quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:26 schreef IkWeetNiets het volgende:
[ afbeelding ]
Cause tonight we're having sex
- we need a lotta kleenex
- I sta er van perplex
- sometimes I wear a hoedje, and doe lekker geks
- I smoke a lotta vannelle shags
- I don't have much hair so i don't have to use wax
- on the stereo there are a lot of tracks
Oh echt.....quote:
Dat geeft dus hoop voor de toekomst.............quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:42 schreef tipsch het volgende:
Amanda schreeuwt de logopedist gedag.![]()
nee je ziet het goed hoor, kijk eens hoe goed Brainless met een Homo om kan gaan helemaal topquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:42 schreef beequeen het volgende:
De opdracht voor Amanda is: Niet schreeuwen tijdens discussies, gewoon rustig blijven.
Ben ik nu gek of is dit een langzaam toewerken naar de finale voor Amanda , net als St. Brian die plots een lieve en een heilige status gaat krijgen?
Binnenkort gaat ze ook vanuit haar buik levenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:45 schreef tipsch het volgende:
Lieke zweeft even over reiki tegen Nadia.
Duhdooooooooei!!! Wat een hork is dat mormel toch.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:42 schreef tipsch het volgende:
Amanda schreeuwt de logopedist gedag.![]()
Ze maken zich op voor de stripper met alle gevolgen van dien.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:49 schreef tipsch het volgende:
Wat hangt er een vreemde sfeer in DGK. Het is er rommelig.
Maar hij klinkt al aardig gestressed.......quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:54 schreef Deisyy het volgende:
Dennis instrueert Nadia even dat ze zich moet distantieren van hetgeen er staat te gebeuren, hij heeft de stoelen zien staan.
Ik heb er wel zin in. Voor het eerste sinds het bezoek van Eric weer eens streams.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze maken zich op voor de stripper met alle gevolgen van dien.![]()
Nogal ja, Nadia zegt dat hij paranoia is.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:56 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Maar hij klinkt al aardig gestressed.......![]()
En Dennis mag niet op z'm uiterlijk letten zegt ze...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:57 schreef Deisyy het volgende:
Nadia: Mijn gezicht ziet er niet uit, ik ga me irriteren aan mijn hoofd.
Dat zal tijd worden.
'though your backsquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:26 schreef IkWeetNiets het volgende:
[ afbeelding ]
Cause tonight we're having sex
- we need a lotta kleenex
- I sta er van perplex
- sometimes I wear a hoedje, and doe lekker geks
- I smoke a lotta vannelle shags
- I don't have much hair so i don't have to use wax
- on the stereo there are a lot of tracks
De Febo is nog van slag dat hij het woord blijkt te kennen.... komt wel goed als ze bijgekomen zijn van de schrikquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:55 schreef schatje het volgende:
Dennis heeft er geen zin. Distantieren zegt ie.
Dat de Febo dit pikt zeg.
Dat denk ik ook , Dennix loopt gewoon (weer) weg.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:58 schreef Kinga het volgende:
Dit gaat zo de mist in zo.... ik verwacht een anti climax.
Dit heb je gejat van Brian.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:58 schreef avonne het volgende:
[..]
'though your backs
look like Dino Rex'
when i wear my specs
i'll do the sex
to get my tracks
on the DJ decks
My complex
is with malcom x
but i'll be flex
with the income tax
if my execs