quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 22:12 schreef Aventura het volgende:Volgens mij is geil zijn niet alleen iets wat tussen je oren zit, het is zeer zeker ook een biologisch iets. Ik denk zelfs voor het grootste deel. Kijk alleen al tussen de libidoverschillen tussen man en vrouw. Testosteron zorgt ervoor dat mannen stukken geiler zijn.
Ik herken me wel in het verhaal van schimmeltje, ik moet me er soms ook toe zetten. Ik heb periodes dat ik haast nooit aan seks denk, ik moet echt ergens door getriggerd worden. Waarom is er eigenlijk geen hormonaal middel dat vrouwen kunnen nemen om het libido op te peppen, vraag ik me weleens af.
Ik heb trouwens wel onderstaand berichtje gevonden. Kan geen kwaad om uit te proberen

[..]
Libido verschil tussen man en vrouw is voornamelijk cultureel bepaald naar mijn idee.
Kijk naar tijden waarin de mening van brave kuise vrouwen er niet zozeer was en je ziet hele seksuele dames die er net zo goed pap van lusten als de mannen.
Ook nu is dat nog zo, als een vrouw echt goed in haar vel zit en los kan komen van het ai ik ben een stoute slet idee(zelfs binnen een relatie kan dat idee spelen, die schaamte voor de eigen seksualiteit) dan kan ze heel erg seksueel zijn, een heel hoog libido hebben, dat niet onderdoet voor welke man dan ook.
Ik ben eerlijk gezegd nog geen normale man tegen gekomen die een groter libido heeft als ik(en ik ben toch echt een vrouw

).
Mannen hebben testosteron, wij hebben oestrogeen, wat net zo goed een heerlijke geilmaker is.
Vrouwen zijn naar mijn mening wel wat gevoeliger voor omgevingsfactoren die het libido in de weg kunnen zitten.
Mannen zitten daarin wat simpeler in elkaar, er zijn iets minder mogelijkheden, maar het werkt vrijwel altijd, vrouwen hebben iets meer mogelijkheden, maar er gaat ook sneller wat mis.
Je moet jezelf gewoon triggeren, als je aandacht aan jezelf geeft als seksueel wezen is die trigger er ook.
Seks ruist altijd op de achtergrond bij mij, het is verweven in mijn wezen en dan bedoel ik echt niet dat ik altijd loop te druipen van geilheid hoor, het is meer dat het deel is van me, in elke ademtocht verweven zit, in elke beweging, ik mezelf als een seksueel wezen zie, samen met vele andere eigenschappen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.