Vertelt ze het helemaal?? Waar nixie bij is????quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:48 schreef avonne het volgende:
Nadia begint lekker te vertellen over het Dennis=Homo verhaal
en het frambozen verhaal
dat DOE je toch niet?
staat Dennix erbij?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:48 schreef avonne het volgende:
en het frambozen verhaal
dat DOE je toch niet?
Vreselijk.... Gewoon ook vertellen over de eerste keer dat ze sex hadden. Schaamteloos wijfquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:48 schreef avonne het volgende:
en het frambozen verhaal
dat DOE je toch niet?
Dat deed ze dus WEL. Het verhaal verteld ze iedereen die op bezoek komt ..... Kennelijk zijn frambozen lekkerquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:48 schreef avonne het volgende:
en het frambozen verhaal
dat DOE je toch niet?
Na vandaag is het Shameless Nadia i.p.v Classyquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:51 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Vreselijk.... Gewoon ook vertellen over de eerste keer dat ze sex hadden. Schaamteloos wijf
Dennis is de eigenaar van een kledinglijn !!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:52 schreef diedirk het volgende:
Wat deed Dennis eigenlijk voor kooi?
Heeft hij ooit gewerkt?
Heb hem nog nooit ook maar enig persoonlijk verhaal horen vertellen
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:50 schreef toempie het volgende:
[..]
Vertelt ze het helemaal?? Waar nixie bij is????![]()
Ja. Dennix zat er bij. Een beetje schaapachtig lachen .....quote:
Dat zelfde zegt Jaapquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:52 schreef diedirk het volgende:Heb hem nog nooit ook maar enig persoonlijk verhaal horen vertellen
Volgens mij hebben Nadia en Amanda ook wel als zelfstandig ondernemertjes aan de weg getimmert...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:52 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dennis is de eigenaar van een kledinglijn !!!
zelfstanding ondernemer dus ! ken je van de meeste bewoners niet zeggen !!
Google eens naar Bakx en parasieten een grote kans dat je hem daar tegenkomtquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:52 schreef diedirk het volgende:
Heeft hij ooit gewerkt?
Professionele voetballer, maar was niet goed genoeg.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:52 schreef diedirk het volgende:
Heeft hij ooit gewerkt?
Hoe heet die kledinglijn en zijn er ergens ook delen uit zijn collecties te vinden?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:52 schreef dgk_fan het volgende:
M.a.w. Dennis had 1 truitje ontworpen (blijkbaar gejat van een italiaanse ontwerper).quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:52 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dennix is oprichter, eigenaar, directeur en grootaandeelhouder van een kledingbedrijf.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:52 schreef diedirk het volgende:
Heeft hij ooit gewerkt?
Al de hele dag die Nadia,ik heb de streams het merendeel van de tijd uit gehad.Bah flauwe zooi.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:52 schreef itsme het volgende:
Natuurlijk gaan Dennix en Nadia er niet uit.
Het gaat alleen maar over hen namelijk.
In de cossen en in het huis.![]()
Hahahahahaahahahahah, sorry...ik moest even bijkomen. Klinkt ook zo raar, Dennix ZELFSTANDIGquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:52 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Neehee, hij was net begonnen met een vriend en toen ging hij de kooi in. Vriend is gelijk gestopt. Net als dat hij net vet hard op vakantie zou gaan waar hij 100% vette shit lol zou hebben maar ja, toen ging hij de kooi in.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe heet die kledinglijn en zijn er ergens ook delen uit zijn collecties te vinden?
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dennix is oprichter, eigenaar, directeur en grootaandeelhouder van een kledingbedrijf.
Ze brengen een eigen kledinglijn op de markt. Omdat ze nog geen eigen ontwerp hebben heeft hij het model van een al bestaande trui overgenomen. De productie zal geschieden in het buitenland, ze hebben nu op proef 1 enkel exemplaar laten maken.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:57 schreef noekje het volgende:
Neehee, hij was net begonnen met een vriend en toen ging hij de kooi in. Vriend is gelijk gestopt. Net als dat hij net vet hard op vakantie zou gaan waar hij 100% vette shit lol zou hebben maar ja, toen ging hij de kooi in.
klinkt allemaal meer dan het voorstelt. Als je je inschrijft als eenmanszaak (of VOF) ben je al directeur/oprichter/eigenaar. Of ie grootaandeelhouder is hangt van de rechtsvorm af.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dennix is oprichter, eigenaar, directeur en grootaandeelhouder van een kledingbedrijf......
Echt niet gejat !! Dat van die italiaan was gewoon gekocht om als voorbeeld te dienenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:58 schreef beequeen het volgende:
edit
Tuurlijk Disana, als die trui op de markt komt ben ik de eerste die dat vod gaat aanschouwen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:01 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Echt niet gejat !! Dat van die italiaan was gewoon gekocht om als voorbeeld te dienen
toen ze het bedrijf op gingen starten. En net toen het allemaal zou gebeuren ging Dennis de Kooi in.
En aangezien zijn vriend/zakenpartner niet zoveel initiatief had als Dennis ligt het
nu allemaal een beetje stil.
Maar wacht maar als De Kooi afgelopen is ! Dan zullen jullie nog VEEL van Dennis gaan
horen. En niet alleen op mode and fashion gebied !!!!!!
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:01 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Echt niet gejat !! Dat van die italiaan was gewoon gekocht om als voorbeeld te dienen
toen ze het bedrijf op gingen starten. En net toen het allemaal zou gebeuren ging Dennis de Kooi in.
We wachten al maanden afquote:En aangezien zijn vriend/zakenpartner niet zoveel initiatief had als Dennis ligt het
Maar wacht maar als De Kooi afgelopen is ! Dan zullen jullie nog VEEL van Dennis gaan
We hebben het over Dennix. Dan is "klinkt allemaal meer dan het voorstelt" wel heel toepaaselijk. 100% zekerquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:59 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
klinkt allemaal meer dan het voorstelt. Als je je inschrijft als eenmanszaak (of VOF) ben je al directeur/oprichter/eigenaar. Of ie grootaandeelhouder is hangt van de rechtsvorm af.
Dat was alleen maar een voorbeeld !quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Een modebedrijf opstarten op basis van één gejat kledingstuk.
[..]
We wachten al maanden af.
Wacht maar ..... Hij zal wel komen met een roze ondergoed lijn voor voetballers .... 100% zekerquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Een modebedrijf opstarten op basis van één gejat kledingstuk.
[..]
We wachten al maanden af.
Eet ze en tot later.quote:
Absoluut, 100%, zeker te weten. Knallen . Boem Boem Boem. Zeker 100%quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:01 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
En weer maak je me aan het lachen! Net alsof Dennix en initiatief goed samen gaan. Dat kind kent het woord initiatief helemaal niet....en dat bewijst ie elke dag weer.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:01 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
...
En aangezien zijn vriend/zakenpartner niet zoveel initiatief had als Dennis ligt het
...
Klopt ik heb een paar prototypes (demo's) ervan mogen beoordelen. Pastelkleurig ondergoed met ingebouwde Buttplugquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wacht maar ..... Hij zal wel komen met een roze ondergoed lijn voor voetballers .... 100% zeker
Wat ik begrijp het enige voorbeeld. Een voorbeeld, gejat van een voorbeeld van iemand andersquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:05 schreef dgk_fan het volgende:
Dat was alleen maar een voorbeeld !
Ik vind Dennis vooral een enorme fat, met een dertien in een dozijn smaak. Dus ik laat deze modieuze ( ...) kleding graag aan mijn neus voorbij gaan.quote:Wacht maar tot je alle leuke broeken en polootjes ziet die volgend jaar komen !! Je zou ze
GRAAG en met LIEFDE willen dragen denk ik. Ik vind Dennis een erg modebewuste jongen.
Zullen ze morgen wel een stuk minder last van vliegen hebben.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:06 schreef beequeen het volgende:
BREAKING NEWS; Het haar van Naad wordt gewassen.
[ afbeelding ]
Jullie grap heeft nu wel lang genoeg geduurd. Mag stoppen wat mij betreft.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuurlijk Disana, als die trui op de markt komt ben ik de eerste die dat vod gaat aanschouwen.![]()
Ik denk dat Lieke niet gevraagd is omdat zij niet cheesy isquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:09 schreef Scandalous het volgende:
Amanda: Ik denk dat Lieke het ook wel zou willen, zo'n fotoshoot.
Nadia: Maar haar hebben ze niet gevraagd, dus.
ik vindt stoep hoer better op zijn plaats!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:52 schreef toempie het volgende:
[..]
Na vandaag is het Shameless Nadia i.p.v Classy![]()
Hoorde van de week dat Luc fonetisch zijn raps schrijft, maar ik heb geen idee van fiening isquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:12 schreef Disana het volgende:
Ik zie in die rap een woord staan dat ik niet ken: 'fiening'. Rijmt op 'steaming'.
your so sexyquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:12 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Tussendoor roddelen Naad en Amanda weer over iets dat totaal onverstaanbaar is door het föhnen.
Fonetisch? Dat het rijmt zeker gewoon dusquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoorde van de week dat Luc fonetisch zijn raps schrijft, maar ik heb geen idee van fiening is![]()
domme wichten....lieke krijgt ook gewoon die fotoshoot bij de panorama...ze hebben nu nadia genomen omdat lieke gisteren al haar verjaardag had en zaterdag haar feest..lijkt me niet handig dat ze dan ook nog voor de panorama die fotoshoot ertussen door moest.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:09 schreef Scandalous het volgende:
Amanda: Ik denk dat Lieke het ook wel zou willen, zo'n fotoshoot.
Nadia: Maar haar hebben ze niet gevraagd, dus.
Pasten je de protypes goed ? Zaten ze lekker ?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:08 schreef DrsH het volgende:
[..]
Klopt ik heb een paar prototypes (demo's) ervan mogen beoordelen. Pastelkleurig ondergoed met ingebouwde Buttplug![]()
![]()
![]()
Wat te denken van : Breathin' next to me. Ik hoop niet dat hij het over Naad heeft, die stinkt uit haar giecheltje.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:12 schreef Disana het volgende:
Ik zie in die rap een woord staan dat ik niet ken: 'fiening'. Rijmt op 'steaming'.
Da's gewoon haske fonetisch, jonguh!quote:
met patent op de merknaam ( NIX )quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dennix is oprichter, eigenaar, directeur en grootaandeelhouder van een kledingbedrijf.
Ze brengen een eigen kledinglijn op de markt. Omdat ze nog geen eigen ontwerp hebben heeft hij het model van een al bestaande trui overgenomen. De productie zal geschieden in het buitenland, ze hebben nu op proef 1 enkel exemplaar laten maken.
Die is nu alvast een fiks aantal potten pindakaas aan het kopen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:15 schreef fredfik het volgende:
naad haar moeder wil de hondjes wel
Ik beoordeel alleen visueel, want ik ben strikt hetero en niet anaal benaderbaar. De ergonomische beoordeling heb ik uitbesteedquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Pasten je de protypes goed ? Zaten ze lekker ?
NixNix, de mannelijke lijn van NafNaf.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:16 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
met patent op de merknaam ( NIX )
Lieke komt pas als de Finale van die Kooi klaaris ! als winner of 2equote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:16 schreef riri het volgende:
[..]
domme wichten....lieke krijgt ook gewoon die fotoshoot bij de panorama...ze hebben nu nadia genomen omdat lieke gisteren al haar verjaardag had en zaterdag haar feest..lijkt me niet handig dat ze dan ook nog voor de panorama die fotoshoot ertussen door moest.
Die komt denk ik dus volgende maand voor lieke.....kijken wat nadia dan zegt
Nee, maar zou ze wel iets verdienen moet ze het in de pot stoppen. Dat geldt voor iedereen in de villa.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:17 schreef tipsch het volgende:
Heeft Nadia nou eigenlijk geld verdiend met dat poseren voor panorama?
Dan is het echt een zeer triest kreng. Doet ze dit voor de exposure/de aandacht of whatever. DIEPTRIEST.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, maar zou ze wel iets verdienen moet ze het in de pot stoppen. Dat geldt voor iedereen in de villa.
Ik zie dat je het broekje al weer hebt teruggestuurd ......quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:18 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ik beoordeel alleen visueel, want ik ben strikt hetero en niet anaal benaderbaar. De ergonomische beoordeling heb ik uitbesteed
Wat verwacht je dan anders van iemand die in de Kooi gaat zitten? En ik geloof dat deze shoot een opzetje van achter is.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:21 schreef tipsch het volgende:
Dan is het echt een zeer triest kreng. Doet ze dit voor de exposure/de aandacht of whatever. DIEPTRIEST.![]()
Klopt dit is het broekje met de XXXXXL plug er in.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik zie dat je het broekje al weer hebt teruggestuurd ......
[ afbeelding ]
Ze zegt net dat ze het ook lekker vond dat iedereen aan haar zat. Voor haar is het zoiets als een spiegel, maar dan op papier.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dan is het echt een zeer triest kreng. Doet ze dit voor de exposure/de aandacht of whatever. DIEPTRIEST.![]()
Ome John heeft geld verdientquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:17 schreef tipsch het volgende:
Heeft Nadia nou eigenlijk geld verdiend met dat poseren voor panorama?
dit is een snood plan van de Febo .......de ultieme wraak voor al die keren dat zequote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan anders van iemand die in de Kooi gaat zitten? En ik geloof dat deze shoot een opzetje van achter is.
Fuck, ik neem het op voor Nadia. Vaarwel, wrede wereld.
Nadia was ook zo verdrietig deze week en moest luisteren naar het hokje. Toen kreeg ze ook nog eens 1%. Redactie vond dat ze wel een verzetje kon gebruiken.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan anders van iemand die in de Kooi gaat zitten? En ik geloof dat deze shoot een opzetje van achter is.
Je neemt het niet op voor Naad, je doorziet het hokje.....das pas vet, cool en dope.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Fuck, ik neem het op voor Nadia. Vaarwel, wrede wereld.
Beoordeling komt pas morgen. Heb vanochtend de post gemistquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:18 schreef DrsH het volgende:
[..]
Ik beoordeel alleen visueel, want ik ben strikt hetero en niet anaal benaderbaar. De ergonomische beoordeling heb ik uitbesteed
Mooi gevonden, maar inderdaad, het slaat als een tang op een varken en het rijmt nietquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:29 schreef mspoez het volgende:
Grinnik:
Ik denk dat Luc Feigning bedoelt. Klopt wel, Naadsgewijs.
Klinkt iets anders, dat wel maar goed, kniesoor, toch?
http://dictionary.reference.com/browse/feigning
Ik denk dat ik ook maar eens een eigen kledinglijn ga opstartren. Ken nog wel wat ontwerpers waar ik het eea van kan jatten. En dan noem ik het Copycat Clothingquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:27 schreef beequeen het volgende:
Je neemt het niet op voor Naad, je doorziet het hokje.....das pas vet, cool en dope.![]()
Ik word je grootste afnemerquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook maar eens een eigen kledinglijn ga opstartren. Ken nog wel wat ontwerpers waar ik het eea van kan jatten. En dan noem ik het Copycat Clothing.
Het slaat juist wel ergens op, op Nadia als geheel en ook op Luc, als die voor de FEBO Naad benaderen moet.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi gevonden, maar inderdaad, het slaat als een tang op een varken en het rijmt niet![]()
De actieve houding van Luc.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:35 schreef mootie het volgende:
Luc is gewoon nog saaier dan Dennis.... ook een talent.
Als je 'kniezen' nu ook nog even weergeeft, dan ben je er voor jezelf helemaal uitquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:35 schreef mspoez het volgende:
[..]
Het slaat juist wel ergens op, op Nadia als geheel en ook op Luc, als die voor de FEBO Naad benaderen moet.
Het rijmt alleen niet. Kniezen jouw oren?
Zo jij bent echt grappig.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je 'kniezen' nu ook nog even weergeeft, dan ben je er voor jezelf helemaal uit![]()
Party, booby, bootyquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:44 schreef Disana het volgende:
Ohhh, wat erg. Vals gerapte sinterklaasrijm.
wat een tekst van likmevestje.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:12 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Tussendoor roddelen Naad en Amanda weer over iets dat totaal onverstaanbaar is door het föhnen.
nivootje brian zeg maarquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Da's gewoon haske fonetisch, jonguh!
Wat een prachtige teksten. Doorwrocht en diepzinnig.![]()
Ik volg je niet, sorryquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:51 schreef avonne het volgende:
[..]
wat een tekst van likmevestje.
Daarbij vergeleken vind ik Brianaans gerijmel geniaal.
Daar zit tenminste nog wat tegeltjeswijsheid in.
het gaat om de capquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik volg je niet, sorry![]()
Of quote je misschien de verkeerde post?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |