quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:41 schreef mr.marcus het volgende:
maar het antwoord is echt 100 % ghb.
Je kan onwijs geil worden van GHB.. Maar van een net iets te hoge dosering (en dat is voor iedereen verschillend en voor een leek is de dosering helemaal moeilijk te bepalen) kun je als een blok in slaap vallen. (out gaan)..quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:41 schreef mr.marcus het volgende:
volgens mij is het al eerder gezegd en is de reactie toen verwijderd,
maar het antwoord is echt 100 % ghb.
Je neemt een kleine dosis, en je bent zo geyl als wat.
echt geiler word je niet!
(met coke kom je ook wel een eind, maar das niet zo tof en bovendien duur)
kan iedereen wel gaan lopen zeiken op mijn reactie, maar hij is serieus bedoelt en iedereen neemt toch ook alcohol om in de stemming te komen!
Leuk, modden terwijl je niet weet waarover je het hebt.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:46 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Baggerreacties verwijderd. Als je niet normaal kan reageren, blijf dan weg uit SEX.
Ik weet redelijk zeker dat er geen reclames worden gemaakt voor GHB. Dat zijn de middeltjes waar TS naar vraagt. Ze vraagt niet naar drugs, maar naar obscure middeltjes en de werking daarvan.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 12:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Leuk, modden terwijl je niet weet waarover je het hebt.
GHB is perfect om onwijs geil van te worden.. Het was alles behalve een baggerreactie.
Zij vraagt om middeltjes om geiler van te worden toch?
Dat: Erotisch spel in ontwikkeling misschien?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:45 schreef augurkenkoning het volgende:
Doe ook andere spannende dingen, naast de seks. Een beetje opwinding op andere vlakken kan heel stimulerend werken.
Wat zijn de neveneffecten dan?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:49 schreef djkoelkast het volgende:
Spaanse vlieg is super slecht voor je en werkt niet ook.
en dat is weer alleen bij de echte, want:quote:De "lustopwekkende werking" wordt in werkelijkheid veroorzaakt door de bijtende stof die bij excretie de urineleider irriteert, zodat meer bloed naar de schaamstreek stroomt. Dit maakt het inderdaad makkelijker om een erectie te krijgen. In de oudheid werd het middel gebruikt als urineafdrijver. Cantharidine is echter een giftige stof waarvan de grens tussen een werkzame dosis en een gevaarlijke dosis erg nauw is. De stof kan priapisme veroorzaken; een permanente erectie die kan leiden tot ernstige schade aan de penis. Het veroorzaakt bij een te hoge dosis ernstige maag- en nierproblemen, die tot de dood kunnen leiden. Cantharidine werd vroeger zelfs gebruikt om mensen te executeren middels de gifbeker.
quote:"Spaanse vlieg" wordt in seksshops, via afstandsverkoop en met name op het internet aangeboden. De liefdespoeders en -drankjes bevatten echter geen cantharidine maar ginseng of yohimbine, waarvan ook verondersteld wordt dat het seksuele lust opwekt.
Kom je met ghb niet klaar????quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:38 schreef Roellio het volgende:
MDMA of GHB!
Maar dan kom je weer niet klaar. Ook weer zoiets.
quote:Chocolade-eetsters willen meer seks
Vrouwen met een grote voorliefde voor chocolade vergelijken het eten van deze donkere lekkernij soms met seks.
Urologen van het San Raffaele ziekenhuis in Milaan hebben namelijk ontdekt dat vrouwen die graag chocoladerepen of pralines eten een beter seksleven hebben dan vrouwen die de choco-verleiding kunnen weerstaan. De 'snoepers' hebben meer behoefte aan en meer bevrediging door seksuele contacten.
De Italiaanse artsen onderzochten en ondervroegen een groep van 161 vrouwen over hun snoepgewoonten en hun seksleven. Zoals volgende maand zal worden uitgelegd op een Londens congres van het Europese Genootschap voor Seksuele Geneeskunde is er een ondubbelzinnig verband tussen de twee.
Vrouwen die dagelijks chocolade eten hebben een grotere seksuele honger dan vrouwen die deze snoeplust niet hebben en chocolade heeft ook een positieve fysiologische impact op de seksuele beleving, zo concludeerde dr. Andrea Salonia die het onderzoek leidde.
Volgens hem worden vrouwen met een van nature laag libido na het eten van chocolade ook levenslustiger. Dr. Salonia beschrijft chocolade trouwens als een drug en geen voedsel. Hij gelooft dat vrouwen die last hebben van stemmingswisselingen als gevolg van het post-menstruaal syndroom, baat hebben bij het eten van de bruine lekkernij.
Het onderzoek, waarvan de Sunday Times, afgelopen weekeinde de resultaten publiceerde, werd gefinancierd uit het researchbudget van de Italiaanse overheid.
Libido verschil tussen man en vrouw is voornamelijk cultureel bepaald naar mijn idee.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:12 schreef Aventura het volgende:
Volgens mij is geil zijn niet alleen iets wat tussen je oren zit, het is zeer zeker ook een biologisch iets. Ik denk zelfs voor het grootste deel. Kijk alleen al tussen de libidoverschillen tussen man en vrouw. Testosteron zorgt ervoor dat mannen stukken geiler zijn.
Ik herken me wel in het verhaal van schimmeltje, ik moet me er soms ook toe zetten. Ik heb periodes dat ik haast nooit aan seks denk, ik moet echt ergens door getriggerd worden. Waarom is er eigenlijk geen hormonaal middel dat vrouwen kunnen nemen om het libido op te peppen, vraag ik me weleens af.
Ik heb trouwens wel onderstaand berichtje gevonden. Kan geen kwaad om uit te proberen
[..]
Zie het zo: om die chocola weg te werken heb je lichaamsbeweging nodig. En als het goed is krijg je die voldoende van sex (zo niet: actiever/assertiever worden!).quote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:26 schreef schimmeltje het volgende:
Ben door de zwangerschappen al 2 jaar aan de lijn om weer op mijn 'oude 'gewicht te komen!
chocolade was not done...
Misschien toch maar weer eens gaan snoepen!
Met MDMA heb ik alleen maar zin om te knuffelen, geil word ik dr niet vanquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:38 schreef Roellio het volgende:
MDMA of GHB!
Maar dan kom je weer niet klaar. Ook weer zoiets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |