ah de aap is uit de mouwquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee...mijn schoonfamilie wel
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:02 schreef Pavement het volgende:
[..]
in utrecht heb je natuurlijk mmmmmmm niks ? helemaal fucking niks o ja henk westbroek
![]()
Ik zit nog steeds op een koekje te wachtenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:55 schreef Mokum020 het volgende:
Het gezellige koffietijduurtje is wel voorbij denk ik...?![]()
nee....Gerard Cox is wat....quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:04 schreef petraa het volgende:
[..]
maar zelfs Henk westbroek is niks
Nee Leen Towers slikt lekker wegquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:04 schreef petraa het volgende:
[..]
maar zelfs Henk westbroek is niks
kijk s op blz 1 2quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds op een koekje te wachten![]()
Ik hou je in de gaten!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:10 schreef versabommie het volgende:
Zo...alle havensloebers weg nu ?
aan het werk! en is je krantenwijk al af?quote:
ga eens werken jijquote:
Ja gister en nu ben ik klanten aan het aansporen om te betalen!!! Leuk werkquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
aan het werk! en is je krantenwijk al af?![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja gister en nu ben ik klanten aan het aansporen om te betalen!!! Leuk werk![]()
ja ik weet het, terwijl ik aan het typen was, dacht ik daar gaat een opmerking over komen!!!! en ik had die zeker van jou verwacht!!!! en ook gekregen dus.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
er flitsten me nu zoveel inkoppers door het hoofd die IK zelfs te ver vond gaan
HOHOquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:35 schreef petraa het volgende:
[..]
ja ik weet het, terwijl ik het tiepte, dacht ik daar gaat een opmerking over komen!!!! en ik had die zeker van jou verwacht!!!! en ook gekregen dus.![]()
Ehhh het feit dat je zei dat je heel veel door je kop vlogen is al genoeg.........quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
HOHO![]()
Ik heb heel geen opmerking gemaakt ...heb ze netjes voor mezelf gehouden![]()
Zal ik ze maar posten dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
HOHO![]()
Ik heb heel geen opmerking gemaakt ...heb ze netjes voor mezelf gehouden![]()
doe 'ns?quote:
ow die valt mee...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
doe 'ns?
Ik had bijvoorbeeld in mijn hoofd: "dan zul je wat harder moeten zuigen en minder moeten ouwehoeren" als 1 van de minst erge![]()
Maargoed ik ga ze hier niet neerzetten want dan heb ik het weer helemaal verziekt enzo![]()
Ik wilde net jou gaan bellen of je eindelijk eens wil betalen. Je kan wel elke dag misbruik maken van me meisjes, maar vanaf nu boter bij de vis.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:43 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
ow die valt mee...![]()
ik vroeg mij al af of ze Perron O weer nieuw leven had ingeblazen..
maar die zet ik ook niet neer...![]()
Ben je dan stom of stom!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:44 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Het komt er dus op neer dat Versa en ik allebei Utreg zitten te verdedigen terwijl we er allebei niet wonen?
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik wilde net jou gaan bellen of je eindelijk eens wil betalen. Je kan wel elke dag misbruik maken van me meisjes, maar vanaf nu boter bij de vis.![]()
Peet, hou je eensch in!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Neo, ik wil zo graag mijn kloeke, pronte borstjes tegen jouw overweldigend mannelijke borstkas schuren...![]()
Oehh sorry nu heb ik verraden dat je dagelijks in Rotterdam te vinden bent!!!quote:
Tief godverdomme op met je smerige kutspam.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:46 schreef RX69 het volgende:
- edit -
Geen spam of gek iets, klikken is voten. 1x per 24 uur. alvast bedankt
Ga maar liggen!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:51 schreef petraa het volgende:
Mokum is een mietjuhhh
Heb je geklikt?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:48 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Tief godverdomme op met je smerige kutspam.
nou ja, als ze niet betalen ben je verder van huis...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja gister en nu ben ik klanten aan het aansporen om te betalen!!! Leuk werk![]()
Mogge...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:56 schreef Gert het volgende:
Mogge.
Is het nog steeds koffietijd Mokum? Kan wel een straf bakkie gebruiken.
en ik zei de gekquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:44 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Het komt er dus op neer dat Versa en ik allebei Utreg zitten te verdedigen terwijl we er allebei niet wonen?
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Mogge...
beetje laat wel....
iedereen is al lang dood en begraven..![]()
ik heb geen gevulde koek gezien andersquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Mogge...
beetje laat wel....
iedereen is al lang dood en begraven..![]()
Zeur niet...je lijkt nu mijn buurvrouw wel..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb geen gevulde koek gezien anders![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou ja, als ze niet betalen ben je verder van huis...![]()
Heej Gert,quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Heej Gert,
Allerliefste MOD van de wereld!!!![]()
Of slijm ik nu te erg??
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:23 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Ik kan heel overtuigend zijn, meestal betalen ze dezelfde dag nog!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |