ja, alsof die 1% nog niet genoeg te zien is geweest op de streams vandaag....quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:40 schreef rooie3 het volgende:
Hallo moeten we nu weer de post zien van die 1 en 3%.
Wat dacht je van Dennix?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:44 schreef Kinga het volgende:
[ afbeelding ]
Aan die hebben ze nog veel te photoshoppen.
Striae all over......quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:44 schreef Kinga het volgende:
[ afbeelding ]
Aan die hebben ze nog veel te photoshoppen.
hatemail maybe?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:47 schreef Nostalgist het volgende:
Dennis: "Ze houden veel post tegen "
Yep, struisvogelsyndroom.
Dennix geniet ook van de post van Charissa.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:51 schreef Disana het volgende:
Ene Charice schrijft dat ze het niet zo leuk vindt wat Nadia heeft gedaan. Helaas is onduidelijk wat ze bedoelt.
Snap echt niet waarom Nadia echt constant op de stream is.Dat wijf krijgt alles voor elkaar,bij Natasia was dat ook altijd zo.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:44 schreef Desii het volgende:
[..]
ja, alsof die 1% nog niet genoeg te zien is geweest op de streams vandaag....![]()
Stripper voor Dennis.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:51 schreef Taurus het volgende:
Komt er vanavond nog iets? Ontslagronde of iets dergelijks?
Nee, de stripper komt vanavond wisten Brian en Luc. Ze wisten alleen niet hoe laat.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:55 schreef Donnie29 het volgende:
En komt er vanavond nog wat? De stripper toch pas vrijdag?
Morgen komt het plan om i.p.v. Nadia Kim op het laatste moment mee te nemen naar een optreden van Luc. Het is ook de bedoeling dat zij blijft slapen. Allemaal om Nadia jaloers te maken.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:55 schreef Donnie29 het volgende:
En komt er vanavond nog wat? De stripper toch pas vrijdag?
Dank je wel!! Hopen op leuke streams!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Morgen komt het plan om i.p.v. Nadia Kim op het laatste moment mee te nemen naar een optreden van Luc. Het is ook de bedoeling dat zij blijft slapen. Allemaal om Nadia jaloers te maken.
Krijgt ze nog meer tv zendtijd.Alles op tv draait ook al om haar,word tijd dat we haar gaan negeren.Deden we met Natas ook en weg was ze.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Morgen komt het plan om i.p.v. Nadia Kim op het laatste moment mee te nemen naar een optreden van Luc. Het is ook de bedoeling dat zij blijft slapen. Allemaal om Nadia jaloers te maken.
Over die post van Lieke.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:06 schreef beequeen het volgende:
Ik lach me echt kapot om Ricardo, wat een heerlijke bitch.
Hij krijgt ook vast heel erg veel post, het is alleen haatpost en die wordt niet doorgestuurd. Hij kan eigenlijk wel de meeste post van alle bewoners krijgen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:07 schreef Clank het volgende:
En Dennis zegt nog maar eens tegen Ricardo dat niet alle post binnenkomt en dat er veel tegengehouden wordt![]()
Christ... is haar navel ook inzoombaar ?????quote:
een vrouwlijke volgens mijquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:00 schreef diedirk het volgende:
Komt e reen mannelijk of vrouwelijk stripper voor Dennis?
En waarom denken ze dat Dennis daar ook maar op enige manier op zal reageren?
Hem kennende zal hij alles doen om niet op te vallen
Je moet die vorige COS eens doorlezen, je valt van je stoel van sommige caps.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:09 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Christ... is haar navel ook inzoombaar ?????
Zou een leuke foto-stuur-actie kunnen worden![]()
Ik zeg : Gillend de poort uit .....![]()
![]()
![]()
Nou, dan ga je toch lekker weg ???quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:09 schreef cobain94 het volgende:
[ afbeelding ]
What the F*ck i'm doing here..?
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:11 schreef Kinga het volgende:
[..]
Je moet die vorige COS eens doorlezen, je valt van je stoel van sommige caps.
That will be the day, ik denk dat Luc nog liever Dennix banged.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:11 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Nou, dan ga je toch lekker weg ???
Volgens mij krijgt hij met de stripper nog één kans
Bang that Biatch, or leave![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
That will be the day, ik denk dat Luc nog liever Dennix banged.![]()
tis eigenlijk niet de bedoeling dat die plakkertjes eraf haalt, dat is namelijk gecensureerd... dat mag ie dus niet lezen...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:15 schreef noekje het volgende:
Jaap vindt het cool om de zwarte plakkertjes van de post te halen. Hij heeft nu ook een stuk op zijn voorhoofd.
Like he caresquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:18 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
tis eigenlijk niet de bedoeling dat die plakkertjes eraf haalt, dat is namelijk gecensureerd... dat mag ie dus niet lezen...
Wat een onzin.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:19 schreef noekje het volgende:
De camera's stonden de andere kant op en toen heeft Jaap het zwarte verwijderd. Hij ontkent het, bewijs het maar zegt hij. Dit vertellen ze aan Amanda.
Huub: dan gaat Brian dadelijk bellen.
Volgens mij wordt het al heel lang beplakt. Sinds Brian het kon lezen onder de zonnebank.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Normaal gesproken wordt de tekst zwart gemaakt, niks stickers, dit doen ze expres.
Bedankt hokje.![]()
Wat heeft dat voor zin als je de stickers kunt verwijderen?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het al heel lang beplakt. Sinds Brian het kon lezen onder de zonnebank.
En? Flaggerguested?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:25 schreef Flabberguest het volgende:
Na 3 maanden zonder gezeten te hebben heb ik ze nu weer eindelijk![]()
Kan ik zelf ook weer eens zien hoe gezellig het eindelijk is.
Ik zou denken dat het sarcastisch is, met het idee "alles om Dennis te dissen"quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:30 schreef Kinga het volgende:
Gadverdamme dat kaartje... "Luc, jouw oprechtheid naar Nadia toe"
Welke blinde en dove streamer heeft dát gestuurd?
Echt iets voor Brian om te ontdekkenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het al heel lang beplakt. Sinds Brian het kon lezen onder de zonnebank.
I dunno!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat heeft dat voor zin als je de stickers kunt verwijderen?![]()
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:28 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik zou denken dat het sarcastisch is, met het idee "alles om Dennis te dissen"
Kunnen ze lekker fluisteren.En komen ze weer op de streamsquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:26 schreef diedirk het volgende:
Waarom gaat Dennis nu wer de jacuzi in?
Weet hij soms dat er stripper komt?
De angsthaas!
Ik ook......quote:
Hij kon het lonken niet laten, hij lonkte naar iedere man......quote:
Weer een waarschuwing maar veel te laat.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:38 schreef Nostalgist het volgende:
Hé redactie... laten jullie over je heenlopen ????
................en ooow daar kwam narigheid van.....quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij kon het lonken niet laten, hij lonkte naar iedere man......![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |