Dit kan dus echt niet. Dit morele en zedelijk verval moet direct stoppen. Daarom pleit ik voer de invoer van het schooluniform. Dit voorkomt dergelijke problemen op seksueel gebied.quote:'Scholieren veel te wulps'
ROTTERDAM - Scholieren maken het te bont op seksueel gebied. Meisjes zijn vaak veel te uitdagend, jongens gaan er te gretig op in. Dat moet stoppen, vindt het Algemeen Pedagogisch Centrum.
afbeelding vergroten
Het deed donderdag een oproep aan de scholen niet langer toe te kijken, maar in te grijpen. ,,Het gebeurt allemaal: Leerlingen in een bunnykostuum op een schoolfeest? Jazeker. Jongens wachtend in de rij totdat ze een sexy geklede medeleerlinge kunnen schuren?
Natuurlijk, net als in de clips op TMF'', aldus het centrum. Schuren is het door jongens wrijven langs de achterwerken van de meisjes. ,,En scholen? Die staan erbij en kijken ernaar.''
,,In de muziekclips gedragen de mannen zich als coole gangsters en vrouwen zijn gewillige stoeipoezen. Deze boodschappen krijgen leerlingen mee, zichtbaar in sexy kleding, uitdagend gedrag van meisjes en machogedrag van jongens.'' (ANP)
http://www.ad.nl/binnenland/article1733314.ece
Hey leef jij ook nogquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:39 schreef Fir3fly het volgende:. Het lijkt wel de tweede seksuele revolutie. Ik zeg, laat maar komen
.
Jepquote:
vrouwen in uniform... Geil.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Daarom pleit ik voer de invoer van het schooluniform. Dit voorkomt dergelijke problemen op seksueel gebied.
Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:49 schreef Dr.Nikita het volgende:
NL wordt steeds preutser en bekrompener op sexueel gebied.![]()
Voor schooluniformen geldt dat algemeen gezien wel.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Niet alle uniformen zijn geil hoor![]()
Helemaal niet. NL probeert het niveau te handhaven zoals het is.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:49 schreef Dr.Nikita het volgende:
NL wordt steeds preutser en bekrompener op sexueel gebied.![]()
Dan ga ik maar eens pleiten voor zo'n oranje overallquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Voor schooluniformen geldt dat algemeen gezien wel.
Je wilt een uitleg krijgen wat er mis is met een (kleding) gebod?quote:
Het is een eigen keuze om een slet danwel pooier danwel loverboy danwel prostituee te zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:55 schreef HarryP het volgende:
[..]
Helemaal niet. NL probeert het niveau te handhaven zoals het is.
Om de jeugd duidelijk te maken dat het niet normaal is om een slet te zijn.
Vertel eens wat is mis is met het uniform?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:58 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Je wilt een uitleg krijgen wat er mis is met een (kleding) gebod?
Dúde!
>>> een weekje geleden nog moesten uniforms ingevoerd worden omdat kids niet met geld om zouden kunnen gaan, nu is het ineens 'sensueel'. Het lijkt wel alsof men nog nooit van volledig natuurlijke en normale hormonen gehoord heeft. Zorg liever voor goede voorlichting.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:03 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Vertel eens wat is mis is met het uniform?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:06 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Het kind is erbij gebaat om zelf keuzes te leren maken. Dat begint bij 'welke kleding doe ik vandaag aan', slechts een paar jaar later is dat 'welk huis ga ik kopen'. Ik heb liever dat kinderen zelf voelen wat geld waard is. En sommigen moeten daarvoor nu eenmaal rood staan. Alsof dat erg is. Er zijn zat westerse landen waar de algemene mening is dat als je nooit rood hebt gestaan, je de waarde van geld niet kent.
Er wordt continu beweerd dat het een ramp is dat kinderen rood staan, in de schulden komen. Alsof dat 'een probleem!' zou zijn. Ik denk dat sommigen nu eenmaal pas met geld om kunnen gaan nádat ze rood hebben gestaan. Geen hardere leerweg dan het eigen leven.
Daarbij maken de kinderen die rood staan hun leeuwendeel van geld op aan mobieltjes. Daar is het uniform dus niet voor bedoeld. Nee, het is meer de verwachting -een verwachting die de minister niet heeft, maar users hier wel- dat er met een uniform ook een soort Aziatische onderdanige gehoorzaamheid meekomt.
Bij die gedachte rest mij slechts 1 uitdrukking:.
Meisjes trekken de rokjes wat hoger op zodat ze er alsnog sexy bij lopen, jongens laten de broeken alsnog aan hun kont hangen zodat ze er 'gangster' uitzien. De rijkere mensen kopen nieuwe uniformen en de armere tweedehandse of maken het zelf zodat er weer een verschil is tussen arm en rijk net als met merkkleding.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:03 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Vertel eens wat is mis is met het uniform?
Het uniform kan iets bewerkstelligen: Dat kinderen gaan proberen zich te onderscheiden door hun mening, of acties ipv zich alleen maar oppervlakkig te onderscheiden door andere kleren te dragen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:07 schreef Yildiz het volgende:
[..]
>>> een weekje geleden nog moesten uniforms ingevoerd worden omdat kids niet met geld om zouden kunnen gaan, nu is het ineens 'sensueel'. Jezus. Nog nooit van hormonen gehoord? Zorg liever voor goede voorlichting.
[..]
Probleem is niet opgelost met het uniform maar het uniform kan wel een deel van de oplossing zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:10 schreef maok het volgende:
[..]
Meisjes trekken de rokjes wat hoger op zodat ze er alsnog sexy bij lopen, jongens laten de broeken alsnog aan hun kont hangen zodat ze er 'gangster' uitzien. De rijkere mensen kopen nieuwe uniformen en de armere tweedehandse of maken het zelf zodat er weer een verschil is tussen arm en rijk net als met merkkleding.
Probleem blijft bestaan.
Dus omdat het zogenaamd oppervlakkig is, is het niet goed? Dat is slechts 'in the eyes of the beholder'.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:10 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Het uniform kan iets bewerkstelligen: Dat kinderen gaan proberen zich te onderscheiden door hun mening, of acties ipv zich alleen maar oppervlakkig te onderscheiden door andere kleren te dragen.
In iedergeval niet voor de 2 problemen uit de OP naar mijn idee(als je bijvoorbeeld kijkt naar soort uniformen in Engeland)quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:11 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Probleem is niet opgelost met het uniform maar het uniform kan wel een deel van de oplossing zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |