Als AHA een Nederlands staatsburger is, dan maakt het niet uit waar ze werkt. Volgens mij heeft ze haar Nederlandschap niet opgegeven?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:15 schreef Monidique het volgende:
[..]
Right, en dat begrip gaat zo ver dat een land aan de andere kant van de oceaan moet zorgen voor veiligheid op Amerikaans grondgebied...
Ik begin het te snappen.
Volgens mij maakt het wel uit waar ze werkt en woont, maar ik heb er geen verstand van, dus dat zegt niets. Hoe het officiëel zit, dat is mij dus onbekend, maar ik weet wel hoe ik vind dat het zou moeten zijn: Als een Amerikaanse toerist in Nederland is, dan is de Nederlandse overheid, de politie bijvoorbeeld, verantwoordelijk voor haar veiligheid, niet de Amerikaanse. Als ze hier woont, dan is de Nederlandse overheid verantwoordelijk, niet de Amerikaanse. Als Hirsi Ali in Amerika woont, dan is de Amerikaanse overheid verantwoordelijk. Kennelijk vinden zij dat er niets aan de hand is, want ze willen haar niet beschermen, en die denktank, waar miljoenen in omgaan, vind het ook geen geld waard, dus zou het heel aardig zijn van Nederland als het een oplossing zoekt, maar het land waar ze woont, Amerika in dit geval, is in principe verantwoordelijk voor haar veiligheid.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:20 schreef brooklynzoo het volgende:
Als AHA een Nederlands staatsburger is, dan maakt het niet uit waar ze werkt. Volgens mij heeft ze haar Nederlandschap niet opgegeven?
Met haar waanbeelden over hoe we in een oorlog zijn verwikkeld met één miljard moslims, maakt ze denk ik meer vijanden dan door welke reden dan ook. Nee, dat weet ik niet zeker, maar dat vijanden maken, daar zorgt zij heus wel voor. En dat mag ze, overigens.quote:Tot die tijd moet Nederland niet janken maar blij zijn dat er iemand moedig genoeg is om te voorkomen dat er vijanden ontstaan in eigen land.
Ja. Duitsland had de huur van het achterhuis moeten betalen.quote:Was het Balkenende niet die laatst een speech hield in het buitenland over de "laakbaarheid van Nederlanders tijdens W02"?
Maar de dreigen komt voort ut haar NL periode en heeft ook de oorsprong NL.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:29 schreef Monidique het volgende:
maar ik weet wel hoe ik vind dat het zou moeten zijn: Als een Amerikaanse toerist in Nederland is, dan is de Nederlandse overheid, de politie bijvoorbeeld, verantwoordelijk voor haar veiligheid, niet de Amerikaanse. Als ze hier woont, dan is de Nederlandse overheid verantwoordelijk, niet de Amerikaanse. Als Hirsi Ali in Amerika woont, dan is de Amerikaanse overheid verantwoordelijk.
Komen die Hollandse Moslim terrortistjes eigenlijk wel eens verder dan Slotervaart?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:37 schreef DS4 het volgende:
[..]
Maar de dreigen komt voort ut haar NL periode en heeft ook de oorsprong NL.
Als haar iets overkomt gaat Nederland de boeken als het land die èèn van de typerende persoonlijkheden van deze tijd heeft laten sterven. Gegeven uiteraard dat er dan nog andere boeken worden gedrukt naast de Koran.quote:
O, zo. Na de Maya-transformatie van 2012 en de strijd om het voortbestaan van het Westen. Ja, ja, nu begrijp ik het.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:23 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Als haar iets overkomt gaat Nederland de boeken als het land die èèn van de typerende persoonlijkheden van deze tijd heeft laten sterven. Gegeven uiteraard dat er dan nog andere boeken worden gedrukt naast de Koran.
Het lijkt haast hoop.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:44 schreef brooklynzoo het volgende:
Ik zeg je dit: Wie zwijgt, stemt toe.
Waartoe? Daar komen we nog wel achter, maak je geen zorgen.![]()
Precies. Misschien is het ook wel zo dat Amerika voor beveiliging had kunnen of zelfs moeten zorgen. Maar als dat kennelijk niet geregeld kan worden mag het niet zo zijn dat je als beschaafd land op dergelijke wijze je handen van iemand trekt. Nederland heeft weer laten blijken een uitermate laf land te zijn.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:23 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Als haar iets overkomt gaat Nederland de boeken als het land die èèn van de typerende persoonlijkheden van deze tijd heeft laten sterven. Gegeven uiteraard dat er dan nog andere boeken worden gedrukt naast de Koran.
Dat is wel heel erg overdreven hoor. Zo bijzonder is ze echt niet. Grote bek opzetten, filmpje maken. In een klein land als Nederland lijkt dat al snel heel groot. Maar in de VS stelt ze heel wat minder voor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:23 schreef DrWolffenstein het volgende:
Zitten ze wel lang te wachten hoor.quote:
En wat in een concrete argument heeft HA nou goed gedaan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:06 schreef brooklynzoo het volgende:
In Nederland worden de losers beloont en de helden gedumpt.[/b]
Ze heeft zich onderscheden door haar nek uit te steken. Dat is in Nederland zowieso een heldendaad.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:16 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
En wat in een concrete argument heeft HA nou goed gedaan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |