, vind dat Nena het perfecte lichaam heeft, niet te dun, niet te lompe tieten en een mooi buikje. Echt een mooi lichaam heeft ze.
Gaat never nooit lukken, Dennis zal er niet eens bij gaan zitten, wedden.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:20 schreef avonne het volgende:
[..]
Luc is als laatste aan de beurt bij de lapdans.
Als de stripper op Dennis zit en Dennis los gaat (aangemoedigd door het enthousiasme van Jaap, Huub en Brian) gaat Luc Nadia ontvoeren.
Vergezocht, afhankelijk van veel toeval, I know
Ja dat denk ik dus ookquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:22 schreef Kinga het volgende:
[..]
Gaat never nooit lukken, Dennis zal er niet eens bij gaan zitten, wedden.
Vrouwelijke, speciaal voor Dennix.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:23 schreef kissa het volgende:
Komt er een vrouwelijke of een manlijke stripper?
Ik denk dat dit iets steviger aardtquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Amanda zou eens moeten proberen om met d'r doos over een staande fles heen te schuiven. Waarschijnlijk aardt ze dan wel eens prima.
denk ik ookquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:22 schreef Kinga het volgende:
[..]
Gaat never nooit lukken, Dennis zal er niet eens bij gaan zitten, wedden.
Irritant istiequote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:24 schreef tipsch het volgende:
Allemachtig, die butler heb ik al 1 keer eerder gezien. Is die er speciaal voor Dennis? Want hij is homofiel naar ik aanneem?
Ja, bv dat hij die stoelen klaar ziet staan, en dan duikt hij snel z'n bed inquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:24 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja dat denk ik dus ookHet is zo'n angsthaas, die kun je echt niet fucken hoor. Niet omdat ie slim is en dingen doorziet, maar omdat ie panisch is en dingen denkt te doorzien. Zelfs als er géén plannen zijn denkt ie nog dat ie op z'n dak gaat krijgen.
In deze lijkt Assen me de beste bestemming voor Amanda.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:25 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik denk dat dit iets steviger aardt
http://nl.wikipedia.org/wiki/Afbeelding:Paddestoel_002.jpg
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:26 schreef IkWeetNiets het volgende:
Via via ben ik gevraagd Luc's rap een beetje meer street credibility mee te geven maar ik loop ook een beetje leeg. Iemand nog suggesties?
[ afbeelding ]
Baby I want to know
- is it yes or know
- is your friend homo
- is your name soms Mo
- Is you soms a Ho
- How low can you go
- can you dick my blow
- let my penis grow
You're so beautiful
- can you suck my lul
- what is your friend a dul
- I'm so full of bull
- what a fine gevoel
- snap you wat ik bedoel
- rappen is so cool
So please don't go
- Brian is my Bro'
- Ich geh mal auf's Klo
- Had ik maar een Volvo
- Straks roep ik weer "yo'
- Ik rap altijd mono
- En soms ook stereo
Cause tonight we're having sex
- We'll need a lot of kleenex
-
-
-
-
- sorry, I passed out here....
Babygirl you got me fienin
- and my head is dienin
- when my hands are rienin
- I look at you with krienin
- This rap is so pienin
- Everybody now zienin
Via via ben ik gevraagd Luc's rap een beetje meer street credibility mee te geven maar ik loop ook een beetje leeg. Iemand nog suggesties?
Een pot Murray's per week, need I say more?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:27 schreef noekje het volgende:
Nadia maakt Dennis een beetje nat. 'Niet doen anders moet ik mijn haar weer kammen!!'
Wat doet sowieso die dikke vette plak op zijn hoofd dan. Ik dacht dat hij al nat was maar dat is dus de styling.![]()
En het was er gisteren niet uit te wassen, fris he?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een pot Murray's per week, need I say more?
Ha! Mocht Dennis willenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:32 schreef tipsch het volgende:
Nadia en Dennis hebben zo ongeveer dezelfde vetrollen. Die 2 lijken kwa figuur erg sterk op elkaar, hoor.
Ik ook, na het lezen van jou post.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:29 schreef Dark het volgende:
Amanda - Moet ik een boek gaan lezen?
Mijn god, ik ga helemaal stuk hier![]()
Als die twee een keer gaan knuffelen dan blijven ze met de koppen tegen elkaar aanplakken. Zie je een plak viezigheid als hechtingsmiddel.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:33 schreef 2live het volgende:
[..]
En het was er gisteren niet uit te wassen, fris he?![]()
Ik gok op een exitquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:34 schreef Myriam1978 het volgende:
Nou Amanda: niet meer roken, niet meer zuipen, niet meer praten...'t Wordt zwaar!
Nee, gelukkig niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hij praat zo vreselijk nichterig. Is dat na te schrijven/quoten eigenlijk op enige wijze?
[ afbeelding ]
- we need a lotta kleenex
- I sta er van perplex
- sometimes I wear a hoedje, and doe lekker geks
- I smoke a lotta vannelle shags
- I don't have much hair so i don't have to use wax
- on the stereo there are a lot of tracks
Oh echt.....quote:
Dat geeft dus hoop voor de toekomst.............quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:42 schreef tipsch het volgende:
Amanda schreeuwt de logopedist gedag.![]()
nee je ziet het goed hoor, kijk eens hoe goed Brainless met een Homo om kan gaan helemaal topquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:42 schreef beequeen het volgende:
De opdracht voor Amanda is: Niet schreeuwen tijdens discussies, gewoon rustig blijven.
Ben ik nu gek of is dit een langzaam toewerken naar de finale voor Amanda , net als St. Brian die plots een lieve en een heilige status gaat krijgen?
Binnenkort gaat ze ook vanuit haar buik levenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:45 schreef tipsch het volgende:
Lieke zweeft even over reiki tegen Nadia.
Duhdooooooooei!!! Wat een hork is dat mormel toch.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:42 schreef tipsch het volgende:
Amanda schreeuwt de logopedist gedag.![]()
Ze maken zich op voor de stripper met alle gevolgen van dien.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:49 schreef tipsch het volgende:
Wat hangt er een vreemde sfeer in DGK. Het is er rommelig.
Maar hij klinkt al aardig gestressed.......quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:54 schreef Deisyy het volgende:
Dennis instrueert Nadia even dat ze zich moet distantieren van hetgeen er staat te gebeuren, hij heeft de stoelen zien staan.
Ik heb er wel zin in. Voor het eerste sinds het bezoek van Eric weer eens streams.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze maken zich op voor de stripper met alle gevolgen van dien.![]()
Nogal ja, Nadia zegt dat hij paranoia is.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:56 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Maar hij klinkt al aardig gestressed.......![]()
En Dennis mag niet op z'm uiterlijk letten zegt ze...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:57 schreef Deisyy het volgende:
Nadia: Mijn gezicht ziet er niet uit, ik ga me irriteren aan mijn hoofd.
Dat zal tijd worden.
'though your backsquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:26 schreef IkWeetNiets het volgende:
[ afbeelding ]
- we need a lotta kleenex
- I sta er van perplex
- sometimes I wear a hoedje, and doe lekker geks
- I smoke a lotta vannelle shags
- I don't have much hair so i don't have to use wax
- on the stereo there are a lot of tracks
De Febo is nog van slag dat hij het woord blijkt te kennen.... komt wel goed als ze bijgekomen zijn van de schrikquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:55 schreef schatje het volgende:
Dennis heeft er geen zin. Distantieren zegt ie.
Dat de Febo dit pikt zeg.
Dat denk ik ook , Dennix loopt gewoon (weer) weg.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:58 schreef Kinga het volgende:
Dit gaat zo de mist in zo.... ik verwacht een anti climax.
Dit heb je gejat van Brian.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:58 schreef avonne het volgende:
[..]
'though your backs
look like Dino Rex'
when i wear my specs
i'll do the sex
to get my tracks
on the DJ decks
My complex
is with malcom x
but i'll be flex
with the income tax
if my execs
pay my paycheques
Ja he! Irriteert mij nou ook mateloos.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:03 schreef Zora01 het volgende:
wat drinkt die Nix toch vreemd. Hij hapt in zijn glas, en kauwt op zijn drinken..
Mooi juist. Als ze maar de juiste focus heeft.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:05 schreef Kinga het volgende:
Weer zo'n hork dus.
Een héél aardige meid zo te zien....quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:09 schreef Deisyy het volgende:
Dennis doet het rokje los, das nog eens distantieren.
Kan ze niet onthoudenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:08 schreef Kinga het volgende:
Die meid doet niet de afgesproken volgorde...
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:10 schreef tipsch het volgende:
Wacht maar tot ze haar piemel te voorschijn tovert. Ze hebben toch hopelijk wel overal aan gedacht.![]()
Ff tandjes spoelen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:03 schreef Zora01 het volgende:
wat drinkt die Nix toch vreemd. Hij hapt in zijn glas, en kauwt op zijn drinken..
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:10 schreef tipsch het volgende:
Wacht maar tot ze haar piemel te voorschijn tovert. Ze hebben toch hopelijk wel overal aan gedacht.![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:09 schreef Taurus het volgende:
Ik durf weer 's niet te kijkenik betaal verdeurie die streams en als het echt spannend wordt mute ik meteen
Het is vaak zó genant. Plaatsvervangende schaamte =
![]()
Jeeeeeez, ik kom niet meer bij, wat een pussy.quote:
Dat stille doet het juist hartstikke goed om Nadia te overtuigen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:11 schreef Johnny_Berra het volgende:
Die LL heeft ook schik hè? Gezellige vent, kan je er goed bij hebben op feestjes.
Daar lijkt het wel op, wat verwacht hij dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:13 schreef mootie het volgende:
Zo te zien schijt Luc in zn rapbroekje.
volgens mij ben jij niet op de hoogte van het planquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:13 schreef mootie het volgende:
Zo te zien schijt Luc in zn rapbroekje.
Nada is nu niet trots op haar mannetjequote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:12 schreef avonne het volgende:
Nadia gebaart "doe die onderbroek af"
true! Alleen maar om te laten zien dat hij écht anders is, lees beter.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:14 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat stille doet het juist hartstikke goed om Nadia te overtuigen.
Dat maakt, vind ik, zijn rol de hele week al juist geloofwaardig.
Ik vind het eigenlijk wel mee vallen, hij doet best leuk mee.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:14 schreef riri het volgende:
wat zet die dennix zich toch steeds weer voor gek...hij hoeft er niets voor te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |