Ze kunnen ook gewoon niets normaal zeggen he , die stomme rotterdamse boeren!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:41 schreef debuurvrouw het volgende:
brainwave![]()
het zijn gewoon wafelskoekjes uit een ijzer..
het zal ook niet uit Rotterdam komen![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:45 schreef Pavement het volgende:
[..]
nee serieus ik kom daar wel eens in vld
Petraa toch!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik wil ruige beestachtige nuecqueseks met je!![]()
HEAR HEAR! en AMEN!quote:
En alle idioten die uit Utreg komen die meuren!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze kunnen ook gewoon niets normaal zeggen he , die stomme rotterdamse boeren!
En dan maar hopen dat ze een eigen taal, een dialect hebben maar het is gewoon plat, bargoens een accentje van nix met zelfverzonnen kleuterwoordjes!
Net als sperciebonen..die noemen die retards prinsessenbonen...
DOE EENS NORMAAL, STEL HAVENDEBIELEN!
Ohwja...alle amsterdammers stinken!
Mehehe, ik begin jou steeds kekker te vinden.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat ze een eigen taal, een dialect hebben maar het is gewoon plat, bargoens een accentje van nix met zelfverzonnen kleuterwoordjes!
Sodeflikker 's een heel eind heen, piskip!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:47 schreef petraa het volgende:
[..]
En alle idioten die uit Utreg komen die meuren!!
Meuren....even voor de zekerheid...welke betekenis heeft dat woord in godsnaam in dat stinkdorp aan de haven????quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:47 schreef petraa het volgende:
[..]
En alle idioten die uit Utreg komen die meuren!!
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:46 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik ben toch zo gek op een vinger in me kont!!!![]()
Weheheh!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Meuren....even voor de zekerheid...welke betekenis heeft dat woord in godsnaam in dat stinkdorp aan de haven????
oi ben jij niet de broer van piet paulesma ? je lijkt er sprekend opquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
gozer als het ergens stinkt is het wel in je flatje op kanalen eilandquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Meuren....even voor de zekerheid...welke betekenis heeft dat woord in godsnaam in dat stinkdorp aan de haven????
Beetje over het heilige Utreg durven te mekkeren!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:47 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Sodeflikker 's een heel eind heen, piskip!![]()
Je hebt geen idee hoever je er nu vanaf zitquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:51 schreef Pavement het volgende:
[..]
gozer als het ergens stinkt is het wel in je flatje op kanalen eiland![]()
![]()
![]()
Sorry schat, even geen tijd!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik wil Bommie verschrikkelijk kluiven!
Die vind je niet in Rotterdam piskippen, daar moet je voor in Utreg zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:47 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Sodeflikker 's een heel eind heen, piskip!![]()
ja en ik ben robert ten brink met roze veters en een sjaal om mn ballen, handig he internet kan je iedereen zijn die je maar wil zijn of wat je wil zijnquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je hebt geen idee hoever je er nu vanaf zit![]()
Ik heb geen onterechte uitkeringsrukker in een straal van zeker een paar kilomter rondom mijn nederige stulpje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |