abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:16:31 #101
148736 brooklynzoo
Never fall victim to no bitch.
pi_54107357
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 12:15 schreef Jurgen21 het volgende:

[..]

Lekker bureaucratisch ook
Ik heb geen moeite met Bureaucratie als het gericht is op versterking van de Staat.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:20:50 #102
148736 brooklynzoo
pi_54107441
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 12:15 schreef Monidique het volgende:

[..]

Right, en dat begrip gaat zo ver dat een land aan de andere kant van de oceaan moet zorgen voor veiligheid op Amerikaans grondgebied...

Ik begin het te snappen.
Als AHA een Nederlands staatsburger is, dan maakt het niet uit waar ze werkt. Volgens mij heeft ze haar Nederlandschap niet opgegeven?

Op het moment dat ze besluit Amerikaans Staatsburger te worden, dan is de discussie vroeg genoeg.
Tot die tijd moet Nederland niet janken maar blij zijn dat er iemand moedig genoeg is om te voorkomen dat er vijanden ontstaan in eigen land.

Was het Balkenende niet die laatst een speech hield in het buitenland over de "laakbaarheid van Nederlanders tijdens W02"?

Zo'n soort volkje zijn we dus. Niets veranderd.
pi_54107604
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 12:20 schreef brooklynzoo het volgende:
Als AHA een Nederlands staatsburger is, dan maakt het niet uit waar ze werkt. Volgens mij heeft ze haar Nederlandschap niet opgegeven?
Volgens mij maakt het wel uit waar ze werkt en woont, maar ik heb er geen verstand van, dus dat zegt niets. Hoe het officiëel zit, dat is mij dus onbekend, maar ik weet wel hoe ik vind dat het zou moeten zijn: Als een Amerikaanse toerist in Nederland is, dan is de Nederlandse overheid, de politie bijvoorbeeld, verantwoordelijk voor haar veiligheid, niet de Amerikaanse. Als ze hier woont, dan is de Nederlandse overheid verantwoordelijk, niet de Amerikaanse. Als Hirsi Ali in Amerika woont, dan is de Amerikaanse overheid verantwoordelijk. Kennelijk vinden zij dat er niets aan de hand is, want ze willen haar niet beschermen, en die denktank, waar miljoenen in omgaan, vind het ook geen geld waard, dus zou het heel aardig zijn van Nederland als het een oplossing zoekt, maar het land waar ze woont, Amerika in dit geval, is in principe verantwoordelijk voor haar veiligheid.
quote:
Tot die tijd moet Nederland niet janken maar blij zijn dat er iemand moedig genoeg is om te voorkomen dat er vijanden ontstaan in eigen land.
Met haar waanbeelden over hoe we in een oorlog zijn verwikkeld met één miljard moslims, maakt ze denk ik meer vijanden dan door welke reden dan ook. Nee, dat weet ik niet zeker, maar dat vijanden maken, daar zorgt zij heus wel voor. En dat mag ze, overigens.
quote:
Was het Balkenende niet die laatst een speech hield in het buitenland over de "laakbaarheid van Nederlanders tijdens W02"?
Ja. Duitsland had de huur van het achterhuis moeten betalen.
pi_54107742
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 12:29 schreef Monidique het volgende:
maar ik weet wel hoe ik vind dat het zou moeten zijn: Als een Amerikaanse toerist in Nederland is, dan is de Nederlandse overheid, de politie bijvoorbeeld, verantwoordelijk voor haar veiligheid, niet de Amerikaanse. Als ze hier woont, dan is de Nederlandse overheid verantwoordelijk, niet de Amerikaanse. Als Hirsi Ali in Amerika woont, dan is de Amerikaanse overheid verantwoordelijk.
Maar de dreigen komt voort ut haar NL periode en heeft ook de oorsprong NL.

Met deze redenatie zou b.v. Frankrijk kunnen kiezen haar AHA's te verzoeken naar NL te verhuizen (EU, dus NL kan er niets meer doen) en dan moeten wij betalen voor iets waar we geen donder mee te maken hebben.

In dit soort uitzonderingsgevallen (want gewone veiligheid is inderdaad de taak van de overheid aldaar) vind ik dat je oorzakelijk verband moet nemen als maatstaf.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:44:58 #105
148736 brooklynzoo
pi_54107855
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 12:37 schreef DS4 het volgende:

[..]

Maar de dreigen komt voort ut haar NL periode en heeft ook de oorsprong NL.
Komen die Hollandse Moslim terrortistjes eigenlijk wel eens verder dan Slotervaart?
Lijkt me nou niet direct het type dat een aanslag op AHA voorbereid in de USA, of onderschat ik ze nu?

Anyway, voor alles is wel wat te zeggen, maar ALS AHA wordt omgelegd, dan sta je als land echt voor lul.

Nederland wil dat risico blijkbaar lopen.

Pim Fortuijn, Theo van Gogh en Ayaan Hirshi Ali.
Nee, Hollanders met een grote mond hebben geen bescherming nodig

Waar ik eigenlijk de grootste moeite mee heb is dat AHA wordt neergehaald door de Calvinistische (Hollandse!) meute die haar in eerste instantie op handen droeg.

De Nederlandse regering propageert met dit signaal dat men beter kan zwijgen en dat grote monden worden afgestraft.

Ik zeg je dit: Wie zwijgt, stemt toe.

Waartoe? Daar komen we nog wel achter, maak je geen zorgen.

[ Bericht 2% gewijzigd door brooklynzoo op 23-10-2007 12:56:49 ]
pi_54108503
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 10:46 schreef Monidique het volgende:

[..]

Wat voor prijs?
Als haar iets overkomt gaat Nederland de boeken als het land die èèn van de typerende persoonlijkheden van deze tijd heeft laten sterven. Gegeven uiteraard dat er dan nog andere boeken worden gedrukt naast de Koran.
pi_54108551
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 13:23 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Als haar iets overkomt gaat Nederland de boeken als het land die èèn van de typerende persoonlijkheden van deze tijd heeft laten sterven. Gegeven uiteraard dat er dan nog andere boeken worden gedrukt naast de Koran.
O, zo. Na de Maya-transformatie van 2012 en de strijd om het voortbestaan van het Westen. Ja, ja, nu begrijp ik het.
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 12:44 schreef brooklynzoo het volgende:
Ik zeg je dit: Wie zwijgt, stemt toe.

Waartoe? Daar komen we nog wel achter, maak je geen zorgen.
Het lijkt haast hoop.
pi_54108832
quote:

[..]

Precies. Misschien is het ook wel zo dat Amerika voor beveiliging had kunnen of zelfs moeten zorgen. Maar als dat kennelijk niet geregeld kan worden mag het niet zo zijn dat je als beschaafd land op dergelijke wijze je handen van iemand trekt. Nederland heeft weer laten blijken een uitermate laf land te zijn.
  Donald Duck held dinsdag 23 oktober 2007 @ 13:46:55 #109
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_54108922
quote:

Dat is wel heel erg overdreven hoor. Zo bijzonder is ze echt niet. Grote bek opzetten, filmpje maken. In een klein land als Nederland lijkt dat al snel heel groot. Maar in de VS stelt ze heel wat minder voor.
En vergeet natuurlijk niet dat Nederland haar zeker bescherming wil bieden. Binnen de eigen grenzen. Zij kiest er zelf voor om weg te gaan. Dan moet ze ook zelf maar beveiliging regelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door __Saviour__ op 23-10-2007 18:17:17 ]
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:15:16 #110
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_54114801
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 11:34 schreef nikk het volgende:

[..]

Totdat haar iets overkomt.
Zitten ze wel lang te wachten hoor.

Vroeger namen falende bestuursleden zelfmoord, nu hebben we moslim-aanslagen.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 18:16:21 #111
117776 OFfSprngr
pi_54114827
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 12:06 schreef brooklynzoo het volgende:

In Nederland worden de losers beloont en de helden gedumpt.[/b]
En wat in een concrete argument heeft HA nou goed gedaan?
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 22:30:12 #112
148736 brooklynzoo
pi_54121444
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 18:16 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

En wat in een concrete argument heeft HA nou goed gedaan?
Ze heeft zich onderscheden door haar nek uit te steken. Dat is in Nederland zowieso een heldendaad.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 04:24:29 #113
117776 OFfSprngr
pi_54127134
Haar nek uit te steken? en als ik dat doe op straat met mijn mening wordt ik in elkaar geschopt en krijg ik geen bescherming en als ik dan naar de VS ga eis ik dat ik daar bescherming krijg voor het geld wat ik in mn verlaten land eis omdat mn nieuwe land het niet meer wilt betalen.
.
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')