Ja, Jurgen mist ook een beetje die helicopterview in wedstrijdenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zelfs in McRae zit meer leven dan in Jurgen.

Ajacieden in het bestuur!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:18 schreef kevin6188 het volgende:
http://www.sportweek.nl/detail.asp?groupid=2&newsid=40660

tis alleen jammer dat die molenaar in het verleden de fout gemaakt heeft om voor onze vrienden uit rotjeknut zuid uit te komenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:18 schreef kevin6188 het volgende:
http://www.sportweek.nl/detail.asp?groupid=2&newsid=40660

quote:Ook zei Molenaar: ‘Jaakke wil Ajax terug naar de top brengen en denkt dat via een commerciële weg te kunnen bereiken. Ik vind dat niet de juiste manier. Als je goed en succesvol voetbal speelt, volgt het commerciële succes vanzelf. De clubleiding van Ajax is het voetbal uit het oog verloren. Nee, dit zijn geen opmerkingen van iemand die uit rancune handelt. Ik maak me gewoon zorgen om de club waar ik aanhanger van ben.’

klinkt goed , zo kijk ik er ook tegen aan. Maar ja; wie zou het zogenaamd niet zo zeggen als je kandidaat bent als voorzitter van Ajax.quote:

Welk vak zit/sta jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
Liever John Jaakke dan die kankerdebiel van een Adriaanse.

goeie coach maar of hij bij ajax past weet ik niet..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:38 schreef toma het volgende:
Ik hoop zooooooooo erg dat Foppe naar Ajax komt.

Vergeet het maar..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:38 schreef toma het volgende:
Ik hoop zooooooooo erg dat Foppe naar Ajax komt.

quote:'Molenaar belangrijkste gegadigde om Jaakke bij Ajax op te volgen'
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 12-okt-2007 17:06
Als John Jaakke volgende week onder druk van de algemene ledenraad daadwerkelijk terug moet treden als voorzitter van Ajax, is Keje Molenaar de belangrijkste kandidaat om Jaakke op te volgen. Dat meldden bronnen binnen Ajax vrijdag aan Sportweek. Aanstaande dinsdag zal de positie van Jaakke tijdens de algemene ledenraadvergadering ter discussie komen te staan.
Van Molenaar, die eind 2005 in Amsterdam ook al in beeld was om algemeen directeur Arie van Eijden op te volgen, maar toen door Jaakke te onervaren werd bevonden, is bekend dat hij een fel tegenstander is van de huidige voorzitter. Zo liet hij in de media meermaals weten dat hij het een slechte zaak vond dat echte Ajacieden als Klaas Nuninga en Hein Blocks in het verleden zijn teruggetreden, terwijl mensen als Jaakke er alleen zitten voor ‘hun eigen ego en de pluche’ en ondertussen wel de touwtjes in handen hebben.
Ook zei Molenaar: ‘Jaakke wil Ajax terug naar de top brengen en denkt dat via een commerciële weg te kunnen bereiken. Ik vind dat niet de juiste manier. Als je goed en succesvol voetbal speelt, volgt het commerciële succes vanzelf. De clubleiding van Ajax is het voetbal uit het oog verloren. Nee, dit zijn geen opmerkingen van iemand die uit rancune handelt. Ik maak me gewoon zorgen om de club waar ik aanhanger van ben.’
Advocaat Keje Molenaar, geboren op 29 september 1958, speelde in zijn actieve carrière achtereenvolgens voor Volendam (1977-79), Ajax (1980-84), opnieuw Volendam (1984-85) en Feyenoord (1985-89). Ook speelde hij twee (vriendschappelijke) interlands. (HM/ MB)

Hij is realistisch en nuchter.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:50 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
goeie coach maar of hij bij ajax past weet ik niet..![]()

Die tweede gaat volgens mij ook met elke uitwedstrijd mee. En die eerste was idd bij Holland Sport.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dit is de vertegenwoordigster van Oost 1e ring:
[ afbeelding ]
En deze van Oost 2e ring:
[ afbeelding ]
![]()

ik geloof er ook niet in. Maar hij zou wel de beste zijn.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:24 schreef BigKahuna het volgende:
Foppe komt niet hoor, dat weet ik toch wel vrij zeker.

Praat even normaal over de man die Ajax weer groot gaat maken (met MvG).quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
die kankerdebiel van een Adriaanse.

Tenminste een Ajacied!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:51 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik zie het wel zitten in Molenaar

Cruijff is ook een Ajacied. Toch?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:46 schreef twi het volgende:
Wel grappig dat Molenaar (overigens ook door mij) graag wordt gezien in een belangrijke functie bij Ajax, terwijl hij meer wedstrijden voor de aartsrivaal heeft gespeeld.

1K h00p h3t 00K.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:09 schreef D3nn15 het volgende:
Ik hoop zo dat co komt. Dan kan hij die prutsers eieren laten zoeken in de tuin. Beetje discipline
Terug naar de top... Nou moeten we weer een paar jaar kampioen worden

Co, kom op zeg. Wat een ramp is die man!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:09 schreef D3nn15 het volgende:
Ik hoop zo dat co komt. Dan kan hij die prutsers eieren laten zoeken in de tuin. Beetje discipline
Terug naar de top... Nou moeten we weer een paar jaar kampioen worden

Als ik ga, meestal in 128. Bij m'n gappies van vroeger, toen ik nog wel een seizoenskaart had (De Meer tijdperk)quote:

Die Wouters ken mij echt de tyfus krijgen..quote:

Sorry, maar iemand die zo respectloos met mijn held omgaat mag echt de tyfus krijgen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:50 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Praat even normaal over de man die Ajax weer groot gaat maken (met MvG).

ja, dat vraag ik me ook af, we zullen heus niet opeens de Champions League gaan pakken toch? Maar ja... het is toch weer een van de uithangborden van je club, dus 't is altijd fijn als zoiemand een beetje fatsoenlijk overkomt, wat dat betreft heb ik meer vertrouwen in Molenaar dan Jaakke.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:58 schreef zjroentje het volgende:
Vraag me ook af of een voorzitter nou echt veel invloed heeft.

Je kan je ook afvragen of Jaakke ooit een bindende factor is geweest.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:58 schreef zjroentje het volgende:
Vraag me ook af of een voorzitter nou echt veel invloed heeft. Molenaar heeft wel z'n verleden en uitstraling mee tov Jaakke.

quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:09 schreef N.i.c.k het volgende:
Denk dat met Molenaar het kampioenschap wel zo goed als zeker binnen is.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |