abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53866969
quote:
'Scholieren veel te wulps'
ROTTERDAM - Scholieren maken het te bont op seksueel gebied. Meisjes zijn vaak veel te uitdagend, jongens gaan er te gretig op in. Dat moet stoppen, vindt het Algemeen Pedagogisch Centrum.
afbeelding vergroten
Het deed donderdag een oproep aan de scholen niet langer toe te kijken, maar in te grijpen. ,,Het gebeurt allemaal: Leerlingen in een bunnykostuum op een schoolfeest? Jazeker. Jongens wachtend in de rij totdat ze een sexy geklede medeleerlinge kunnen schuren?

Natuurlijk, net als in de clips op TMF'', aldus het centrum. Schuren is het door jongens wrijven langs de achterwerken van de meisjes. ,,En scholen? Die staan erbij en kijken ernaar.''

,,In de muziekclips gedragen de mannen zich als coole gangsters en vrouwen zijn gewillige stoeipoezen. Deze boodschappen krijgen leerlingen mee, zichtbaar in sexy kleding, uitdagend gedrag van meisjes en machogedrag van jongens.'' (ANP)

http://www.ad.nl/binnenland/article1733314.ece
Dit kan dus echt niet. Dit morele en zedelijk verval moet direct stoppen. Daarom pleit ik voer de invoer van het schooluniform. Dit voorkomt dergelijke problemen op seksueel gebied.

Verder is de aandacht van jongeren voor kleding de laatste jaren enorm toegenomen. Van elke euro die jongeren besteden word de helft uitgegeven aan kleding. In de meeste gevallen is het zelfs zo, dat merkkleding echt ‘een musthave’ is, wanneer je er graag bij wilt horen. Maar merkkleding is duur en niet iedereen heeft de mogelijkheden hierover te beschikken. Dit kan veel schoolgaande jongeren in problemen brengen. Natuurlijk is het dan begrijpelijk dat er serieus gedacht word over het invoeren van het schooluniform. Iedereen gelijk en je kan in ieder geval niet meer op je kleding worden afgerekend.

Het schooluniform lijkt me dus voor deze 2 redenen de beste oplossing. Meteen invoeren dus.

[ Bericht 2% gewijzigd door EchtGaaf op 11-10-2007 17:42:36 ]
  donderdag 11 oktober 2007 @ 17:39:54 #2
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_53867051
. Het lijkt wel de tweede seksuele revolutie. Ik zeg, laat maar komen .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_53867067
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 17:39 schreef Fir3fly het volgende:
. Het lijkt wel de tweede seksuele revolutie. Ik zeg, laat maar komen .
Hey leef jij ook nog
  donderdag 11 oktober 2007 @ 17:42:12 #4
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_53867093
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 17:40 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Hey leef jij ook nog
Jep . En wat ik dus bedoel is dat ik het allemaal nogal overdreven vind, vooral dat gezeur over 'clips op TMF'.
  donderdag 11 oktober 2007 @ 17:43:11 #5
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_53867112
Vind dit wel een mooi selectiecriterium. Iedereen die zulk gedrag vertoont eruit pikken en in leerkampen dumpen waar ze niet uitmogen tot ze een vak beheersen. Zijn scholen van zulk soort types af en we krijgen er een lading vakmensen erbij. Ik zie potentie.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_53867131
schuren
ze hebben weer iets nieuws gevonden hoor
pi_53867243
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 17:37 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Daarom pleit ik voer de invoer van het schooluniform. Dit voorkomt dergelijke problemen op seksueel gebied.
vrouwen in uniform... Geil.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53867248
NL wordt steeds preutser en bekrompener op sexueel gebied.
pi_53867298
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 17:49 schreef Dr.Nikita het volgende:
Wat is daar mis mee?
pi_53867309
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 17:49 schreef venomsnake het volgende:

[..]

vrouwen in uniform... Geil.
Niet alle uniformen zijn geil hoor
  donderdag 11 oktober 2007 @ 17:55:30 #11
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_53867350
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 17:54 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Niet alle uniformen zijn geil hoor
Voor schooluniformen geldt dat algemeen gezien wel.
pi_53867353
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 17:49 schreef Dr.Nikita het volgende:
Helemaal niet. NL probeert het niveau te handhaven zoals het is.
Om de jeugd duidelijk te maken dat het niet normaal is om een slet te zijn.
pi_53867387
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 17:55 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Voor schooluniformen geldt dat algemeen gezien wel.
Dan ga ik maar eens pleiten voor zo'n oranje overall
  donderdag 11 oktober 2007 @ 17:58:36 #14
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_53867408
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 17:53 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee?
Je wilt een uitleg krijgen wat er mis is met een (kleding) gebod?

Dúde!
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  donderdag 11 oktober 2007 @ 17:59:57 #15
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_53867440
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 17:55 schreef HarryP het volgende:

[..]

Helemaal niet. NL probeert het niveau te handhaven zoals het is.
Om de jeugd duidelijk te maken dat het niet normaal is om een slet te zijn.
Het is een eigen keuze om een slet danwel pooier danwel loverboy danwel prostituee te zijn.

De wereld is 'niet normaal', wen er maar aan.
  donderdag 11 oktober 2007 @ 18:02:43 #16
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_53867489
Hoewel in de behoefte van veel nederlands naar een leven zonder taboe's wel kan begrijpen, moeten we toch realiseren dat de jeugd dat niet lijkt te snappen. Die hebben taboe's nodig en geen hippie die ze verteld dat ze een eigen verantwoordelijkheid hebben. Want op tienermoeders kankert iedereen.

Hoe stom ze wel niet zijn en hoe ze hun leven hebben verpest. De baby krijgt nooit een goede opvoeding, enz enz. Maar je kunt er ook wat aan doen, voordat het zover is.

Nee zeggen tegen de sexuele verharding waar alles moet kunnen en alles mag. Leer kinderen van 14 dat ze zich moeten gedragen!
  donderdag 11 oktober 2007 @ 18:03:26 #17
159979 G.Fawkes
pi_53867503
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 17:58 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Je wilt een uitleg krijgen wat er mis is met een (kleding) gebod?

Dúde!
Vertel eens wat is mis is met het uniform?
  donderdag 11 oktober 2007 @ 18:06:09 #18
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_53867554
Schuren is wel geil.... Het is wel net neuken op de dansvloer. Schooluniform of niet, dat lijkt me niet heel wenselijk voor een schoolfeest.

Nu ik er nog s over denk, wat heeft schuren met schooluniformen te maken?
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
  donderdag 11 oktober 2007 @ 18:07:53 #19
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_53867577
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 18:03 schreef G.Fawkes het volgende:

[..]

>>> een weekje geleden nog moesten uniforms ingevoerd worden omdat kids niet met geld om zouden kunnen gaan, nu is het ineens 'sensueel'. Het lijkt wel alsof men nog nooit van volledig natuurlijke en normale hormonen gehoord heeft. Zorg liever voor goede voorlichting.
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 11:06 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Het kind is erbij gebaat om zelf keuzes te leren maken. Dat begint bij 'welke kleding doe ik vandaag aan', slechts een paar jaar later is dat 'welk huis ga ik kopen'. Ik heb liever dat kinderen zelf voelen wat geld waard is. En sommigen moeten daarvoor nu eenmaal rood staan. Alsof dat erg is. Er zijn zat westerse landen waar de algemene mening is dat als je nooit rood hebt gestaan, je de waarde van geld niet kent.

Er wordt continu beweerd dat het een ramp is dat kinderen rood staan, in de schulden komen. Alsof dat 'een probleem!' zou zijn. Ik denk dat sommigen nu eenmaal pas met geld om kunnen gaan nádat ze rood hebben gestaan. Geen hardere leerweg dan het eigen leven.

Daarbij maken de kinderen die rood staan hun leeuwendeel van geld op aan mobieltjes. Daar is het uniform dus niet voor bedoeld. Nee, het is meer de verwachting -een verwachting die de minister niet heeft, maar users hier wel- dat er met een uniform ook een soort Aziatische onderdanige gehoorzaamheid meekomt.

Bij die gedachte rest mij slechts 1 uitdrukking: .
  donderdag 11 oktober 2007 @ 18:10:11 #20
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_53867618
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 18:03 schreef G.Fawkes het volgende:

[..]

Meisjes trekken de rokjes wat hoger op zodat ze er alsnog sexy bij lopen, jongens laten de broeken alsnog aan hun kont hangen zodat ze er 'gangster' uitzien. De rijkere mensen kopen nieuwe uniformen en de armere tweedehandse of maken het zelf zodat er weer een verschil is tussen arm en rijk net als met merkkleding.

Probleem blijft bestaan.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  donderdag 11 oktober 2007 @ 18:10:19 #21
159979 G.Fawkes
pi_53867620
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 18:07 schreef Yildiz het volgende:

[..]

>>> een weekje geleden nog moesten uniforms ingevoerd worden omdat kids niet met geld om zouden kunnen gaan, nu is het ineens 'sensueel'. Jezus. Nog nooit van hormonen gehoord? Zorg liever voor goede voorlichting.
[..]
Het uniform kan iets bewerkstelligen: Dat kinderen gaan proberen zich te onderscheiden door hun mening, of acties ipv zich alleen maar oppervlakkig te onderscheiden door andere kleren te dragen.
  donderdag 11 oktober 2007 @ 18:11:22 #22
159979 G.Fawkes
pi_53867642
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 18:10 schreef maok het volgende:

[..]

Meisjes trekken de rokjes wat hoger op zodat ze er alsnog sexy bij lopen, jongens laten de broeken alsnog aan hun kont hangen zodat ze er 'gangster' uitzien. De rijkere mensen kopen nieuwe uniformen en de armere tweedehandse of maken het zelf zodat er weer een verschil is tussen arm en rijk net als met merkkleding.

Probleem blijft bestaan.
Probleem is niet opgelost met het uniform maar het uniform kan wel een deel van de oplossing zijn.
pi_53867659

Gelijk de schuld geven aan videoclips, en TMF.
Die gasten snappen het zelf niet hoor...
Wie kijkt er nou nog TMF
Meisjes uit mijn klas die zich sletterig kleden doen het omdat ze dat zelf willen, niet omdat ze sublieme boodschappen doorgestraald krijgen van TMF.
  donderdag 11 oktober 2007 @ 18:14:06 #24
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_53867702
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 18:10 schreef G.Fawkes het volgende:

[..]

Het uniform kan iets bewerkstelligen: Dat kinderen gaan proberen zich te onderscheiden door hun mening, of acties ipv zich alleen maar oppervlakkig te onderscheiden door andere kleren te dragen.
Dus omdat het zogenaamd oppervlakkig is, is het niet goed? Dat is slechts 'in the eyes of the beholder'.
  donderdag 11 oktober 2007 @ 18:14:58 #25
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_53867715
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 18:11 schreef G.Fawkes het volgende:

[..]

Probleem is niet opgelost met het uniform maar het uniform kan wel een deel van de oplossing zijn.
In iedergeval niet voor de 2 problemen uit de OP naar mijn idee(als je bijvoorbeeld kijkt naar soort uniformen in Engeland)

Welk deel bedoel je?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')