Yep, one way ticket naar de dagboekkamer met als gevolg een scheldkannonade.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:40 schreef Nostalgist het volgende:
En nu weg uit de Yacuzi..... jeetje.... soms verlang ik naar Hummie.... die wist wel raad met dit soort momenten.....
SNap echt niet dat ze geen brief laten komen met daarin boete voor fluisteren en pratenn zonder zender.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:38 schreef Nostalgist het volgende:
Hé redactie... laten jullie over je heenlopen ????
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:43 schreef beequeen het volgende:
Heerlijk snel![]()
[..]
Yep, one way ticket naar de dagboekkamer met als gevolg een scheldkannonade.![]()
Denk dat de redactie wel kan horen wat er gezegd wordt en wij krijgen dat dan in de uitzending, met ondertitelingquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:46 schreef diedirk het volgende:
[..]
SNap echt niet dat ze geen brief laten komen met daarin boete voor fluisteren en pratenn zonder zender.
Moet eigenlijk wel ja, maar het intereseert mij geen ruk wat die 2 bepraten.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:46 schreef diedirk het volgende:
[..]
SNap echt niet dat ze geen brief laten komen met daarin boete voor fluisteren en pratenn zonder zender.
Japio en 'achter' iets bedingen ...... Hij heeft veel fantasie !quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:50 schreef beequeen het volgende:
Jaap zegt dat hij bedongen heeft de uitzending van Jensen te mogen zien......chantage?
Huub en Jaap vragen zich ook af wat de bijdrage van Brian is behalve meelopen en stoken.
Denk na, een maand streams is echt goedkoper dan een dag.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:48 schreef tipsch het volgende:
ik ga maar weer ens een avondje streams nemen, spanning is mooi.![]()
Dat vragen ze zich al een tijdje af maar ze doen er niets aanquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:50 schreef beequeen het volgende:
Jaap zegt dat hij bedongen heeft de uitzending van Jensen te mogen zien......chantage?
Huub en Jaap vragen zich ook af wat de bijdrage van Brian is behalve meelopen en stoken.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Klein foutje in de TT, het zou moeten zijn :
DGK [COS # 2627] Middelvinger van Nadia in Dennis
quote:
Omdat het een klein dom irritant relnichtje is. Met zijn verwijfde kutpiepstem.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:52 schreef Scandalous het volgende:
Lieke tegen butler : Zelfs jij bent meer man dan Dennis.
wtf, wat nou zelfs jij?
ik dacht in de woonkamer eigenlijk...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hangt dit briefje op de Masturbeer Room?
oei!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda : "M'n stembanden zijn opgezet en ik heb geen knobbeltjes"
Logopodist : "Vreemd, ik hoorde wel iets over knobbeltjes"
Amanda : "Ja, ze zien het begin van knobbeltjes"
Idd Nena straalt echt iets uit.. damn wat is ze leuk!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:01 schreef riri het volgende:
Wat een verschil in uitstraling deze twee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stel je voor dat je eelt op je handen krijgtquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:03 schreef tipsch het volgende:
EELT nu ook op Amanda's stembanden!!!
Dat waren mijn eerste woorden toen ze binnen kwamquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:04 schreef Kinga het volgende:
Ik heb altijd al gevonden dat Amanda met teveel volume praat... echt niet normaal...
D'r doos zit ook al heul onder. Nou, nou, nou... Ze moet ook niet slikken.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Stel je voor dat je eelt op je handen krijgt![]()
En terecht!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:06 schreef Kinga het volgende:
Logopedist is echt evil. Totaal niet sympathiek.
Oh, ik vind hem wel aardig. Gewoon praktisch en professioneel.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:06 schreef Kinga het volgende:
Hij is extra duidelijk voor Amanda, past z'n niveau goed aan.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:06 schreef Kinga het volgende:
Onbegrijpelijk dat er binnen één dag een logopedist in dat hok is.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:06 schreef mootie het volgende:
Wat een muts...... Amanda doet nu net alsof ze zangles heeft en zangeres is.
Wat zing je dan: Eeeeeh nu een musicalliedje!
Ze kan die man beter even vertellen dat ze 2 zanglessen heeft gehad.......
Nou Dennis nog.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:09 schreef mootie het volgende:
Hoeraaaaaaaaaaaaaaa Amanda mag niet meer zingen!!!! Polonaaaaaaaise!
Ik als vrouw, vind dat Nena het perfecte lichaam heeft, niet te dun, niet te lompe tieten en een mooi buikje. Echt een mooi lichaam heeft ze.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:01 schreef riri het volgende:
Wat een verschil in uitstraling deze twee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Hij is extra duidelijk voor Amanda, past z'n niveau goed aan.![]()
Ik sluit aan ook zonder feestkleding. Mijn vreugde was groter geweest als ze haar bek helemaal zou moeten houden.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:09 schreef mootie het volgende:
Hoeraaaaaaaaaaaaaaa Amanda mag niet meer zingen!!!! Polonaaaaaaaise!
Ja, nou.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:08 schreef Kinga het volgende:
Damn, stembanden gaan niet meer dicht bij Amanda?
Ik vind het wel ernstig klinken hoor.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:10 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Ik als vrouw, vind dat Nena het perfecte lichaam heeft, niet te dun, niet te lompe tieten en een mooi buikje. Echt een mooi lichaam heeft ze.
quote:
Mijn mening!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:49 schreef 2live het volgende:
[..]
Moet eigenlijk wel ja, maar het intereseert mij geen ruk wat die 2 bepraten.
Ik heb ze beiden nog nooit op een boeiend gesprek kunnen betrappen.![]()
Ik blijf het toch vreemd vinden waarom je jezelf steeds door je kop wilt schieten, nja als je maar lol hebtquote:
Amanda zou eens moeten proberen om met d'r doos over een staande fles heen te schuiven. Waarschijnlijk aardt ze dan wel eens prima.quote:
Zolang Nadia blijft praten en ademen valt de geur niet op. Ze maskeert het heel goed door haar asem.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:16 schreef Myriam1978 het volgende:
Ik dacht dat de jacuzzi stonk!
Als ik 3 van die toonladders aan elkaar kan breien oftewel op elkaar kan stapelen, hoeveel octaven heb ik dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:13 schreef Kinga het volgende:
do re mi fa sol la si dooooo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |