Aha, verkeerd begrepen dus.quote:
Dat zal een goede vriendin zijn!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha, verkeerd begrepen dus.
On Topic: Amanda heeft en plaatsje gevonden voor haar kindjes, Audrey gaat voor ze zorgen, een goede vriendin die ze al jaren niet gesproken heeft.![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:35 schreef mootie het volgende:
Luc is gewoon nog saaier dan Dennis.... ook een talent.
Ik hoop het, maar misschien mag het niet van het hokje. Jaap en Huub hebben vandaag tijd genoeg gehad maar geen enkele actie.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:13 schreef avonne het volgende:
Gaat vanavond die stripper nog door?
Of andere harde actie? Het wordt een beetje te gezellig voor Dennis.
Ze hadden overal goedkeuring voor gekregen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar misschien mag het niet van het hokje. Jaap en Huub hebben vandaag tijd genoeg gehad maar geen enkele actie.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:10 schreef avonne het volgende:
Mooi, laat Buster / Twister, of hoe heet ie Stinky van Jaap dan maar komen.
Prutswerk! 'populair' rijmt niet op 'ver' !!!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:23 schreef mazaru het volgende:
Van Shadow50![]()
De melodie van ik ben gerrit en steel als de raven:
Ik ben Dennis
En ik kwam om te knallen
Maar ben een pusy
zonder ballen
Samen met naadje
niet populair
we gaan het niet maken
we komen niet ver .
Surinaamse..dat dacht ik ook..intuitie én de naam..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:50 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik verwachtte eenb Surinaamse ...
Vind Deborah Flens echt een Surinaamse naam namelijk.
en wat dacht je van haar handen 1 met lange nagels en een met korte nagels.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:25 schreef avonne het volgende:
Ik ben toch echt benieuwd hoe de foto's er in de Panorama uit komen te zien (ALS ze al geplaatst zullen worden). Even een opsomming:
-ze smeerde nog eens even flink wat conceiler en mascara erop
- haar haar is heel dof
- ze ging telkens met haar handen door het haar waardoor het vanachteren recht op stond.
- de buik moet geshopt worden
- de tepels moeten geshopt worden
- haar rechterhand mocht niet in beeld, omdat er geen nepnagels op zitten
- voor de rug is een groothoeklens gebruikt (of die rug mag helemaal niet in beeld)
- ze bleef haar voeten verkeerd zetten
- ze moest haar billen extra omhoog doen, anders moeten die ook geshopt worden
- wat was er nou met haar borsten? Eerst moest ze die bedekken en toen weer niet? Die zullen ook wel geshopt worden, dus.
VVquote:you’re doing it wrong, listen to this song, we’re doing it kinky en m'n hond heet stinky”,
Willem Holleder is zijn bijnaam DE NEUS kwijt die bijnaam is door Dennix opgeeist 100%quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:31 schreef ericahysterica het volgende:
dennis vertelt dat hij gek zou worden als hij een kras in zijn gezicht zou krijgen. Hij vindt zelf dat hij een mooi gezicht heeft.
"Dood gaan we allemaal."quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:45 schreef Nomrc2 het volgende:
ff wat cliches over de dood
en nix loopt tegwoordig achter lucje aanquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:37 schreef ericahysterica het volgende:
voor brian hoeft de stripper niet eens hij houdt niet zo van rare dingen.......ja een hele fatsoensrakker is het hoor. En ja Luc beaamt alles wat sint Brian zegt.....een soort volgjaap eigenlijk
Tja als je 1% haalt mag je vaak op de streams.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:49 schreef Katewalker het volgende:
Ik hoor Huub op de achtergrond lachen en dus lol maken en waar moeten we tegenaan kijken....het vunzige geklef van Dennis en Nadia in de jacuzzi en de twee sjaggie koppen van Brian en Luuc aan het aanrecht...![]()
Dat ze dat wijf uberhaupt gevraagd hebben, heb eens gehoord dat dat photoshoppen zo duur is en ze teveel moeite isquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:25 schreef avonne het volgende:
Ik ben toch echt benieuwd hoe de foto's er in de Panorama uit komen te zien (ALS ze al geplaatst zullen worden). Even een opsomming:
-ze smeerde nog eens even flink wat conceiler en mascara erop
- haar haar is heel dof
- ze ging telkens met haar handen door het haar waardoor het vanachteren recht op stond.
- de buik moet geshopt worden
- de tepels moeten geshopt worden
- haar rechterhand mocht niet in beeld, omdat er geen nepnagels op zitten
- voor de rug is een groothoeklens gebruikt (of die rug mag helemaal niet in beeld)
- ze bleef haar voeten verkeerd zetten
- ze moest haar billen extra omhoog doen, anders moeten die ook geshopt worden
- wat was er nou met haar borsten? Eerst moest ze die bedekken en toen weer niet? Die zullen ook wel geshopt worden, dus.
nog ergerquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
"Dood gaan we allemaal."
"De dood maakt geen onderscheid tussen arm en rijk."
"In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier."
Zoiets?
valt wel mee maar photoshop is geen wondermiddelquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:51 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat ze dat wijf uberhaupt gevraagd hebben, heb eens gehoord dat dat photoshoppen zo duur is en ze teveel moeite is
Ik heb geen enkele behoefte om naar Naad en Dennix te luisteren maar ik vind het schandalig dat ze ongestoord mogen fluisteren in de jacuzzi.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:49 schreef Katewalker het volgende:
Ik hoor Huub op de achtergrond lachen en dus lol maken en waar moeten we tegenaan kijken....het vunzige geklef van Dennis en Nadia in de jacuzzi en de twee sjaggie koppen van Brian en Luuc aan het aanrecht...![]()
Denk 't wel hoor, beetje push en pull enzo (vooral die brede schouders):quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:54 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
valt wel mee maar photoshop is geen wondermiddel
heeft zo z'n beperkingen
en denk dat tegen het lichaam van nadje niet valt op te shoppen
Dat denken meerdere mensen hier, ik zou het een überstunt vinden.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:56 schreef pronkjewail het volgende:
Weten we eigenlijk wel zeker dat deze mensen echt van Panorama zijn? Voor hetzelfde geld is het een amateurfotograafje die even de opdrachtr heeft gekregen Naadje voor lul te zetten!!
werkt alleen met ffen achtergrondenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk 't wel hoor, beetje push en pull enzo (vooral die brede schouders):
http://www.youtube.com/watch?v=hibyAJOSW8U
100% zeker weten!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:01 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Maar wacht maar als De Kooi afgelopen is ! Dan zullen jullie nog VEEL van Dennis gaan
horen. En niet alleen op mode and fashion gebied !!!!!!
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij gaat knallen, 100% zeker weten!
correctie... als je op degoudenkooi.nl kijkt staat er dit: "Momenteel is hij zelfs druk bezig met het opzetten van een eigen kledinglijn. 'Dit wil ik ook verder uitbouwen in de Villa', legt hij serieus uit. " bron: http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:52 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dennis is de eigenaar van een kledinglijn !!!
zelfstanding ondernemer dus ! ken je van de meeste bewoners niet zeggen !!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |