Hmmm, misschien moet ik toch maar eens ergens gaan teruglezen wat er allemaal veranderd is.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:29 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
als Bart trainer is van USA, zal ie niet vaak hier te vinden zijn he.. Maar, aangezien ik dacht dat ze een crush op elkaar hadden, kunnen ze elkaar vast niet lang missen, ik hou moed.
Veel afzeggingen, maar een aantal maanden uitgeschakeld is toch minderquote:Stefan Groothuis moet de NK afstanden komend weekeinde in Heerenveen aan zich voorbij laten gaan. De sprinter van de Telfort-ploeg liep tijdens een training een vleeswond in zijn been op en is een aantal maanden uitgeschakeld. Groothuis won vorig jaar zilver op de 1.000 m.
Paulien van Deutekom beslist pas op het laatste moment of ze deel zal nemen. De TVM-schaatsster kampt met een ontstoken enkel, maar zelf is ze optimistisch over haar kansen.
Eerder zegden Moniek Kleinsman en Beorn Nijenhuis al af voor het titeltoernooi, waarop wereldbekertickets te verdienen zijn.
Dione deed toch al veelquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:19 schreef Haaibaaike het volgende:
En Mart Smeets, blijft die niet als centrale presentator!
Toine zei net in het sportjournaal dat hij naast Ria zal zitten, in plaats van Bart dus. Denk dat hij best wat te vertellen heeft, alleen Bart kon het altijd prima brengen en was prettig om naar te luisteren, zeker in combinatie met Mart en Ria.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:53 schreef BVO het volgende:
Lieve Ria blijft toch wel?.
Ik had de ontluikende romance tussen Bart en Ria wel willen blijen volgen.
Beetje een wisselwerking.quote:
Mart zat vorig jaar samen met Ria en Bart in Heerenveen of elders op locatie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |