Vertelt ze het helemaal?? Waar nixie bij is????quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:48 schreef avonne het volgende:
Nadia begint lekker te vertellen over het Dennis=Homo verhaal
en het frambozen verhaal
dat DOE je toch niet?
staat Dennix erbij?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:48 schreef avonne het volgende:
en het frambozen verhaal
dat DOE je toch niet?
Vreselijk.... Gewoon ook vertellen over de eerste keer dat ze sex hadden. Schaamteloos wijfquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:48 schreef avonne het volgende:
en het frambozen verhaal
dat DOE je toch niet?
Dat deed ze dus WEL. Het verhaal verteld ze iedereen die op bezoek komt ..... Kennelijk zijn frambozen lekkerquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:48 schreef avonne het volgende:
en het frambozen verhaal
dat DOE je toch niet?
Na vandaag is het Shameless Nadia i.p.v Classyquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:51 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Vreselijk.... Gewoon ook vertellen over de eerste keer dat ze sex hadden. Schaamteloos wijf
Dennis is de eigenaar van een kledinglijn !!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:52 schreef diedirk het volgende:
Wat deed Dennis eigenlijk voor kooi?
Heeft hij ooit gewerkt?
Heb hem nog nooit ook maar enig persoonlijk verhaal horen vertellen
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:50 schreef toempie het volgende:
[..]
Vertelt ze het helemaal?? Waar nixie bij is????![]()
Ja. Dennix zat er bij. Een beetje schaapachtig lachen .....quote:
Dat zelfde zegt Jaapquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:52 schreef diedirk het volgende:Heb hem nog nooit ook maar enig persoonlijk verhaal horen vertellen
Volgens mij hebben Nadia en Amanda ook wel als zelfstandig ondernemertjes aan de weg getimmert...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:52 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dennis is de eigenaar van een kledinglijn !!!
zelfstanding ondernemer dus ! ken je van de meeste bewoners niet zeggen !!
Google eens naar Bakx en parasieten een grote kans dat je hem daar tegenkomtquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:52 schreef diedirk het volgende:
Heeft hij ooit gewerkt?
Professionele voetballer, maar was niet goed genoeg.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:52 schreef diedirk het volgende:
Heeft hij ooit gewerkt?
Hoe heet die kledinglijn en zijn er ergens ook delen uit zijn collecties te vinden?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:52 schreef dgk_fan het volgende:
M.a.w. Dennis had 1 truitje ontworpen (blijkbaar gejat van een italiaanse ontwerper).quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:52 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dennix is oprichter, eigenaar, directeur en grootaandeelhouder van een kledingbedrijf.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:52 schreef diedirk het volgende:
Heeft hij ooit gewerkt?
Al de hele dag die Nadia,ik heb de streams het merendeel van de tijd uit gehad.Bah flauwe zooi.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:52 schreef itsme het volgende:
Natuurlijk gaan Dennix en Nadia er niet uit.
Het gaat alleen maar over hen namelijk.
In de cossen en in het huis.![]()
Hahahahahaahahahahah, sorry...ik moest even bijkomen. Klinkt ook zo raar, Dennix ZELFSTANDIGquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:52 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Neehee, hij was net begonnen met een vriend en toen ging hij de kooi in. Vriend is gelijk gestopt. Net als dat hij net vet hard op vakantie zou gaan waar hij 100% vette shit lol zou hebben maar ja, toen ging hij de kooi in.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe heet die kledinglijn en zijn er ergens ook delen uit zijn collecties te vinden?
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix is oprichter, eigenaar, directeur en grootaandeelhouder van een kledingbedrijf.
Ze brengen een eigen kledinglijn op de markt. Omdat ze nog geen eigen ontwerp hebben heeft hij het model van een al bestaande trui overgenomen. De productie zal geschieden in het buitenland, ze hebben nu op proef 1 enkel exemplaar laten maken.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:57 schreef noekje het volgende:
Neehee, hij was net begonnen met een vriend en toen ging hij de kooi in. Vriend is gelijk gestopt. Net als dat hij net vet hard op vakantie zou gaan waar hij 100% vette shit lol zou hebben maar ja, toen ging hij de kooi in.
klinkt allemaal meer dan het voorstelt. Als je je inschrijft als eenmanszaak (of VOF) ben je al directeur/oprichter/eigenaar. Of ie grootaandeelhouder is hangt van de rechtsvorm af.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dennix is oprichter, eigenaar, directeur en grootaandeelhouder van een kledingbedrijf......
Echt niet gejat !! Dat van die italiaan was gewoon gekocht om als voorbeeld te dienenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:58 schreef beequeen het volgende:
edit
Tuurlijk Disana, als die trui op de markt komt ben ik de eerste die dat vod gaat aanschouwen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:01 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Echt niet gejat !! Dat van die italiaan was gewoon gekocht om als voorbeeld te dienen
toen ze het bedrijf op gingen starten. En net toen het allemaal zou gebeuren ging Dennis de Kooi in.
En aangezien zijn vriend/zakenpartner niet zoveel initiatief had als Dennis ligt het
nu allemaal een beetje stil.
Maar wacht maar als De Kooi afgelopen is ! Dan zullen jullie nog VEEL van Dennis gaan
horen. En niet alleen op mode and fashion gebied !!!!!!
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:01 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Echt niet gejat !! Dat van die italiaan was gewoon gekocht om als voorbeeld te dienen
toen ze het bedrijf op gingen starten. En net toen het allemaal zou gebeuren ging Dennis de Kooi in.
We wachten al maanden afquote:En aangezien zijn vriend/zakenpartner niet zoveel initiatief had als Dennis ligt het
Maar wacht maar als De Kooi afgelopen is ! Dan zullen jullie nog VEEL van Dennis gaan
We hebben het over Dennix. Dan is "klinkt allemaal meer dan het voorstelt" wel heel toepaaselijk. 100% zekerquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:59 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
klinkt allemaal meer dan het voorstelt. Als je je inschrijft als eenmanszaak (of VOF) ben je al directeur/oprichter/eigenaar. Of ie grootaandeelhouder is hangt van de rechtsvorm af.
Dat was alleen maar een voorbeeld !quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Een modebedrijf opstarten op basis van één gejat kledingstuk.
[..]
We wachten al maanden af.
Wacht maar ..... Hij zal wel komen met een roze ondergoed lijn voor voetballers .... 100% zekerquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Een modebedrijf opstarten op basis van één gejat kledingstuk.
[..]
We wachten al maanden af.
Eet ze en tot later.quote:
Absoluut, 100%, zeker te weten. Knallen . Boem Boem Boem. Zeker 100%quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:01 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
En weer maak je me aan het lachen! Net alsof Dennix en initiatief goed samen gaan. Dat kind kent het woord initiatief helemaal niet....en dat bewijst ie elke dag weer.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:01 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
...
En aangezien zijn vriend/zakenpartner niet zoveel initiatief had als Dennis ligt het
...
Klopt ik heb een paar prototypes (demo's) ervan mogen beoordelen. Pastelkleurig ondergoed met ingebouwde Buttplugquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wacht maar ..... Hij zal wel komen met een roze ondergoed lijn voor voetballers .... 100% zeker
Wat ik begrijp het enige voorbeeld. Een voorbeeld, gejat van een voorbeeld van iemand andersquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:05 schreef dgk_fan het volgende:
Dat was alleen maar een voorbeeld !
Ik vind Dennis vooral een enorme fat, met een dertien in een dozijn smaak. Dus ik laat deze modieuze ( ...) kleding graag aan mijn neus voorbij gaan.quote:Wacht maar tot je alle leuke broeken en polootjes ziet die volgend jaar komen !! Je zou ze
GRAAG en met LIEFDE willen dragen denk ik. Ik vind Dennis een erg modebewuste jongen.
Zullen ze morgen wel een stuk minder last van vliegen hebben.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:06 schreef beequeen het volgende:
BREAKING NEWS; Het haar van Naad wordt gewassen.
[ afbeelding ]
Jullie grap heeft nu wel lang genoeg geduurd. Mag stoppen wat mij betreft.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk Disana, als die trui op de markt komt ben ik de eerste die dat vod gaat aanschouwen.![]()
Ik denk dat Lieke niet gevraagd is omdat zij niet cheesy isquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:09 schreef Scandalous het volgende:
Amanda: Ik denk dat Lieke het ook wel zou willen, zo'n fotoshoot.
Nadia: Maar haar hebben ze niet gevraagd, dus.
ik vindt stoep hoer better op zijn plaats!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:52 schreef toempie het volgende:
[..]
Na vandaag is het Shameless Nadia i.p.v Classy![]()
Hoorde van de week dat Luc fonetisch zijn raps schrijft, maar ik heb geen idee van fiening isquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:12 schreef Disana het volgende:
Ik zie in die rap een woord staan dat ik niet ken: 'fiening'. Rijmt op 'steaming'.
your so sexyquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:12 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Tussendoor roddelen Naad en Amanda weer over iets dat totaal onverstaanbaar is door het föhnen.
Fonetisch? Dat het rijmt zeker gewoon dusquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoorde van de week dat Luc fonetisch zijn raps schrijft, maar ik heb geen idee van fiening is![]()
domme wichten....lieke krijgt ook gewoon die fotoshoot bij de panorama...ze hebben nu nadia genomen omdat lieke gisteren al haar verjaardag had en zaterdag haar feest..lijkt me niet handig dat ze dan ook nog voor de panorama die fotoshoot ertussen door moest.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:09 schreef Scandalous het volgende:
Amanda: Ik denk dat Lieke het ook wel zou willen, zo'n fotoshoot.
Nadia: Maar haar hebben ze niet gevraagd, dus.
Pasten je de protypes goed ? Zaten ze lekker ?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:08 schreef DrsH het volgende:
[..]
Klopt ik heb een paar prototypes (demo's) ervan mogen beoordelen. Pastelkleurig ondergoed met ingebouwde Buttplug![]()
![]()
![]()
Wat te denken van : Breathin' next to me. Ik hoop niet dat hij het over Naad heeft, die stinkt uit haar giecheltje.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:12 schreef Disana het volgende:
Ik zie in die rap een woord staan dat ik niet ken: 'fiening'. Rijmt op 'steaming'.
Da's gewoon haske fonetisch, jonguh!quote:
met patent op de merknaam ( NIX )quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dennix is oprichter, eigenaar, directeur en grootaandeelhouder van een kledingbedrijf.
Ze brengen een eigen kledinglijn op de markt. Omdat ze nog geen eigen ontwerp hebben heeft hij het model van een al bestaande trui overgenomen. De productie zal geschieden in het buitenland, ze hebben nu op proef 1 enkel exemplaar laten maken.
Die is nu alvast een fiks aantal potten pindakaas aan het kopen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:15 schreef fredfik het volgende:
naad haar moeder wil de hondjes wel
Ik beoordeel alleen visueel, want ik ben strikt hetero en niet anaal benaderbaar. De ergonomische beoordeling heb ik uitbesteedquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Pasten je de protypes goed ? Zaten ze lekker ?
NixNix, de mannelijke lijn van NafNaf.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:16 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
met patent op de merknaam ( NIX )
Lieke komt pas als de Finale van die Kooi klaaris ! als winner of 2equote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:16 schreef riri het volgende:
[..]
domme wichten....lieke krijgt ook gewoon die fotoshoot bij de panorama...ze hebben nu nadia genomen omdat lieke gisteren al haar verjaardag had en zaterdag haar feest..lijkt me niet handig dat ze dan ook nog voor de panorama die fotoshoot ertussen door moest.
Die komt denk ik dus volgende maand voor lieke.....kijken wat nadia dan zegt
Nee, maar zou ze wel iets verdienen moet ze het in de pot stoppen. Dat geldt voor iedereen in de villa.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:17 schreef tipsch het volgende:
Heeft Nadia nou eigenlijk geld verdiend met dat poseren voor panorama?
Dan is het echt een zeer triest kreng. Doet ze dit voor de exposure/de aandacht of whatever. DIEPTRIEST.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, maar zou ze wel iets verdienen moet ze het in de pot stoppen. Dat geldt voor iedereen in de villa.
Ik zie dat je het broekje al weer hebt teruggestuurd ......quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:18 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ik beoordeel alleen visueel, want ik ben strikt hetero en niet anaal benaderbaar. De ergonomische beoordeling heb ik uitbesteed
Wat verwacht je dan anders van iemand die in de Kooi gaat zitten? En ik geloof dat deze shoot een opzetje van achter is.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:21 schreef tipsch het volgende:
Dan is het echt een zeer triest kreng. Doet ze dit voor de exposure/de aandacht of whatever. DIEPTRIEST.![]()
Klopt dit is het broekje met de XXXXXL plug er in.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik zie dat je het broekje al weer hebt teruggestuurd ......
[ afbeelding ]
Ze zegt net dat ze het ook lekker vond dat iedereen aan haar zat. Voor haar is het zoiets als een spiegel, maar dan op papier.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dan is het echt een zeer triest kreng. Doet ze dit voor de exposure/de aandacht of whatever. DIEPTRIEST.![]()
Ome John heeft geld verdientquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:17 schreef tipsch het volgende:
Heeft Nadia nou eigenlijk geld verdiend met dat poseren voor panorama?
dit is een snood plan van de Febo .......de ultieme wraak voor al die keren dat zequote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan anders van iemand die in de Kooi gaat zitten? En ik geloof dat deze shoot een opzetje van achter is.
Fuck, ik neem het op voor Nadia. Vaarwel, wrede wereld.
Nadia was ook zo verdrietig deze week en moest luisteren naar het hokje. Toen kreeg ze ook nog eens 1%. Redactie vond dat ze wel een verzetje kon gebruiken.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan anders van iemand die in de Kooi gaat zitten? En ik geloof dat deze shoot een opzetje van achter is.
Je neemt het niet op voor Naad, je doorziet het hokje.....das pas vet, cool en dope.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Fuck, ik neem het op voor Nadia. Vaarwel, wrede wereld.
Beoordeling komt pas morgen. Heb vanochtend de post gemistquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:18 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ik beoordeel alleen visueel, want ik ben strikt hetero en niet anaal benaderbaar. De ergonomische beoordeling heb ik uitbesteed
Mooi gevonden, maar inderdaad, het slaat als een tang op een varken en het rijmt nietquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:29 schreef mspoez het volgende:
Grinnik:
Ik denk dat Luc Feigning bedoelt. Klopt wel, Naadsgewijs.
Klinkt iets anders, dat wel maar goed, kniesoor, toch?
http://dictionary.reference.com/browse/feigning
Ik denk dat ik ook maar eens een eigen kledinglijn ga opstartren. Ken nog wel wat ontwerpers waar ik het eea van kan jatten. En dan noem ik het Copycat Clothingquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:27 schreef beequeen het volgende:
Je neemt het niet op voor Naad, je doorziet het hokje.....das pas vet, cool en dope.![]()
Ik word je grootste afnemerquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook maar eens een eigen kledinglijn ga opstartren. Ken nog wel wat ontwerpers waar ik het eea van kan jatten. En dan noem ik het Copycat Clothing.
Het slaat juist wel ergens op, op Nadia als geheel en ook op Luc, als die voor de FEBO Naad benaderen moet.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi gevonden, maar inderdaad, het slaat als een tang op een varken en het rijmt niet![]()
De actieve houding van Luc.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:35 schreef mootie het volgende:
Luc is gewoon nog saaier dan Dennis.... ook een talent.
Als je 'kniezen' nu ook nog even weergeeft, dan ben je er voor jezelf helemaal uitquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:35 schreef mspoez het volgende:
[..]
Het slaat juist wel ergens op, op Nadia als geheel en ook op Luc, als die voor de FEBO Naad benaderen moet.
Het rijmt alleen niet. Kniezen jouw oren?
Zo jij bent echt grappig.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je 'kniezen' nu ook nog even weergeeft, dan ben je er voor jezelf helemaal uit![]()
Party, booby, bootyquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:44 schreef Disana het volgende:
Ohhh, wat erg. Vals gerapte sinterklaasrijm.
wat een tekst van likmevestje.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:12 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Tussendoor roddelen Naad en Amanda weer over iets dat totaal onverstaanbaar is door het föhnen.
nivootje brian zeg maarquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Da's gewoon haske fonetisch, jonguh!
Wat een prachtige teksten. Doorwrocht en diepzinnig.![]()
Ik volg je niet, sorryquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:51 schreef avonne het volgende:
[..]
wat een tekst van likmevestje.
Daarbij vergeleken vind ik Brianaans gerijmel geniaal.
Daar zit tenminste nog wat tegeltjeswijsheid in.
het gaat om de capquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik volg je niet, sorry![]()
Of quote je misschien de verkeerde post?
Aha, verkeerd begrepen dus.quote:
Dat zal een goede vriendin zijn!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha, verkeerd begrepen dus.
On Topic: Amanda heeft en plaatsje gevonden voor haar kindjes, Audrey gaat voor ze zorgen, een goede vriendin die ze al jaren niet gesproken heeft.![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:35 schreef mootie het volgende:
Luc is gewoon nog saaier dan Dennis.... ook een talent.
Ik hoop het, maar misschien mag het niet van het hokje. Jaap en Huub hebben vandaag tijd genoeg gehad maar geen enkele actie.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:13 schreef avonne het volgende:
Gaat vanavond die stripper nog door?
Of andere harde actie? Het wordt een beetje te gezellig voor Dennis.
Ze hadden overal goedkeuring voor gekregen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar misschien mag het niet van het hokje. Jaap en Huub hebben vandaag tijd genoeg gehad maar geen enkele actie.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:10 schreef avonne het volgende:
Mooi, laat Buster / Twister, of hoe heet ie Stinky van Jaap dan maar komen.
Prutswerk! 'populair' rijmt niet op 'ver' !!!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:23 schreef mazaru het volgende:
Van Shadow50![]()
De melodie van ik ben gerrit en steel als de raven:
Ik ben Dennis
En ik kwam om te knallen
Maar ben een pusy
zonder ballen
Samen met naadje
niet populair
we gaan het niet maken
we komen niet ver .
Surinaamse..dat dacht ik ook..intuitie én de naam..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:50 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik verwachtte eenb Surinaamse ...
Vind Deborah Flens echt een Surinaamse naam namelijk.
en wat dacht je van haar handen 1 met lange nagels en een met korte nagels.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:25 schreef avonne het volgende:
Ik ben toch echt benieuwd hoe de foto's er in de Panorama uit komen te zien (ALS ze al geplaatst zullen worden). Even een opsomming:
-ze smeerde nog eens even flink wat conceiler en mascara erop
- haar haar is heel dof
- ze ging telkens met haar handen door het haar waardoor het vanachteren recht op stond.
- de buik moet geshopt worden
- de tepels moeten geshopt worden
- haar rechterhand mocht niet in beeld, omdat er geen nepnagels op zitten
- voor de rug is een groothoeklens gebruikt (of die rug mag helemaal niet in beeld)
- ze bleef haar voeten verkeerd zetten
- ze moest haar billen extra omhoog doen, anders moeten die ook geshopt worden
- wat was er nou met haar borsten? Eerst moest ze die bedekken en toen weer niet? Die zullen ook wel geshopt worden, dus.
VVquote:you’re doing it wrong, listen to this song, we’re doing it kinky en m'n hond heet stinky”,
Willem Holleder is zijn bijnaam DE NEUS kwijt die bijnaam is door Dennix opgeeist 100%quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:31 schreef ericahysterica het volgende:
dennis vertelt dat hij gek zou worden als hij een kras in zijn gezicht zou krijgen. Hij vindt zelf dat hij een mooi gezicht heeft.
"Dood gaan we allemaal."quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:45 schreef Nomrc2 het volgende:
ff wat cliches over de dood
en nix loopt tegwoordig achter lucje aanquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:37 schreef ericahysterica het volgende:
voor brian hoeft de stripper niet eens hij houdt niet zo van rare dingen.......ja een hele fatsoensrakker is het hoor. En ja Luc beaamt alles wat sint Brian zegt.....een soort volgjaap eigenlijk
Tja als je 1% haalt mag je vaak op de streams.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:49 schreef Katewalker het volgende:
Ik hoor Huub op de achtergrond lachen en dus lol maken en waar moeten we tegenaan kijken....het vunzige geklef van Dennis en Nadia in de jacuzzi en de twee sjaggie koppen van Brian en Luuc aan het aanrecht...![]()
Dat ze dat wijf uberhaupt gevraagd hebben, heb eens gehoord dat dat photoshoppen zo duur is en ze teveel moeite isquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:25 schreef avonne het volgende:
Ik ben toch echt benieuwd hoe de foto's er in de Panorama uit komen te zien (ALS ze al geplaatst zullen worden). Even een opsomming:
-ze smeerde nog eens even flink wat conceiler en mascara erop
- haar haar is heel dof
- ze ging telkens met haar handen door het haar waardoor het vanachteren recht op stond.
- de buik moet geshopt worden
- de tepels moeten geshopt worden
- haar rechterhand mocht niet in beeld, omdat er geen nepnagels op zitten
- voor de rug is een groothoeklens gebruikt (of die rug mag helemaal niet in beeld)
- ze bleef haar voeten verkeerd zetten
- ze moest haar billen extra omhoog doen, anders moeten die ook geshopt worden
- wat was er nou met haar borsten? Eerst moest ze die bedekken en toen weer niet? Die zullen ook wel geshopt worden, dus.
nog ergerquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
"Dood gaan we allemaal."
"De dood maakt geen onderscheid tussen arm en rijk."
"In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier."
Zoiets?
valt wel mee maar photoshop is geen wondermiddelquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:51 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat ze dat wijf uberhaupt gevraagd hebben, heb eens gehoord dat dat photoshoppen zo duur is en ze teveel moeite is
Ik heb geen enkele behoefte om naar Naad en Dennix te luisteren maar ik vind het schandalig dat ze ongestoord mogen fluisteren in de jacuzzi.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:49 schreef Katewalker het volgende:
Ik hoor Huub op de achtergrond lachen en dus lol maken en waar moeten we tegenaan kijken....het vunzige geklef van Dennis en Nadia in de jacuzzi en de twee sjaggie koppen van Brian en Luuc aan het aanrecht...![]()
Denk 't wel hoor, beetje push en pull enzo (vooral die brede schouders):quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:54 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
valt wel mee maar photoshop is geen wondermiddel
heeft zo z'n beperkingen
en denk dat tegen het lichaam van nadje niet valt op te shoppen
Dat denken meerdere mensen hier, ik zou het een überstunt vinden.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:56 schreef pronkjewail het volgende:
Weten we eigenlijk wel zeker dat deze mensen echt van Panorama zijn? Voor hetzelfde geld is het een amateurfotograafje die even de opdrachtr heeft gekregen Naadje voor lul te zetten!!
werkt alleen met ffen achtergrondenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk 't wel hoor, beetje push en pull enzo (vooral die brede schouders):
http://www.youtube.com/watch?v=hibyAJOSW8U
100% zeker weten!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:01 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij gaat knallen, 100% zeker weten!
correctie... als je op degoudenkooi.nl kijkt staat er dit: "Momenteel is hij zelfs druk bezig met het opzetten van een eigen kledinglijn. 'Dit wil ik ook verder uitbouwen in de Villa', legt hij serieus uit. " bron: http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:52 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Fantastische moraal.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk 't wel hoor, beetje push en pull enzo (vooral die brede schouders):
http://www.youtube.com/watch?v=hibyAJOSW8U
TV maken?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:04 schreef diedirk het volgende:
Waarom eet Lieke niet mee?
Talpa Music, are you surprised?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:09 schreef Nomrc2 het volgende:
wie sponsort die llLukje eigenlijk ?
of zit er een grote maatschappij achter ?
Net bekeken. Gvd, wat staat Naad hoerig tegen Luc aan te schuren. Ze kan zo naar de stal van Ron Jeremy.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:09 schreef beequeen het volgende:
In de rechter bovenhoek een voorproefje van de clip met Luc.
http://www.doublelonline.nl/
OMG, dat quasi geile haar schudden van Nadiaquote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:09 schreef beequeen het volgende:
In de rechter bovenhoek een voorproefje van de clip met Luc.
http://www.doublelonline.nl/
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:12 schreef Clank het volgende:
[ afbeelding ]
Kledinglijn van Dennis...
Tegen wie schuurt die slet nu niet op, walgelijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Net bekeken. Gvd, wat staat Naad hoerig tegen Luc aan te schuren. Ze kan zo naar de stal van Ron Jeremy.![]()
echt ?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Talpa Music, are you surprised?
Neu. Het nieuwtje is er af. Hij is vrij geruisloos in de groep opgegaan. Tijd voor wat andersquote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:14 schreef Nostalgist het volgende:
Begin me steeds meer te ergeren aan die Luc..... Brengt niets.
Hoeveel weken moet ie nog ?
Ik vind het sfeertje idd opgeklopt gezellig.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:16 schreef Nostalgist het volgende:
De spanning is te voelen..... volgens mij weten ze wat er gaat komen met de strippers......
Inderdaad. En dan snap ik achter niet, dat ze hem hierover zijn woord niet laten houden.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:09 schreef Guuskeee het volgende:
en dat 'uitbouwen in de villa' is er ook nog niet van gekomen, sterker nog, ik heb hem er nog nooit iets over horen vertellen...
Serieus?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
Schijnbaar deed Nadia een uitspraak over een trio wat Dennis niet aanstond en hij stampt onder de tafel het bloed uit haar tenen, de sukkel.
Forget it babe, als dat echt zo was had ze het hele hok bij elkaar geschreeuwd.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
Schijnbaar deed Nadia een uitspraak over een trio wat Dennis niet aanstond en hij stampt onder de tafel het bloed uit haar tenen, de sukkel.
Echt wel, ze vertrok van de pijn en Dennis is net klaar met de pleister plakken.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Forget it babe, als dat echt zo was had ze het hele hok bij elkaar geschreeuwd.
Mijn God, wat een klootzak.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Echt wel, ze vertrok van de pijn en Dennis is net klaar met de pleister plakken.
Krijgen Luc en Nadia samen post?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:30 schreef Kinga het volgende:
Gadverdamme dat kaartje... "Luc, jouw oprechtheid naar Nadia toe"
Welke blinde en dove streamer heeft dát gestuurd?
Wie is Ricardo?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:35 schreef Nostalgist het volgende:
wicawdo......LOL..... heeft zich weer de uitzending horizontaal ingewerkt......
Brian heeft voor zichzelf de spelregel verzonnen: Als het met humor gebeurd dat is het toegestaan, want dan is het goede tv.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:35 schreef beequeen het volgende:
Brian wil de borsten en kont van de stripper insmeren .
Amanda: Ik vind dat echt niet leuk.
Brian: Ik doe dat in de meest grappige context.
![]()
Fa waka, dat is Natasia toch ???quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
Amanda krijgt post van Fa Waka, ze begrijpt er niks van........is idd ook niet te volgen wat die persoon schrijft.
The obviously gay butler.......quote:
Yep, deze brief ging nergens over, zou idd van Zdngmw kunnen zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:38 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Fa waka, dat is Natasia toch ???
en toch moest ik lachen!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:35 schreef beequeen het volgende:
Brian wil de borsten en kont van de stripper insmeren .
Amanda: Ik vind dat echt niet leuk.
Brian: Ik doe dat in de meest grappige context.
![]()
Dump die figuranten......quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:40 schreef rooie3 het volgende:
Hallo moeten we nu weer de post zien van die 1 en 3%.
ja, alsof die 1% nog niet genoeg te zien is geweest op de streams vandaag....quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:40 schreef rooie3 het volgende:
Hallo moeten we nu weer de post zien van die 1 en 3%.
Wat dacht je van Dennix?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:44 schreef Kinga het volgende:
[ afbeelding ]
Aan die hebben ze nog veel te photoshoppen.
Striae all over......quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:44 schreef Kinga het volgende:
[ afbeelding ]
Aan die hebben ze nog veel te photoshoppen.
hatemail maybe?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:47 schreef Nostalgist het volgende:
Dennis: "Ze houden veel post tegen "
Yep, struisvogelsyndroom.
Dennix geniet ook van de post van Charissa.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:51 schreef Disana het volgende:
Ene Charice schrijft dat ze het niet zo leuk vindt wat Nadia heeft gedaan. Helaas is onduidelijk wat ze bedoelt.
Snap echt niet waarom Nadia echt constant op de stream is.Dat wijf krijgt alles voor elkaar,bij Natasia was dat ook altijd zo.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:44 schreef Desii het volgende:
[..]
ja, alsof die 1% nog niet genoeg te zien is geweest op de streams vandaag....![]()
Stripper voor Dennis.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:51 schreef Taurus het volgende:
Komt er vanavond nog iets? Ontslagronde of iets dergelijks?
Nee, de stripper komt vanavond wisten Brian en Luc. Ze wisten alleen niet hoe laat.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:55 schreef Donnie29 het volgende:
En komt er vanavond nog wat? De stripper toch pas vrijdag?
Morgen komt het plan om i.p.v. Nadia Kim op het laatste moment mee te nemen naar een optreden van Luc. Het is ook de bedoeling dat zij blijft slapen. Allemaal om Nadia jaloers te maken.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:55 schreef Donnie29 het volgende:
En komt er vanavond nog wat? De stripper toch pas vrijdag?
Dank je wel!! Hopen op leuke streams!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Morgen komt het plan om i.p.v. Nadia Kim op het laatste moment mee te nemen naar een optreden van Luc. Het is ook de bedoeling dat zij blijft slapen. Allemaal om Nadia jaloers te maken.
Krijgt ze nog meer tv zendtijd.Alles op tv draait ook al om haar,word tijd dat we haar gaan negeren.Deden we met Natas ook en weg was ze.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:58 schreef schatje het volgende:
[..]
Morgen komt het plan om i.p.v. Nadia Kim op het laatste moment mee te nemen naar een optreden van Luc. Het is ook de bedoeling dat zij blijft slapen. Allemaal om Nadia jaloers te maken.
Over die post van Lieke.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:06 schreef beequeen het volgende:
Ik lach me echt kapot om Ricardo, wat een heerlijke bitch.
Hij krijgt ook vast heel erg veel post, het is alleen haatpost en die wordt niet doorgestuurd. Hij kan eigenlijk wel de meeste post van alle bewoners krijgen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:07 schreef Clank het volgende:
En Dennis zegt nog maar eens tegen Ricardo dat niet alle post binnenkomt en dat er veel tegengehouden wordt![]()
Christ... is haar navel ook inzoombaar ?????quote:
een vrouwlijke volgens mijquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:00 schreef diedirk het volgende:
Komt e reen mannelijk of vrouwelijk stripper voor Dennis?
En waarom denken ze dat Dennis daar ook maar op enige manier op zal reageren?
Hem kennende zal hij alles doen om niet op te vallen
Je moet die vorige COS eens doorlezen, je valt van je stoel van sommige caps.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:09 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Christ... is haar navel ook inzoombaar ?????
Zou een leuke foto-stuur-actie kunnen worden![]()
Ik zeg : Gillend de poort uit .....![]()
![]()
![]()
Nou, dan ga je toch lekker weg ???quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:09 schreef cobain94 het volgende:
[ afbeelding ]
What the F*ck i'm doing here..?
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:11 schreef Kinga het volgende:
[..]
Je moet die vorige COS eens doorlezen, je valt van je stoel van sommige caps.
That will be the day, ik denk dat Luc nog liever Dennix banged.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:11 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Nou, dan ga je toch lekker weg ???
Volgens mij krijgt hij met de stripper nog één kans
Bang that Biatch, or leave![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
That will be the day, ik denk dat Luc nog liever Dennix banged.![]()
tis eigenlijk niet de bedoeling dat die plakkertjes eraf haalt, dat is namelijk gecensureerd... dat mag ie dus niet lezen...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:15 schreef noekje het volgende:
Jaap vindt het cool om de zwarte plakkertjes van de post te halen. Hij heeft nu ook een stuk op zijn voorhoofd.
Like he caresquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:18 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
tis eigenlijk niet de bedoeling dat die plakkertjes eraf haalt, dat is namelijk gecensureerd... dat mag ie dus niet lezen...
Wat een onzin.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:19 schreef noekje het volgende:
De camera's stonden de andere kant op en toen heeft Jaap het zwarte verwijderd. Hij ontkent het, bewijs het maar zegt hij. Dit vertellen ze aan Amanda.
Huub: dan gaat Brian dadelijk bellen.
Volgens mij wordt het al heel lang beplakt. Sinds Brian het kon lezen onder de zonnebank.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Normaal gesproken wordt de tekst zwart gemaakt, niks stickers, dit doen ze expres.
Bedankt hokje.![]()
Wat heeft dat voor zin als je de stickers kunt verwijderen?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het al heel lang beplakt. Sinds Brian het kon lezen onder de zonnebank.
En? Flaggerguested?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:25 schreef Flabberguest het volgende:
Na 3 maanden zonder gezeten te hebben heb ik ze nu weer eindelijk![]()
Kan ik zelf ook weer eens zien hoe gezellig het eindelijk is.
Ik zou denken dat het sarcastisch is, met het idee "alles om Dennis te dissen"quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:30 schreef Kinga het volgende:
Gadverdamme dat kaartje... "Luc, jouw oprechtheid naar Nadia toe"
Welke blinde en dove streamer heeft dát gestuurd?
Echt iets voor Brian om te ontdekkenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het al heel lang beplakt. Sinds Brian het kon lezen onder de zonnebank.
I dunno!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat heeft dat voor zin als je de stickers kunt verwijderen?![]()
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:28 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik zou denken dat het sarcastisch is, met het idee "alles om Dennis te dissen"
Kunnen ze lekker fluisteren.En komen ze weer op de streamsquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:26 schreef diedirk het volgende:
Waarom gaat Dennis nu wer de jacuzi in?
Weet hij soms dat er stripper komt?
De angsthaas!
Ik ook......quote:
Hij kon het lonken niet laten, hij lonkte naar iedere man......quote:
Weer een waarschuwing maar veel te laat.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:38 schreef Nostalgist het volgende:
Hé redactie... laten jullie over je heenlopen ????
................en ooow daar kwam narigheid van.....quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij kon het lonken niet laten, hij lonkte naar iedere man......![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |